Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSELY NAISILLE

Taikuri Luttinen
28.11.2016 |

Naiset! Mitä mieltä olette,kumpi on parempi miehessä joko ruma kasvoista ja pitkä vai komeat kasvot ja vartalo ja tosi lyhyt??? !!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lyhyt joten se ei haittaa. Komea kiitos, olkoon vaikka kuinka lyhyt.

Vierailija
2/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyt on "tosi lyhyt"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat kasvot ja vartalo vaikka lyhyt. Ehdottomasti!

Vierailija
4/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se komea tietysti :D

Vierailija
5/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy kumpi vain, kunhan on poikkeuksellisen älykäs ja lisäksi empaattinen.

Vierailija
6/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lyhyt on 155cm ja kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellut on olleet pidempiä eikä se ole naisia haitannut mutta itseä kyllä vaikka itseluottamuskin on kohdallaan. Baareissa kyllä seuraa riittäisi mutta nyt kun olen jäänyt sinkuksi ja liittynyt deittipalveluihin joissa löytyy seuraa ja tykkäyksiä,mietinkin kuinka tytöt suhtautuu jos ekoilla treffeillä odottaa että toinen on pitkä. Että meneekö kiinnostus sitten sen takia? Vai kun tuntuu että odotetaan miehen aina olevan ainakin sen 180cm. Vai olenko nyt ihan väärässä?

Vierailija
7/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lyhyt on 155cm ja kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellut on olleet pidempiä eikä se ole naisia haitannut mutta itseä kyllä vaikka itseluottamuskin on kohdallaan. Baareissa kyllä seuraa riittäisi mutta nyt kun olen jäänyt sinkuksi ja liittynyt deittipalveluihin joissa löytyy seuraa ja tykkäyksiä,mietinkin kuinka tytöt suhtautuu jos ekoilla treffeillä odottaa että toinen on pitkä. Että meneekö kiinnostus sitten sen takia? Vai kun tuntuu että odotetaan miehen aina olevan ainakin sen 180cm. Vai olenko nyt ihan väärässä?

Aaa puhuit tottakai itsestäsi (ellei tää ole taas joku trolli huoh)

Itse olen 154,5cm eli olet pitempi kuin minä :D

Eiköhän se mene näin: 

1. Nainen ei pidä sinusta vain pituuden takia ---> pinnallinen ---> next please

2. Nainen ei välitä pituudestasi, pitää sinusta ihmisenä ---> ei pinnallinen ---> this one please

Vierailija
8/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, kunhan miehistä mittaa löytyy sieltä tietystä paikasta.

Vierailija
9/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trolli :) Ja jess, kerrankin pidempi ;) 

Miksi joidenkin naisten mielestä miehen täytyy välttämättä olla pidempi,mikä on se syy? Turvallisuuden tunneko?

Vierailija
10/19 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäöllä olisi merkitystä... On sillä silloin, jos ulkonäkö vaikuttaa negatiivisesti itsetuntoon.

Aikoinaan mulla ei ollut ulkonäöllä mitään väliä. Sitten muutamaa lyhyempää miestä deitailtuani totesin, että nyt riittää. En saanut käyttää korkkareita, koska musta tuli miestä pidempi. Yksi haastoi riittaa pidemmilleen jatkuvasti selvinpäin ja kännissä. Sellaista kateellista raa´untaa, vittuili vaan. Eräs jaksoi olla mustasukkainen kaikista pidemmistä vastaantulijoista ja työkavereista. jne.

Sen takia aloin valikoimaan itseäni reippaasti pidempiä. Eli sellaisia 172 cm >

Täällä on taannoin ketju juopuneista keski-ikäisistä naisista. Kyllä ovat ärsyttävä ihmisryhmä toisinaan. Samaan sarjaan menee lyhyydestään kärsivä mies.

Vierailija
11/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on itseluottamus ok, mutta kuitenkin pituutesi (vai se jos nainen on pidempi?) häiritsee itseäsi? Mikä siinä tarkemmin ottaen häiritsee?

Mikset laittaisi deittiprofiilitekstiisi mainintaa pituudestasi? Voisit olla silloin varma, että tapailemiasi naisia ei asia häiritse. Onko sinulla kuvia siellä, joista pituus käy selkeästi ilmi?

Oletko muuten millainen rakenteeltasi? Jos olet lyhyt ja lisäksi todella hento, minulle voisi tulla outo tunne rinnallasi. Olen sinua noin 10 cm pidempi, ihan kohtalaisen hoikka nainen, mutta miespuolinen kaverini joka on suunnilleen sinun pituisesi, on kauttaaltaan minua sirompi ja se tuntuu kieltämättä vähän hassulta. Vantteran miehen lyhyys ei minua häiritse, jos hän on itse sinut asian kanssa.

Varmasti on paljon naisia, joille miehen pituus ei ole kynnyskysymys. Ja osa naisistahan on myös sinua lyhyempiä. Häiritsisikö sinua tapailla lyhyttä naista? Sanoit aiemmin tapailleesi vain itseäsi pidempiä.

Vierailija
12/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muutenkin lyhyistä joten lyhyt olisi parempi vaikka olisi rumakin.

Vierailija
13/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, naisethan vastailevat täällä aivan väärin! Kysy ap palstalassukoilta tämä kysymys, niin saat tietää totuuden: jokainen nainen katsoo miehessä ainoastaan kahta asiaa, ulkonäköä ja pituutta. Molempien on oltava poikkeuksellisen hyviä jotta nainen kiinnostuu. Tällaiset miehet saavat kaikki naiset ja muut eivät saa mitään.

Vierailija
14/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, naisethan vastailevat täällä aivan väärin! Kysy ap palstalassukoilta tämä kysymys, niin saat tietää totuuden: jokainen nainen katsoo miehessä ainoastaan kahta asiaa, ulkonäköä ja pituutta. Molempien on oltava poikkeuksellisen hyviä jotta nainen kiinnostuu. Tällaiset miehet saavat kaikki naiset ja muut eivät saa mitään.

Eikun unohdit nyt rahan, sehän oli se tärkein. Tai siis oikeastaan pitää olla kaikki: jumalattomasti rahaa ja menestystä, mallin ulkonäkö, röyhkeän itsevarma ja vähintään 190 cm. Tällainen mies saa kaikki naiset ja muut miehet ei koskaan voi saada naista ikinä mitenkään.

Vierailija
15/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan lassukka kommentoi? 

Vierailija
16/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tuohan on totta, mitä sitä sen enempää kommentoimaan. Tulee vain syytöksiä niskaan jos sanoo asiat niin kuin ne ovat.

Vierailija
17/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luikuri tattinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tuohan on totta, mitä sitä sen enempää kommentoimaan. Tulee vain syytöksiä niskaan jos sanoo asiat niin kuin ne ovat.

Eikö tämä ketju ole herättänyt sinussa mitään ajatuksia siitä, miten asiat oikeasti ovat? Verrattuna siis siihen, miten lassukat väittävät asioiden olevan. Surkuhupaisaa että lassukka väittää tietävänsä naisten ajatusmaailmasta enemmän kuin naiset itse. Pahinta mahdollista esineellistämistä ja holhoamista sellainen. Ei ihme että sillä tavalla naisiin suhtautuva ei niitä naisia saa  - olipa hänen pituutensa sitten 190 tai 150 cm.

Vierailija
18/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi lyhyys jos olisin itse edes normaalimittainen. Mutta kun itellä pituutta lähemmäs 180cm, se 155cm on jo pikkasen liian vähän :)

Vierailija
19/19 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3415Taikuri Luttinen kirjoitti:

Ei ole trolli :) Ja jess, kerrankin pidempi ;) 

Miksi joidenkin naisten mielestä miehen täytyy välttämättä olla pidempi,mikä on se syy? Turvallisuuden tunneko?

Joo olet minua puoli senttiä pidempi eli pidempi kuitenkin :D

Valitettavasti sellaisia naisia on, jotka eivät halua lyhyempää miestä. Ehkä se johtuu siitä että lyhyempää miestä jotenkin "häpeää" (kamalaa) koska sairas yhteiskunta antaa ymmärtää että miehen pitää olla pitempi.

Joka tapauksessa, ole onnellinen jos naisen pinnallisuus paljastuu heti tässä aiheessa. Koska se toistuu muillakin elämänalueilla, sitä vain ei välttämättä heti huomaa. Sellaisista ihmisistä ei tule hyvää kumppania kuitenkaan... Pituudella ei pitäisi olla mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi