Mies ei halua että tulen samaan baariin keikalle
Olemme 22- ja 23-vuotiaat ja seurusteltu on 3v (ei asuta yhdessä). Ongelma on se, että mieheni on menossa kavereidensa yhdelle keikalle baariin, ei siinä mitään. Ystäväni kuitenkin kysyivät minua samalle keikalle heidän kanssaan, tietämättään siitä, että mieheni on menossa sinne myös omien kavereidensa kanssa. Kerroin miehelleni, että olen luultavasti menossa samalle keikalle kun hän. Hänen reaktio yllätti minut täysin! Hän vastustaa jyrkästi sitä, että tulisin sinne, koska hän haluaa olla kavereidensa kanssa. En minä tietenkään häneen kanssaan olisi vaan omien ystävien, mitä hän ei näemmä ymmärtänyt.. Haluan kuitenkin mennä keikalle ja niin aionkin. En vaan tiedä mitä pitäisi ajatella miehestä, en ikinä olisi uskonut hänestä moiseen..
Kommentit (15)
Kyllä mä menisin sinne keikalle. Ei kaí se mikään miehen yksitysoikeus oo.
Keikalle? Molemmat muusikkoja? Mitähäh??
Siis katsomaan keikkaa. Tavastialle.
Ap
Minä en halunnut (nyt entistä) poikaystävääni viettämään vappua kanssani, kun minulla oli tarkoitus muhinoida yhden komean miehen kanssa. Miehelläs on jokin misukka mielessä, siksi ei tahdo sinua sinne.Yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nyt puhuttu koko päivän aikana yhtään mitään, mikä on meille epätavallista.. Harmittaa suunnattoman paljon miten mun läsnäolo olisi hänelle ongelma.. Tekis mieli laittautua oikein kunnolla ja ihan hänen kiusaksi mennä sinne nyt.
Ap
Tietenkin menet keikalle. Ei mies voi päättää tuolla tavalla missä saat olla.
Älä kiinnitä _mitään_ huomiota mieheen koko iltana. Älä tuijota, älä käy puhumassa, ole kuin et edes huomaisi koko ukkoa. Todennäköisesti siitäkin seuraa valitusta jälkikäteen, mutta itsehän ei halunnut olla tekemisissä vapaailtana. Kuulostaa aika lapselliselta tyypiltä.
Ei nyt toiselta voi kieltää keikalle menemistä.
Ja 3, jos et hoksannu, niin keikalle mennessä voidaan olla myös se kuunteleva osapuoli. Ite en osaisi rokkia mennessäni klubille kuuntelemaan sanoa meneväni konserttiin, konsertti on vähän "hienompi tilaisuus" (käyn myös konserteissa).
Vierailija kirjoitti:
Mikä bändi?
Ruudolf & Karrikoira.
Ap
Minäkään en aikanaan seurustellessani halunnut lähteä miehen kanssa samoihin illanviettoihin. Mies oli kunnon partykiller seuratessaan kaikkialle kaksi askelta perässäni, tuijotti hiljaa vieressä kun puhuin kavereilleni ja kyseli koko ajan "joko voidaan lähteä kotiin?"
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en aikanaan seurustellessani halunnut lähteä miehen kanssa samoihin illanviettoihin. Mies oli kunnon partykiller seuratessaan kaikkialle kaksi askelta perässäni, tuijotti hiljaa vieressä kun puhuin kavereilleni ja kyseli koko ajan "joko voidaan lähteä kotiin?"
Ymmärrän mitä tarkoitat. Huvittavaa tässä on se, että tunnen nämä hänen kaverinaa ja he ovat usein kutsuneet henkilökohtaisesti minut illanistujaisiin. Olen myös kuullut heiltä mieheni kautta positiivista palautetta minusta. Minä olen myös luonteeltani paljon menevämpi ja ulospäinsuuntautuneempi kuin mieheni niin tuosta en usko olevan kyse. Mietin enemmän sitä, että salaileeko mies jotain?
Se joko häpeää sua tai sitten sillä on joku tyttökaveri siellä.
En nyt tiedä kumpi olisi parempi parisuhteen kannalta.
Todellakin menet. Kuulostaahan toi hemmetin oudolta. Se ois sitten eri asia jos tunkisit miesten mukaan väkisin, mut toi on outoa....
Ei olla nyt puhuttu koko päivän aikana yhtään mitään, mikä on meille epätavallista.. Harmittaa suunnattoman paljon miten mun läsnäolo olisi hänelle ongelma.. Tekis mieli laittautua oikein kunnolla ja ihan hänen kiusaksi mennä sinne nyt.
Ap