Kannattaako opiskella terveydenhoitajaksi?
Kommentit (30)
Kevyttä sisätyötä ja perheellinen voi tehdä helposti lyhennettyä työviikkoa joten jää enemmän aikaa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Kevyttä sisätyötä ja perheellinen voi tehdä helposti lyhennettyä työviikkoa joten jää enemmän aikaa lapsille.[/quote
Voiko tehdä lyhennettyä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei varmaan nykyään edes työllisty terveydenhoitajaksi, vaan tekevät sairaanhoitajan töitä (vanhusten hoitokodeissa).
Mikseivät työllistyisi? Ja oispa tosiaan kauheaa, jos joutuisi vanhusten kanssa tekemään töitä...
Osittaisella hoitovapaalla voi tehdä 30 tunnin työviikkoa.
Mikä on rankinta terkkarin työssä? T. ap
Kannattaa. Tykkään itse kovasti työstäni, ja plussaa on säännölliset työajat. Ei nappaisi enää vuorotyö.
Ehdottomasti kannattaa. Opiskelupaikat vaan ovat aika kiven alla.
T. Terkkareiden ope
Mukava päivätyö, mutta paikkakunnasta riippuen vaikea löytää vakipaikkaa.Osa työskentelee sitten sairaanhoitajan hommissa.
Muita mielipiteitä? :) Ja tarkemminkin voi työstä kerto, jos jaksaa. Kiitos vastauksista!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rankinta terkkarin työssä? T. ap
Huutavat vauvat.
Mukavaa työssä: säännöllinen päivätyöaika, itsenäistä, kevyttä sisätyötä
Epämukavaa: ei-niin-helpot asiakkaat :D (eli esim narkkarit, mamut ym tuo haastetta tosi paljon), Henkinen rankkuus (tänä vuonna olen tehnyt jo 3 lasu-ilmoitusta, kaikki aika kurjista syistä, ruokatauko ei sisälly työaikaan, vaikeus saada vakipaikkaa, palkka ei ole kummoinen (2300 periferiassa, tässä ei lisiä) ja etenemismahdollisuuksia ei ole, yksinäistä työtä esim koulussa
Ed jatkaa: itse harkitsen alan vaihtoa lisääntyneen työkuorman vuoksi ja jotta jonain päivänä saisin nostettua palkkatasoani
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa työssä: säännöllinen päivätyöaika, itsenäistä, kevyttä sisätyötä
Epämukavaa: ei-niin-helpot asiakkaat :D (eli esim narkkarit, mamut ym tuo haastetta tosi paljon), Henkinen rankkuus (tänä vuonna olen tehnyt jo 3 lasu-ilmoitusta, kaikki aika kurjista syistä, ruokatauko ei sisälly työaikaan, vaikeus saada vakipaikkaa, palkka ei ole kummoinen (2300 periferiassa, tässä ei lisiä) ja etenemismahdollisuuksia ei ole, yksinäistä työtä esim koulussa
Tuossa ei varmaan ole mitään ikälisiä? Eikös ne nosta kuitenkin palkkaa jonkin verran? Onko terveydenhoitajalla parempi palkka kuin sh:lla päivätyössä?
Vierailija kirjoitti:
Ed jatkaa: itse harkitsen alan vaihtoa lisääntyneen työkuorman vuoksi ja jotta jonain päivänä saisin nostettua palkkatasoani
Mitä olet ajatellut?
Eikös se yksi terkkari joku vuosi sitten tapettukin, kun teki kotikäynnin jonnekin narkkiperheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se yksi terkkari joku vuosi sitten tapettukin, kun teki kotikäynnin jonnekin narkkiperheeseen?
"Kiva."
ei kannata, alipalkattu ammatti suhteessa työn vastuullisuuteen! Ja kortistoon suoraan valmistuttua jos ei sh työt nappaa.
Vierailija kirjoitti:
ei kannata, alipalkattu ammatti suhteessa työn vastuullisuuteen! Ja kortistoon suoraan valmistuttua jos ei sh työt nappaa.
Suoraan kortistoon?
Suurin osa ei varmaan nykyään edes työllisty terveydenhoitajaksi, vaan tekevät sairaanhoitajan töitä (vanhusten hoitokodeissa).