Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan osta enää Gigantin Outlet-tuotteita!

Vierailija
28.11.2016 |

Myyjä väitti, että läppäri on priimakunnossa,mutta asiakaspalautuskone olikin rikki: näyttö välkkyi ja välillä pimeni kokonaan. Tehoihin nähden oli myös käsittämättömän hidas.

No sain toki palauttaa, mutta vituttaa tuollainen epärehellisyys!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisessä puljussa laatuläppärien tarjonta muuten aika niukkaa: halpiskonetta sitäkin enemmän, toki muutama pelikonekin!

Vierailija
2/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti myy paljon paskaa ja esim pesukoneista halvimmat ei toimi aina heti alkuunkaan. Palautuspisteen koneet on käytettyjä ja pitää testata ennen ostoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muitakin: power.fi, kannettavatietokone.fi, jimms.fi ja vaikka expert.fi, toki monia muitakin joissa on laatukoneita tarjolla.

Vierailija
4/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se kerro jo aika paljon kun ovat asiakaspalautuksia?

Viallisia tuotteita, joo varmasti onkin edellisen asiakkaan ilmoittama vika korjattu, mutta monesti niitä vikoja onkin monta lisää.

Vierailija
5/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se kerro jo aika paljon kun ovat asiakaspalautuksia?

Viallisia tuotteita, joo varmasti onkin edellisen asiakkaan ilmoittama vika korjattu, mutta monesti niitä vikoja onkin monta lisää.

Eikä aina "muisteta" kertoa, että kone on ollut myös esittelykoneena jonkun liikkeen pöydällä puoli vuotta. Kun tällainen kone myydään uutena, liikutaan jo petoksen tunnusmerkistössä!

Vierailija
6/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa miettiä, maksaako hieman enemmän varmasti uudesta kuin ympäri maata seikkailleesta ja myyntipöydällä lojuneesta raadosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun mieleni pahoitin. Gigantissa on laajin valikoima ja halvin hinta, mitä te kitisette :D Aina vastaavat hintakilpailuun ja kuukauden saa testailla tuotteita. Powerista kun ostaa niin pitää olla varma, ei saa paljoa palautella..

Vierailija
8/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantti myy paljon paskaa ja esim pesukoneista halvimmat ei toimi aina heti alkuunkaan. Palautuspisteen koneet on käytettyjä ja pitää testata ennen ostoa

Pitääkö ostaa se halvin kone? Samalta tehtaalta ne joka kauppaan tulee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on palautustuotteista että ne ei edes tarkista mikä niissä on vikana. Heittävät vaan uudelleen myyntiin. Muutenkin kannattaa ne tuotteet ostaa etukäteen netissä ja käydä noutamassa tiskiltä. Niiden myyjien kanssa ei jaksaa alkaa vääntämään kun tyrkyttävät aina kaikkea muuta ja jotain ihme aktiivirahoja.

Vierailija
10/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kun mieleni pahoitin. Gigantissa on laajin valikoima ja halvin hinta, mitä te kitisette :D Aina vastaavat hintakilpailuun ja kuukauden saa testailla tuotteita. Powerista kun ostaa niin pitää olla varma, ei saa paljoa palautella..

Yleensä verkkokauppa.com:sta saa halvemmalla ja etenkin ulkomailta, mutta tuo 30 päivän palautusoikeus on loistava asia ja siksi teen tietyt hankinnat Gigantista. Televisio on aika hyvä esimerkki, koska niistä ei arvosteluiden perusteella tiedä paskaakaan, eikä niitä saa helposti palauttaa jos kuva ei satu miellyttämään, koska se on television ominaisuus, eikä vika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä surkeimpaan puljuun, kun tarjolla on paljon parempia ja edullisempia!

Vierailija
12/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä surkeimpaan puljuun, kun tarjolla on paljon parempia ja edullisempia!

Myös pienempiä ja suht edullisia tietsikkakauppoja löytää googlettamalla melkoisen määrän..eli kyllä tavaraa löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan outletista ostamani läppäri ja tv ovat toimineet kuin junan wc.

Vierailija
14/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti EI aina vastaa hintakilpailuun.

Olen yhden ainoan kerran tätä kokeillut, kyseessä oli Logitech kajarisetti ja hinta netissä oli 250€ jostai kaupasta, en muista mistä. Gigantissa se oli 'alehinta' ja jotain 319€. Sinne kun soitin niin kaveri katto netistä että kyllä, myydään muualla hintaan 250€, mutta 'nou chääns', eivät olleet halukkaita yhteistyöhön.

Ostin sitten muualta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kun mieleni pahoitin. Gigantissa on laajin valikoima ja halvin hinta, mitä te kitisette :D Aina vastaavat hintakilpailuun ja kuukauden saa testailla tuotteita. Powerista kun ostaa niin pitää olla varma, ei saa paljoa palautella..

Et vissiin ole koskaan ostanu Amazonista mitään kun tuollaisia väität. Halvin hinta ja laajon valikoima, salli mun nauraa.

Vierailija
16/28 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuuasioiden hoito. Ensimmäiseksi kysellään missä laite pn saanut kosteutta , oli kyse sitten 

puhelimesta tai televisiosta. Sitten joudut vielä odottamaan huoltoon lähettämistä siihen asti kunnes sijaislaite vapautuu edelliseltä epäonniselta tai silmään kustulta. Itse huoltoaika vielä jokunen viikko.

Vierailija
17/28 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kun mieleni pahoitin. Gigantissa on laajin valikoima ja halvin hinta, mitä te kitisette :D Aina vastaavat hintakilpailuun ja kuukauden saa testailla tuotteita. Powerista kun ostaa niin pitää olla varma, ei saa paljoa palautella..

Yleensä verkkokauppa.com:sta saa halvemmalla ja etenkin ulkomailta, mutta tuo 30 päivän palautusoikeus on loistava asia ja siksi teen tietyt hankinnat Gigantista. Televisio on aika hyvä esimerkki, koska niistä ei arvosteluiden perusteella tiedä paskaakaan, eikä niitä saa helposti palauttaa jos kuva ei satu miellyttämään, koska se on television ominaisuus, eikä vika. 

(= ne saa palauttaa jalkapallon MM-kisojen jälkeen) :D

Vierailija
18/28 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outlet-tuotteet ovat kodinelektroniikka-alalla pösilöimpiä asiakkaita varten, eli juuri sellaisia kääpiömieliä mitä tämä foorumi kuhisee. Ne ostavat muiden hylkimää ja osin käytettyä romua lähes täydellä hinnalla kun kuvittelevat säästävänsä.

Vierailija
19/28 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se kerro jo aika paljon kun ovat asiakaspalautuksia?

Viallisia tuotteita, joo varmasti onkin edellisen asiakkaan ilmoittama vika korjattu, mutta monesti niitä vikoja onkin monta lisää.

Eikä aina "muisteta" kertoa, että kone on ollut myös esittelykoneena jonkun liikkeen pöydällä puoli vuotta. Kun tällainen kone myydään uutena, liikutaan jo petoksen tunnusmerkistössä!

 

Mä ostin outletista esittelykoneen alle kolmanneksella alkuperäisestä hinnasta. Mitään muuta vikaa ei ollut, kuin akunkesto vähän heikompi, kuin uudessa, joka tietenkin on odotettavaa. Pilkkahintaanko pitäis uutta saada?

Vierailija
20/28 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin tuotteen Gigantin verkkokaupan outletista torstaina, kun tuli myyntiin. Maanantaina laitoin viesti Tammiston megastoreen, kun ei ole kuulunut tuotteesta mitään. Vastaus oli myyty jo myymälästä.

Eli älkää luottako Gigantin outlettiin, että saatte tuotteen. Olipa reilua kauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä