Mihin perustuu joidenkin hyvin feminiinisten miesten runsas suosio naisten keskuudessa?
Esim. tämän miehen alun?
http://jessestyle.blogspot.fi/2010_06_01_archive.html
Kuten huomaatte hänen blogikirjoituksiaan lukiessa, ei tuo poika ole omannut ainakaan tuohon aikaan yhtään sellaista miehistä ominaisuutta, joita naisten ajatellaan yleisesti ottaen arvostavan. Onhan tuolla ihan hyvä ulkonäkö, mutta on siltikin ollut todella epämaskuliinisen näköinen baby face. Silti tuolla on ainakin tuohon riittänyt tyttöjä ihan sylin täydeltä.
Kommentit (9)
Toinen syy voisi olla, ettei tuollaisia miehiä ole Suomessa paljon ollenkaan. Vaikka avoimen naisellinen ja herkkä mies olisi vähemmistön ihanne, niin sellaisia miehiä on kuitenkin paljon vähemmän kuin naisia jotka haluavat heitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä hyvännäköiset piirteet ja leveät hartiat. Geenit ovat maskuliiniset vaikka tyyli naisellinen? Näyttää myös kuvien perusteella positiiviselta, elämäänsä tyytyväiseltä ihmiseltä jolla on tavoitteita.
Onko nuo kasvot maskuliiniset? Minusta hän on lähinnä kaunis poika.
Hänestä en osaa sanoa, koska hän on niin nuori, ettei minua kiinnosta.
Minä pidän kauniista miehistä.
Tämä mies villitsi aikoinaan puolet Suomen nuorista ja vähän varttuneemmistakin naisista
Kauniin miehen vierestä on mukavampi herätä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies villitsi aikoinaan puolet Suomen nuorista ja vähän varttuneemmistakin naisista
https://i.ytimg.com/vi/jf2sdE9Myfo/maxresdefault.jpg
Tarkoitit varmaan tätä?
Olen itse miehenä huomannut vanhetessani että minulle tutut naiset alkavat pitää enemmän ja enemmän miehekkäimmän näköisistä miehistä. Olen nyt vasta 20-vuotias, mutta muistan kun olin 16, lähes kaikki tytöt pitivät esim, Justin Bieberin tai Zayne Malikin näköisistä pojista. Muutaman vuoden päästä nämä samat naiset alkoivat ihailla miehekkään näköisiä miehiä. Tuo on monille naisille vain eräänlainen faasi.
Ihana poika, todella hyvännäköinen. Etenkin noissa uusimmissa kuvissa, joissa on värjännyt tukan tummaksi. Täydellinen. Miksihän on lopettanut blogin pitämisen?
Onhan hänellä hyvännäköiset piirteet ja leveät hartiat. Geenit ovat maskuliiniset vaikka tyyli naisellinen? Näyttää myös kuvien perusteella positiiviselta, elämäänsä tyytyväiseltä ihmiseltä jolla on tavoitteita.