Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies pilailee kanssani vakavemmista asioista

28.11.2016 |

Olen seurustellut nyt reilun kolme kuukautta miesystäväni kanssa. Hänellä on ärsyttävä tapa pilailla kanssani. Pääasiassa hän vitsailee harmittomista asioista ja se on hauskaa, tai esim yhdessä suihkussa ollessamme pursottaa päähäni shampoota kun huuhtelen hiuksiani. Minusta tämä on oikeasti hauskaa ja harmitonta. Ja mielellään saa sitä tehdä, ei se haittaa.
Mutta sitten on niitä ärsyttäviä piloja.

Eräänä iltana miesystäväni ilmoitti haluavansa panna jotain toista naista, jota en tunne. Hän olisi halunnut panna tätä naista jo ennen kuin edes tapasi minut, ja haluaa sitä yhä. Siihen olisi kuulemma pätevä syy, jonka hän sitten voisi kertoa minulle sen tapahtuman jälkeen, mutta miehelle itselleen se olisi pelkkää seksiä. Ja että hän ei tiedä milloin hän sen tekisi. Ehkä seuraavana päivänä, ensiviikolla, vuoden päästä. Ei hän siitä kertoisi etukäteen milloin se tapahtuisi. Siksi miesystäväni kertoi asiasta minulle, että hän kysyy siis minulta lupaa, eli ei nussi muita jos en anna lupaa.
Pahastuin tästä asiasta todella koska mies oli loukannut tunteitani. Tilanne lopulta ratkesi illalla siihen, että rupesin itkemään. Tuntui kamalalta että miesystäväni haluaisi nussia muitakin, kuin vain minua. Siitä mies sitten sanoi minulle ettei tarvitse itkeä ja että hän vain pilaili. Tottakai olin helpottunut kuullessani että se oli pilaa.

Miesystäväni on kumminkin jatkanut samansuuntaista pilailua myöhemminkin. Aina tilanne lopulta ratkeaa siten että alan itkemään ja mies kertoo vain pilailleensa. Kolmesti hän on nyt tehnyt suuremman luokan pilaa minulle, ja kolmannen kerran päätteeksi hän kertoikin sitten minulle, että haluaa testata rakkauttani häntä kohtaan. Olemmehan seurustelleet vain vähän aikaa ja ymmärtäähän sen toisaalta, kun en kai oikein osaa näyttää todellisia tunteitani vielä tässä vaiheessa kovin hyvin.
Rakastan siis miesystävääni valtavasti ja siitä huolimatta, että olemme tunteneet hyvi lyhyen ajan, tunnen oloni kovin luonnolliseksi hänen seurassaan ja tuntuu kuin olisin tuntenut hänet jo vuosia.

Haluaisin saada vinkkejä ja uusia näkökulmia asiaan.
Joku saattoikin ehkä arvata että olen aika nuori, parikymppinen ja minulla on jonkin sortin sosiaalista kömpelyyttä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda fiksumpaan mieheen.

Mies, joka jankuttaa tuollaista, ei ole sinun arvoisesi.

Ikävä kyllä oletan hänen puheittensa perusteella, että hän pettää sinua. 

Vierailija
2/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nuo mitään piloja ole? Pilojen kuuluisi saada nauramaan eikä itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä äijä samantien, tuo ei nimittäin ainakaan tuu paraneen toi tilanne. Tiedän kokemuksesta, itellä oli ihan samanlainen joskus pari vuotta sitten.

Hänen vakio oli vitsikkäästi heittää "Etitääs mulle Tinderistä joku muija" ja otti puhelimen käteen ja rupes selaileen naisia ja niitä siinä ääneen sitten herkutteli. Muutaman kerran toistui ja otin tämän herjalla ja laitoin hänen puhelimen pois, mutta sitten meni hermot ja totesin että juu vois olla hyvä idea ja siinä sitten yhdessä niitä etsittiin. Loppui muuten siihen toi pelleily, tarkoittaen sitä että äijää en enää sen jälkeen suostunut näkemään :)

Vierailija
4/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin arvellut sinun olevan eronnut 5-kymppinen nainen kirjoituksesi perusteella. Ei missään nimessä ole normaalia tuollainen, unohda koko äijä. Mies vain leikkii tunteillasi niin kauan kun häntä huvittaa ja kyllästyy pian. Mitkään "nussimis"-jutut eivät ole normaaleja parisuhdejuttuja eikä toisen itkettäminen muka piloillaan.

Vierailija
5/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tuossa kaava. Kokeilepa alkaa itkeä heti alkuvaiheessa, josko ei menisi tuo pilailu niin pahaksi.

Mä kävin eksän kanssa keskustelun siitä, että hänen vitsinsä ovat sellaisia etten ymmärrä niitä. Enkä halua edes esittää, että ymmärtäisin. Sanoin, että mies on sellainen, joka tekee, eikä vaan puhu. Että jos uhkaillaan erolla, niin ei tarvitse uhkailla - voidaan keskustella ja erota jos niikseen tulee.

Vierailija
6/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa testata miten paljon voi sinua huijata. Mies haluaa testata missä rajasi menevät. Kuulostaa tosi leppoisalta tyypiltä

Vierailija
7/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappas vaan kun olette olleet yhdessä pari vuotta ja se kosii sua. Ilahdut ja vastaat kyllä, se nauraa päälle että kosinta olikin vaan pila. Tai päätätte jättää ehkäisyn pois, tuut raskaaksi ja se nauras sulle etyä lastenteko olikin vaan pila tee akka abortti tai kostan.

Vierailija
8/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo unohda tuo pähkinän särkijä se pelleilee sun kustannuksella ja ei arvosta sua tyttöystävänä lähde äkkiä pois ei tosta miehestä tule sulle mitään kun pelkkää pelkästään vaa pelkäämpä harmia...

Sä antsaitset miehen joka arvostaa ja kunnioittaa kuka sä olet ja millainen olet, jos jatkat ton hännä heikin kaa sä kärsit vaa enemmän

Vierailija
9/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansu von dikkursby kirjoitti:

Pahastuin tästä asiasta todella koska mies oli loukannut tunteitani. Tilanne lopulta ratkesi illalla siihen, että rupesin itkemään. Tuntui kamalalta että miesystäväni haluaisi nussia muitakin, kuin vain minua.

Kannattaa muuten jo tässä vaiheessa ymmärtää, että miehesi varmasti haluaa nussia muitakin kuin sinua, ei se halu ja kiinnostus mihinkään siitä katoa, että on vakituisessa parisuhteessa. Oleellista on se tekeekö hän sitä, eikä haluaako hän. Et sinä hänen haluamiseensa pysty vaikuttamaan. Ellet sitä ymmärrä, saat jatkuvasti olla loukkaantumassa.

Vierailija
10/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit test? Kuinka kelvottomasti nainen antaa kohdella itseään jättämättä miestä?

Vierailija
11/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
12/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse pakoon, ihan mielipuolista touhua.

Vierailija
13/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on henkistä pahoinpitelyä, kolme kertaa on kolme kertaa liikaa, kun ottaa huomioon millaiseen reaktioon ne ovat päättyneet. Kuka täysipäinen tekee tuollaisia piloja, jotka saavat toisen täysin tolaltaan? En kykenisi tuollaiseen henkilöön luottamaan täysin. Jos asia ei puhumalla korjaantuisi, niin jättäisin ukon omaan nojaansa. Kuulostaa jumalattomalta urpolta.

Vierailija
14/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin eroat, sano miehelle ohimennen, että nussit viime viikolla yhtä tosi kuumaa kundia. Sitten kun hän suuttuu, sano vain pilailleesi. Ja sitten sano hyvästit tuolle ääliölle.

Vierailija
15/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Koska ne pystyvät.

Vierailija
16/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ja lapsellinen tyyppi jolla ei ole mitään kunnioitusta muita kohtaan.

Vierailija
17/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, ihan sairasta! Pilat ovat sellaisia, että toinen huijaa ja kun toinen näyttää yllättyneeltä (eli uskoo mitä toinen sanoo), juttu paljastetaan. Ei niin että asiasta vängätään niin kauan että toinen alkaa itkemään. Tuollainen pettämisjuttu ei muutenkaan ole kovinkaan monen mielestä mitenkään hauska pila. Miehesi vaikuttaa todella ilkeältä ja manipuloivalta. Aiheuttaa sinulle tahallaan pahaa mieltä, nauttii siitä ja pääsee kun koira veräjästä koska vitsailee vain! Hän mukamas testailee sinua, mutta paljastaa samalla todellisen luontonsa.

Ei kolmen kuukauden jälkeen vielä aleta rakkautta testailemaan, siinähän vielä tutustutaan toisiinsa. Eikä hän mitään rakkautta testaile, hän testailee että kuinka paljon paskaa otat niskaan jo tässä vaiheessa. Sitten kun olette kauemmin olleet yhdessä ja sinun on jo hankalampi päästää irti niin sitten niitä rajoja aletaan venyttelemään. Eikä sitä rakkautta tarvitse alkaa testailemaan, se hoituu ihan itsestään kun eteen tulee normaaleja elämään ja parisuhteeseen liittyviä ongelmia.

Mutta hänhän vain vitsailee, eihän sinulla ole oikeutta suuttua! Jos hyväksyt nämä pilat, se oikeuttaa hänet toimimaan ihan miten vain, muista se. Sairasta. Juokse, ja lujaa.

Vierailija
18/18 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nauttii sun hädästä ja kokee ylemmyyttä kun saa sut pyörimään pillinsä tahdissa. Hiljalleen totuttelee sut tuohon paskaan ja nostaa sitten tehoa ja muutaman vuoden sisään et tunnista itseäsi samaksi naiseksi.

Se on narsisti, lähde kun vielä pääset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi