Unohda Saara - nyt briteissä puhutaan suomalaisesta Almasta
Kommentit (39)
Lahjakas, hyviä biisejä ja hyvä ääni. Mutta ainakin EVS:ssä vaikutti ylimieliseltä pissaliisalta... No ehkä se kasvaa vielä. :/
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä.
Ei kai hän mihinkään missikisoihin ole hakemassakaan?
Kas Almalla on enemmän oikeita musiikkivideoita kuin Saaralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuppaa tuo musabisnes varsinkin naisten suhteen semmoista olemaan.
alma = jabba the hut. hirveä läski
Minusta Alma on loistava kokonaisuus, katu-uskottava olemus ja persoona sekä upea ääni. Kuuntelen ja katselen mielelläni.
T. Saara-fani ja paljon muutakin
Vierailija kirjoitti:
Minusta Almalla on ihanan nukkemaiset kasvot ja upeat silmät. Tyhmää haukkua toisen ulkonäköä, kiva kun poikkeaa massasta!
http://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_768,q_70/13-3-8933636.j…
"Nukkemaiset kasvot".
Surullista, ettei ihmiset kykene pitämään jostain musasta sen vuoksi miltä tekijä näyttää.
Eivät luultavasti pidä Sibeliuksestakaan, Gallen-Kallelasta ja Aino Acktekin oli liian läski.
Rankkaa on toki heidän elämänsä, kun määrittelevät asiat noin hepposten asioiden perusteella. Itse sen sijaan saan nauttia hyvästä taiteesta ja musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, mitä juuri teit?
Kuvitteletko tosiaan meidän kaikkien muidenkin arvostavan laulajassa enemmän ulkonäköä kuin laulutaitoa, ääntä ja tulkintaa?
Jatka sinä vain laulutaidottomien muovinaamaisten pissisten kuuntelemista, se varmaan sopii sinulle hyvin.
Minä puolestani todellakin toivon, että Alma ei lähde mukaan tuohon kloonaukseen, vaan säilyttää persoonansa. Ja laulaa jatkossakin hyvin omalla persoonallisella äänellään.
Alma on aivan ykkönen, onnea ja menestystä hälle. Tuolla äänellä pääsee muuten pitkälle!
Yhden videon olen nähnyt, ja se näytti ihan kotivideolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuppaa tuo musabisnes varsinkin naisten suhteen semmoista olemaan.
Niin, juuri tuollaisten ulkonäkökeskeisten kommentoijien takia, jotka itse ovat todennäköisesti erittäin heikolla itsetunnolla varustettuja ja siksi käytössä on kaikki mahdolliset ripsipidennyksistä botoxin kautta silareihin.
Nää tyypit ovat toistensa klooneja. Ja mikä hämmästyttävintä, pitävät sitä jopa tavoittelemisen arvoisena:D
Vierailija kirjoitti:
Yhden videon olen nähnyt, ja se näytti ihan kotivideolta.
Ihan hirveästi tähän ei ole panostettu.
Kuuntelin juuri Karma-biisin youtubesta ja se olikin radiosta tuttu. Todella kansainvälisen kuuloista!
Suosittelin samaa taktiikkaa kuin Sia käyttää. Oma naama ei näy videoilla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Adele sen sitten teki?
Miten niin?Adele on klassisen kaunis.
Ei Adelekaan ennen suureen suosioon nousua mikään klassisen kaunis ollut. Stailaus tekee tosi paljon. Laihtunutkin hän on uransa alkuvaiheista. Kyllä Almastakin oikeanlaisella stailauksella ja pienellä laihdutuksella oikein edustavan näköisen saisi, mutta luulen, ettei hän miltään klassisen kauniilta haluakaan näyttää.
Mutta ulkonäöstä viis, tykkään Alman lauluäänestä, biiseistä ja asenteesta tosi paljon, ja musta hän on mahtava esimerkki siitä, että kyllä tolla alalla voi ilman sitä tietynlaista ulkonäköäkin menestyä, jos oikeasti osaa asiansa.
PKN oli kyllä käynyt jo useasti ulkomailla ennen Euroviisuja eikä viisujen jälkeen ole juuri mainstreamissa välähdellyt, palasi takaisin pienen piirin punk-aktiksi. Soittavat muuten viimeisen keikkansa Tapaninpäivänä kun Pertti täyttää 60 vuotta ja jää eläkkeelle rokkihommista.