Apua av:lta mysteeriin; kenen mies, veli, isä, miespuolinen ystävä seurasi Top Gear sarjaa ja aikoo katsoa uutta sarjaa
Olen keski-ikäinen mies, en katso ko. sarjaa enkä tunne ketään, joka olisi katsonut sarjaa.
Siis voihan joku tuttu katsoa, mutta ei ole sellainen puheenaihe, että olisi tullut esille.
Olen joskus katsonut muutaman puolikkaan jakson ja todennut, ettei minulle. Keski-ikäiset ukot ajelee urheiluautoja, yrittävät olla automachoja ja muuta vähemmän kiinnostavaa. Kun brittisarja, niin ratit vielä väärällä puolella :).
Lehdestä lukenut, että todella suosittu sarja ja uusi vastaava uusi sarja satojen miljoonien arvoinen. Joten kuka sitä katsoo? Auta selvittämään mysteeri.
Kommentit (21)
Meillä sitä katsoo minä sekä mies. Ne erikoisjaksot on ihan uskomattomia, paras oli Intiassa kuvattu reissu, joka tuli viime talvena telkkarista. Minuun uppoaa miesten huumori, tykkään varsinkin James Maysta.
Lisäksi siinä näkee autoja, joita ei ikinä tule Suomessa vastaan. Naurattaa tyypit, jotka tälläkin palstalla pullistelevat autollaan, joka on kuitenkin joku perus-Audi.
Se on hauska ja viihdyttävä. Olen nainen ja se on kyllä ainoa autoilua käsittelevä sarja, jota katson. Itsekin kyllä ihmettelen, että mitääh? - katson autosarjaa.
Varmaan sama syy, kuin naisilla joita ei kiinnosta hää-, unelmien poikamies-, sisustus- , ruoanlaitto- tai laihdutusohjelmat?
Muutoin olen ohjelmasta aika pitkälle samaa mieltä kanssasi, harvoin sitä jään katsomaan.
Minä, nainen 37 v ja samanikäinen puolisoni katsomme. Humoristinen ohjelma, jossa machoilu on sitä englantilaista itseironiaa. Oranki, kääpiö ja Captain Slow ovat mainio kolmikko ja keskinäiset kisat välillä jotain ihan utopistista. Niin kuin vaikka Kanaalin ylitys autosta rakennetulla veneellä tai eläkeläisauto 😂
Tämä kuvastaa keski-ikäisen miehen asennetta ja näkemystä, valitettavasti.
Jos MINÄ, maailman- ja koko universumin keskipiste, en ole jostain kiinnostunut, niin siitä ei voi olla kukaan muukaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvastaa keski-ikäisen miehen asennetta ja näkemystä, valitettavasti.
Jos MINÄ, maailman- ja koko universumin keskipiste, en ole jostain kiinnostunut, niin siitä ei voi olla kukaan muukaan kiinnostunut.
Rauhoitu hyvä ihminen, elä ja anna elää....
Ainut autoiluohjelma jota katson.
Mutta ei sinun tarvitse olla huumorintajuinen ja katsoa sitä.
Miestä ei ole, mutta mä katon ja tykkään.
N.51
Esim minä. Siinä on sellaista outoa tosissaan ottamisen ja itseironian sekoitusta. Kuivaa brittihuumoria yms.
Esim. jeremy tällaisessa kolmipyöräisessä pikkukotterossa ja en tiedä montako kertaa se sai sen käännöksissä kumoon mutta aika monta niitä taisi olla. Tai kun joku noissta kolmesta koitti ajaa rataa vanhalla pakettiautolla ja se meni kyljelleen mutkassa niin nämä kaksi muuta suunnilleen samalla kun näkivät että nyt se kaatui rupesivat heittämään läppää että nyt olisi top gearissa juontajan paikka avoinna että hakemuksia bbc:lle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Esim. jeremy tällaisessa kolmipyöräisessä pikkukotterossa ja en tiedä montako kertaa se sai sen käännöksissä kumoon mutta aika monta niitä taisi olla.
Reliant Robin. :D :D Huippujakso.
Meillä asuu minä ja mies (ikä reilu 30v), 12-vuotias poika ja 10-vuotias tyttö. Me kaikki tykätään Top Gearista. Loistavaa huumoria ja juontajakolmikon kemiat on jotain mahtavaa.
No se uusi ohjelma pitäisi katsoa Amazonin palvelusta. Pitää odotella että myyvät sen muillekin kanaville.
Ilmeisesti tämä onkin akkojen ohjelma?
Minä, n25 ja siskoni 21-v katsotaan. Aivan huippu sarja. Täytyy kyllä sanoa että kaikki joiden kanssa olen sarjasta puhunut ovat tykänneet, tai jos eivät ole tykänneet niin eivät ole katsoneet. Sarja on hyvä kun sitä ei tarvitse seurata aina, ei haittaa vaikka jaksoja jääkin välistä. Huumori puree, kevyt nahistelu jne. Aivan ykkössarja!
Jezza eteenkin puree, hän on hulvaton. Suosikkijaksoja ovat Toybota, englannin kanaalin ylitys, se missä he olivat "kolme tietäjää", Hammond ja Genesisviha naurattaa aina. Reliant Robin, Tom Cruise Ajamassa Kia cee'diä . Sekaisin varmasti enemmänkin!
Vierailija kirjoitti:
Jezza eteenkin puree, hän on hulvaton. Suosikkijaksoja ovat Toybota, englannin kanaalin ylitys, se missä he olivat "kolme tietäjää", Hammond ja Genesisviha naurattaa aina. Reliant Robin, Tom Cruise Ajamassa Kia cee'diä . Sekaisin varmasti enemmänkin!
Oih! Toyboata! Meidän ensimmäinen auto oli pieni ja söpö Toyota Yaris, jota kutsuttiin Toyboataksi just sen jakson jäljiltä <3
Meillä isä 53, Poika 25 ja poika 23, nuoret siis jos ovat kotona käymässä.Minä äiti katson joskus.
Meillä koko perhe on katsonut, poika varsinkin tykkää kovin. On varmaan nähnyt kaikki osat, minäkin suurimman osan. Oli myös isänsä kansaa katsomassa Top Gear Liveä Suomessa. Nyt Grand Touria voi ensi vuonna katsoa Suomessakin Amazonilta. Olen myös käynyt World of Top Gear näyttelyssä Beaulieussa, siellä on n 50 ohjelmassa nähtyä autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tämä onkin akkojen ohjelma?
Aivan loistavasti päätelty, kyllähän se on naisille tehty.
Meillä sitä katsoi koko perhe, ja uuttakin varmaan katsotaan - tosin lapset on jo muuttaneet kotoa. Ollaan 50v. molemmat :) Musta ihan hauska, eikä tarkoituskaan vissiin olla kovin vakavasti otettava vaan ihan viihdettä.
Saako vastata vaikka on nainen? Minä (38v) katson, sekä poikani (11v). Hauska sarja, varsinkin keskinäiset kisat. Tuo sinun kuvauksesi sarjasta kertoo todella ettet ole katsonut sitä.