Apua! Mun koiralla on neljä kivestä??
Mitkä extrakivekset mun uroskoiralle turpoo aina lenkin yhteydessä? Tänään jo toistamiseen 2x puolikkaan nyrkin kokosta kivikovaa palluraa ilmestynyt lenkin aikana keskelle sitä itseään (kivesten ja itse aukon "väliin") ja laskeutunut minuutin sisään kun ollaan tultu kotiin...
Virtsakiviä? What... Huomenna voisin soittoaa ell...
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Jos ne tulee vähän niinkuin pippelin "juureen" molemmille puolille, semmoset kovat pallurat, niin kyse on ihan normaalista paisuvaiskudoksesta. Sillä seisoo. Sen takia ne häviää, kun seisokki laskee. Ei ole vaarallista :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2723751/propagandan-ruumiillistuma-juttu…
Anaalirauhaset tulehtuneet/muuta ongelmaa niissä? Tosin ne on niin lähellä koiran peräaukkoa ettei niitä kiveksiin voi sekoittaa...
Kolmonen korjaa:
Aa kuvittelin että tarkoitat peräaukkoa etkä virtsa-aukkoa! Tosiaan jos koiralla seisoo niin ne on ihan normaalit. Mutta jos olisi ollut jotakin epänormaalia, niin en tajua miksi olisit soittanut vasta huomenna ell, etkä jo tänään...
Voiko seisokki vaikuttaa koiran kävelyyn?
Oletteko muuten lukeneet sen Aleksis Veljen Seitsemän kivestä?
Jos ne tulee vähän niinkuin pippelin "juureen" molemmille puolille, semmoset kovat pallurat, niin kyse on ihan normaalista paisuvaiskudoksesta. Sillä seisoo. Sen takia ne häviää, kun seisokki laskee. Ei ole vaarallista :)