Mitä miehenne saa joululahjaksi?
Jos vaikka jotain vinkkejä saisi kun en meinaa keksiä alle 100e lahjoja mitään :(
Kommentit (41)
Hirveästi ostatte tavaraa, ei siinä mitään pahaa ole, mutta pisti vain silmään. Meillä mies ainakin on nimenomaan toivonut, etten osta mitään ja samoin minä, mutta emme kumpikaan oikein koskaan ole pitäneet joulusta. Mies toivoo vain, että ollaan yhdessä ja ihan rauhassa, syödään ja saunotaan, ehkä juodaan saunakalja. Riippuu tottakai sitten ihmisestä, mikä sopii lahjaksi.
Anna kakkosta, miehesi on varmasti mielissään ja sinä voi itse shoppailla satasesi.
Olutjoulukalenterin. Saa alkaa nauttia lahjastaan heti kun joulukuu alkaa. Joka lokerossa erilainen eurooppalainen craft beer, trappisti-oluita yms.
Kirjan, suklaata ja jotain mitä en ole keksinyt vielä.
Ei tässä ole nyt varaa ostaa mitään kun kelan kuntoutustukipäätöstä joutuu odottelemaan ensi vuoden puolelle. Aika köyhä joulu muutenkin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka jotain vinkkejä saisi kun en meinaa keksiä alle 100e lahjoja mitään :(
Onko perspillu liian surrealistinen ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Sträppäriä kakkoseen.
Juuri meinasin kirjoittaa, että mun mies saa tänä jouluna erittäin toivotun lahjansa. Olen tilannut strap-on dildon ja jos sen annan niin enköhän sitä vähintään kerran joudu sitten käyttämäänkin.😬
Vuosia olen jo tätä lykännyt, mutta pakkohan se on rakkaalleen antaa se mitä hän niin toivoo.😝
Gantin kalsareita 3-packin ja myös Gantin pitkähihaisen paidan (tarvii töihin perus pitkähihaisia)
Ajattelin että vielä joku tuoksu tms.
Minijääkaapin. Halunnut semmosta jo kauemmin, kätevä peli-iltoina tms. olohuoneessa kun ei tarvitse rampata keittiössä koko aikaa jos haluaa kylmää juotavaa :) Sen lisäksi hankin sellasen "päänrapsutusharjan", sellasen vispilän näkösen. Tykkää hirveesti päähieronnasta ja muusta niin aattelin että vois olla hauska. Voi olla että jotain muutakin vielä ostan.
Oikeastaan sai lahjansa jo kuun alussa kun täytti vuosia, mutta sen verran arvokas lahja (PS4 Pro + Playstation VR) että ilmoitin kyllä sen olevan sekä synttäri- että joululahja.
Siitä huolimatta hankin jotain pientä: vakio kirja (kaikki saa meillä AINA vähintään yhden kirjan Jouluksi), luultavasti Stephen Kingin, joku neule tms., ja ehkä myös tilaustyönä tehty rannekoru jos ei ehdi meidän hääpäiväksi tulla.
rakastava vaimo ei nuukaile kirjoitti:
Ostaako joku puoliso lahjoja alle 100€? Hävetkää!!!!!!!!!
Riippuu toki tuloista, ja jos on pitkään ollut yhdessä niin ei varmasti joka vuosi tarvitse mitään satojen eurojen arvoista lahjaa ostaa. Mutta ihmettelen kyllä vähän myös... Ostan rakkaalleni kaiken mitä hän haluaa.
Ostan perinteiset bokserit ja sukat jollain hassulla kuosilla. Lisäksi ostan paidan, jota voi käyttää töissä. Ja ehkä jonkun tuoksun.
rakastava vaimo ei nuukaile kirjoitti:
Ostaako joku puoliso lahjoja alle 100€? Hävetkää!!!!!!!!!
Kuule, kun meillä kaikilla ei ole varaa ostella joululahjoja, ainakaan kalliita. Ollaan iloisia, jos edes vähän parempaa (perinteistä) ruokaa saadaan pöytään jouluksi.
Mieheni saa leuanvetotangon. On puhunut sellaisen haluavansa, joten sellaisen saa.
Tilasi itselleen V8 lehden joululahjaksi (olisin tilannut kuten usein ennenkin mutta ei kuulemma halunnut, mutta tilasi sitten kun hyvä tarjous).
Suklaata pikkasen (laihduttaa niin ei paljoa turhaksi kiusaukseksi).
Tuskin paljoa muuta ellen keksi jotain kivaa.
Itse taidan toivoa hyvää paistinpannua.
Meillä ei kyse rahanpuutteesta vaan siitä ettei kumpikaan isommin piittaa tavaroista ja yleensä ostetaan tavaraa silloin kun sitä tarvitaan.
Hemmottelua harrastetaan aina sopivissa hetkissä eikä se ole mitenkään jouluun riippuvaa.
Miehellä on aikomus hankkia yksi kalliinpuoleinen juttu, joten ajattelin antaa sitä varten korvamerkittyä rahaa pari sataa.
Miehelle on vaikea ostaa mitään yllätysjuttua, joten yleensä kysyn, mitä hän haluaa ja maksan sen. Harrastukseen miehellä uppoaa rahaa, mutta hän on välineistä niin tarkka, etten osaa ostaa oikeanlaisia.
Itse valitsen pari kolme mielestä kirjaa ja mies maksaa ne. Lisäksi joka joulu tulee jotain pientä yllätykseksi.