Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen elämä.

Onnellinen perhe
27.11.2016 |

Minä olen 37v nainen minulla on ihana 41v mies ja 3 lasta. Meillä on viidessä eri maassa asuntoja Kreikassa, Turussa, Tallinnassa, Tukholmassa ja Jenkeissä. Yövymme vain 5 tähden hotellissa. Viime vuonna tulomme mieheni kanssa oli 3800 000. Meillä on Mersun maasturi ja Audin avoauto. Lapsemme harrastaa miekkailua, teatteria,purjehdusta ja laskettelua.

Käykö kateeksi.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri.

Peukutuksista päätellen en liene ainoa :)

Vierailija
2/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kelpais mutta en mä noin vanha haluais olla.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi? No ei. Tuntisin itseni tuossa tilanteessa äärettömän haavoittuvaksi.

Vierailija
4/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n elämässä kaikki olisi täydellistä, tai ylipäätään edes niin kuin kertoi elämänsä ja tulojensa olevan, niin hänen ei tarvitsisi hakea kiksejä täysin tuntemattomien oletetusta kateudesta Vauvapalstalla.Jaxuhaleja, kyllä se siitä 😘

Vierailija
5/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on vikana koska teet oikein aloituksen aiheesta. Miten tuo elämän tärkein, eli henkinen, puoli?

Vierailija
6/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle oma asunto ja hienompi auto kävis

Vierailija
7/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen jokaisella on omat unelmat ja jokainen tekee oman unelmansa eteen töitä,meillä ne oli kolme mökkiä ja oma talo,nyt vaan nautitaan toteutuneista unelmista

Vierailija
8/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kelpais mutta en mä noin vanha haluais olla.

N28

Sama. Ja ja kaksi lasta riittäisi, ja autoksi mielummin joku vähemmän ympäristölle haitallinen.

Vierailija
9/9 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen sun puolesta, mutta en osaa olla kateellinen. Omat unelmat on mulla niin erilaisia. :)

Mm. en tykkää matkustella tai kuluttaa mitenkään kauheesti, tulee huono omatunto lentokoneella lentämisestä sun muuta. Oon vähän tämmönen herkkä ja ympäristöstä kovasti huolissani, liiaksikin. :D En itse tykkää että on paljon kaikkea hulppeaa mitä en tarvitse, mut en kyllä tuomitsekaan jos joku ääneen iloitsee omastaan. Onneks olkoon! Kivaa että nykypäivänä joku vielä saavuttaa oman täydellisen elämänsä, varmasti vaati paljon töitä ja/tai onnea. c: