Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näistä jouluisista asioista olet jo tehnyt?

Vierailija
27.11.2016 |

Valitse näistä ja /tai kerro lisää, mitä jouluisia juttuja olet tehnyt,

Mitä näistä jouluisista asioista olet jo tehnyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia olen jo tehnyt ja jatkan jouluun saakka.

Vierailija
2/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa en ole vielä tehnyt, mutta muita kyllä. Ei kun hetkinen....Pipareita olem kyllä syönyt, mutta en viettänyt pikkujouluja. Enkä vietä. Siis muut kohdat täyttyy paisti viimeinen. Sen lisäksi olen tehnyt joulusiivouksia. Niitä teen koska halua viettää joulun superpuhtaassa kodissa, sanoi martat mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lahjoista ostettu ja eilen laittelin jouluvalot. Kovasti tekisi mieli hypätä kunnolla jouluun laittamalla jo jouluverhotkin ja joitain koristeita, mutta yritän sinnitellä edes joulukuun puolelle =)

Ihanan tunnelman kyllä sai kotiin jo noilla jouluvaloilla. On niin lämmintä ja kodikasta =)

Ja joo, olen joulufriikki.

Vierailija
4/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta paitsi pikkujouluja. En viitsi moisilla ryyppyhoroilubileillä häpäistä joulua.

Vierailija
5/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista. Enkä tee. Joulu... hyi helvetti.

Vierailija
6/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä viettänyt pikkujouluja enkä laulanut/kuunnellut joululauluja, muut tehty... Yksi pikkujoulu olisi jo ollut mutta en töiden vuoksi päässyt.

Vierailija
7/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kynttilän laitan joulupöytään sitten. Jotain herkkuja aattona. Sitä ennen, ei mitään. No glögiä ehkä jo itsenäisyyspäivänä, jos nuori tulee käymään kotona. 

Vierailija
8/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia paitsi en oo viettäny pikkujouluja. Hölmöä, kun ei voi vastata kuin yhteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi