Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä mökillä perjantaina kahden miehen kanssa

Kiima
27.11.2016 |

Tapasin kaksi n. 57-63-vuotiasta miestä kuluneella viikolla. Itse olen heitä kymmenisen vuotta nuorempi, varattu nainen.
Aikeenamme on tavata seksin merkeissä tulevana perjantaina eräällä mökillä.
Mitä ohjeita ja neuvoja antaisitte? Kimpasta minulla ei kokemusta aikaisemmin.
Mitä miehet odottavat? Annanko paljaalla näille varatuille miehille? Yms.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kiihottavalta tuollainen. Ite ottaisin nuoremmat miehet että olisi silmänruokaakin

Vierailija
22/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kiihottavalta tuollainen. Ite ottaisin nuoremmat miehet että olisi silmänruokaakin

Itsellä tällä hetkellä fantasia nimenomaan kahdesta tai useammasta vanhemmasta miehestä, joiden annan surutta nauttia nuoremmasta vartalostani ja nopeasti kostuvasta ja paisuvasta, tiukasta pillustani. Annan heidän spermata kaikki aukkoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia kimpasta?

Vierailija
24/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tupla onnistuu parhaiten, jos ratsastan pidemmällä kalulla ja pienempikullinen tulee takaapäin peppuun?

Kannattaa sitten ohjeistaa, että mene hei sä sinne taakse, kun olet pienempi...

Vierailija
25/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tällä hetkellä fantasia nimenomaan kahdesta tai useammasta vanhemmasta miehestä, joiden annan surutta nauttia nuoremmasta vartalostani ja nopeasti kostuvasta ja paisuvasta, tiukasta pillustani. Annan heidän spermata kaikki aukkoni.

t. Make 46 v.

Vierailija
26/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä varuuksi ensin että toimittavat sulle etukäteetn kopiot ajokortistaan, passistaan, tai henkilökortistaan sekä että osoittavat kirjallisesti halunsa tuollaiseen toimintaan, sekä että klertovat siinä olleensa itse aloitteellisia tuon järjestämiseen. 

Näin varmistat, että ohjat edelleen pysyvät käsissäsi samoin kun vältät mahdolliset jälkikäteen tapahtuvat väärinkäsitykset.

Vierailija
27/27 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko hommata jotai nuorempia toho hommaa ku tollasia pappoja? 

Kahen miehen kaa on ihanaa mut ei jos rintakarvat on harmaat ja pallit / mahat roikkuu polvissa. Yök.

Vaikka sinun naimat miehet ovatkin olleet tuollaisia niin kyllä moni on vielä hyvässä kunnossa.

Ai tuon ikäsistä vanhuksista?  Eihän niillä taida ottaa edes eteen ilman apuja. Nivelet vaan lonksuu ja naksuu ja puuskuttavat.