Hävettääkö sua olla läski?
Mitä teet asialle? Ootko jo käynyt salilla tänään?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan silloin hävettää, kun kun ajattelen seurustelua ja sen mahdottomuutta. Muuten mies sa olla sellainen kuin on. En ole tekemässä ylipainolle mitään. Riittää tärkeämpääkin murehdittavaa kuin oma ulkonäkö.
Aika paljon on läskejä jotka seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheesti kun olen mies. Pieni ylipaino ei hävetä mutta terveyskysymykset mietityttävät.
Jos olisi nainen ja läski niin varmasti olisi syytä hävetä enemmän.No kyllä läski miehillä ihan yhtä rumaa on. Tietenkin jos ei välitä muiden mielipiteistä niin sitten... Jonkinlainen defenssi sulla taitaa kyllä olla päällä.
Kyllä pieni elintasovatsa on aina ollut herroilla perinteisesti ihan ok. Naisten läski on epäilyttävämpää ja ne ovat yleensä myös lihavia miehiä kiukkuisempia.
Uskottele niin vain itsellesi, pullero. Lihavuus on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheesti kun olen mies. Pieni ylipaino ei hävetä mutta terveyskysymykset mietityttävät.
Jos olisi nainen ja läski niin varmasti olisi syytä hävetä enemmän.No kyllä läski miehillä ihan yhtä rumaa on. Tietenkin jos ei välitä muiden mielipiteistä niin sitten... Jonkinlainen defenssi sulla taitaa kyllä olla päällä.
Kyllä pieni elintasovatsa on aina ollut herroilla perinteisesti ihan ok. Naisten läski on epäilyttävämpää ja ne ovat yleensä myös lihavia miehiä kiukkuisempia.
Lihavien naisten lisäksi on muitakin kiukkuisia naistyyppejä kuten mm. feministit. Mihin porukkaan sinä lukeudut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavien naisten lisäksi on muitakin kiukkuisia naistyyppejä kuten mm. feministit. Mihin porukkaan sinä lukeudut?
Olisit uskottavampi, jos et olisi niin läski. Näin ihan tutkimustenkin mukaan.
Mua hävettää enemmän se, että mulla ei ole kunnon takamusta. Joo, kyykkyyn ylös, I know...
Minun Bmi on 21,2. Minua hävettää hieman se, etten ole treenannut itseäni timmiin kuntoon 😞 Tarviis nukkua enemmän ja olla energisempi jaksaakseen.
No ei todellakaan hävetä. Miksi pitäisi? Minä olen "ihan sinut" itseni kanssa.
Vähän tässä on huolissaan kun kävin uimahallilla ja painoin vaan 71,4 kg ja yleensä painan siinä 74-76 kiloa. Ei tässä auta muuta kun lisätä syömistä ja vähentää radikaalisti liikuntaa.
Hävettää mua typerä mieheni joka ei osaa käyttäytyä muiden seurassa, vaikka ei olekaan läski. Itsekään en ole läski, mutta osaan kyllä käyttäytyä aina kunnolla.
Tyydyttääkö vastaus?
Lyydia kirjoitti:
söpöA kirjoitti:
hävettää
yritän laihduttaa
Tiedätkö minne se toinen syömishäiriöinen on kadonnut palstalta?
en tiedä ketään palstailijaa jolla olisi syömishäiriö
Fit_nigga kirjoitti:
Mitä teet asialle? Ootko jo käynyt salilla tänään?
Ei hävetä, koska syy on yhteiskunnassa. Sali maksaa, halkojen teko ei maksaisi, mutta yhteiskunta on tehokkaasti estänyt järkevän hyötyliikunnan.