Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen : Kumman kanssa seurustelisit mieluummin : Rikkaan hyväkroppaisen himourheilijan joka tiuskisi pikkuasioista vai rennon, älykkään ja mukavan viinaanmenevän köyhän miehen kanssa?

Vierailija
27.11.2016 |

Nainen : Kumman kanssa seurustelisit mieluummin : Rikkaan hyväkroppaisen himourheilijan joka tiuskisi pikkuasioista vai rennon, älykkään ja mukavan viinaanmenevän köyhän miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisen. Ei kiinnosta inhottavaluonteiset himourheilijat. Jälkimmäisessä ei ole mitään muuta vikaa kuin viinaanmenevyys (eikä sekään ole iso vika jos ei ihan riippuvainen ole).

Vierailija
2/5 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuskiva himourheilija, kiitos!:P

Mä kieriskelisin masseissa, eläisin vapaata elämää harrastusteni parissa ilman pakollista oravanpyörää ja saisin katella jotain hyväkroppaista äijää, joka varmaan hermostuksissaan läpsis vähän perseelle, ottais kaulalta kiinni, nussis vihasena ja pistäis nartun kuriin...

Vielä jos sen miehen kasvotkin olisivat kauniit, niin mitäpä sitä voisi muuta toivoakaan?

Mä olen itse sen verran itsekeskeinen ja mukavuudenhaluinen (laiska) hunsvonttihaahuilija, että tarvin vähän äkäsemmän miehen joka pitää kurissa ja muistuttelee asioista.

Ylimielinenkin tuppaan välillä olemaan, mutta jos mies vakavissaan tiuskaisee, niin kyllä mä hyvin nöyräksi menen.

Tuollainen mies varmaankin pitäisi minut sopivan nöyränä, nostaisi suoritustehokkuuttani, täyttäisi seksuaaliset tarpeeni (ja ensisijaisesti tietysti minä hänen) ja toisi onnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rikas hyväkroppainen vaikka ei tiuskisikaan.

Vierailija
4/5 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinamäen mies noista kahdesta

Vierailija
5/5 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit hienosti aviomieheni :D Töissä se onneksi käy vaikka on köyhä, ruma ja surkea reppana lökäpöksyissään, juo kaljaa harva se ilta. Synnynnäinen epäonnistuja-luuseri. Se on kyllä älykäs ja sillä on hyvä huumori ja kiltti luonne. Lisäksi hän on mua 15v. vanhempi, tukka harvenee päälaelta ja joka paikka roikkuu. Rakastan niin paljon <3 Minun oma <3 En vaihtaisi ikinä mihinkään! Voitte bongata hänet lauantaisin verkkareissaan Prisman kaljahyllyltä, mutta hän on mun muistakaahan se 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän