Olen 35-vuotias mies ja seurustelen 20-vuotiaan naisen kanssa.
Kommentit (14)
Olet varmaan löytänyt tasoistasi seuraa. Ei kysyttävää.
Unohda se tyttönen ja katsele naisia. Ei ihastuksen aina tarvitse johtaa suhteeseen!
Olen 61-vuotias nainen ja seurustelen 35-vuotiaan miehen kanssa. Onko sinulla kysyttävää?
35v joka on samalla aaltopituudella 20v on henkisesti jälkeenjäänyt. Sitä paitsi teet itsestäsi pellen liikkumalla julkisesti pikkutytön kanssa. Eikö yhtään hävetä?
Siitä vaan jos siltä tuntuu, molemmat ovat kuitenkin aikuisia. Itse en yleensä löydä juurikaan yhteistä aallonpituutta itseäni nuorempien kanssa, mutta ei se tarkoita sitä että alkaisin taivastelemaan mitään "voikauhiaa", jos joku toinen löytää. Elämä on liian lyhyt joutavuuksien ihmettelemiseen. Kaikkea hyvää teille.
-M26
Jos tilanne on totta niin onnittelut teille ja hyvää joulua. Ei kysyttävää.
Jos vedätät ja odotat jotain sääliä tai jonkinlaisia tunteenpurkauksia niin silti hyvää joulua. Katso peiliin ja kysy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan jos siltä tuntuu, molemmat ovat kuitenkin aikuisia. Itse en yleensä löydä juurikaan yhteistä aallonpituutta itseäni nuorempien kanssa, mutta ei se tarkoita sitä että alkaisin taivastelemaan mitään "voikauhiaa", jos joku toinen löytää. Elämä on liian lyhyt joutavuuksien ihmettelemiseen. Kaikkea hyvää teille.
-M26
Samaa mieltä. 20v tyttö on aivan liian nuori myös 26v miehelle. Tuossa iässä 6 vuottakin on ylitsepääsemätön ikäero ja harvoin sellaisia pareja edes syntyy. 20v on vasta lapsi.
Rakkaus on hieno illuusio, mutta joo kyllä minäkin rakastan nuoria kauniita naisia enemmän kuin vanhoja ja rumia. Niin se vaan menee. Rakkaus vaan kovenee kun ei pariin päivään pääse tyhjentämään kasseja.
Aika vanhoihin oot mennyt mutta jos rakastat niin samapa tuolla
Itse olen vajaa kolmekymppinen mimmi ja toivottoman ihastunut viisikymppiseen mieheen. En uskalla tehdä aloitetta, sillä pelkään että hän pitää minua pikkutypynä.
Arvostan sitä, että olette yhdessä ikäerostanne huolimatta. Kumpi teki aloitteen?
Ei kysyttävää