Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään tutun mielestä on noloa käyttää turvavyötä...

Vierailija
27.11.2016 |

Omalla autollaan (huonokuntoinen romu) ajaessaan ei käytä ikinä turvavyötä, on kuulemma noloa. Mun mielestä on surullista ja typerää ajatella noin. Kun tämä ihminen tulee mun auton kyytiin, niin laittaa kiltisti vyön kiinni.
Laitan aina turvavyön kiinni lähtiessäni liikenteeseen. Olin joskus onnettomuudessa, jossa turvavyö pelasti henkeni.
Miksi jotkut kokevat turvavyön käytön nolona asiana?? :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tutun - ei, kun taisikin olla ihan minä vain - mielestä on noloa olla ihmisen kanssa, jonka mielestä on noloa pitää turvavyötä. Oikeastiko tuollaisia on vielä tänä päivänä olemassa? Ei taida olla kovin sivistynyt ja älykäs ihminen? Sanopa hänelle vinkkinä, että on noloa käyttäytyä kuin idiootti.

Vierailija
2/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika noloa lentää tuulilasin läpi kuusenlatvaan ja kuollessa kusta ja paskoa housuun.

Turvavyön käyttö on huomattavan paljon vähemmän noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä useammasta on noloa käyttää hattua -35-pakkasella,niitä on kuollut kivuliaasti.

Vierailija
4/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänestä on normaalia käyttäytyä noin nolosti? Okei...

Vierailija
5/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuitenkaan elä ikuisesti, vaikka käyttäisi 24h turvavyötä. Miksi viivyttää väistämätöntä?

Vierailija
6/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt yhteenkään aikuiseen ihmiseen, jonka mielestä turvavyön käyttö olisi noloa... :D

Vierailija
7/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tutun mielestä varmaan moni muukin asia on noloa :D mulla yks tuttu jonka mielestä on noloa ajaa polkupyörällä ja sillä ei ole edes autoa, menee kävellen joka paikkaan.. tosin siinäkin pitää mennä tiettynä aikana ettei ole paljoa ihmisiä jotka tuijottaa. Tuttava kommentoi aina pyöräilijöitä ja auta armias jos jollakin on pyöräilykypärä! Siis sitä hihittelyn määrää.. Viime kesänä myös ihmetteli kun pikkupojat kuljettaa tavaroitansa nykyään kangaskassissa.

Asutaan pienellä paikkakunnalla niin täällä monella tuntuu olevan just tuo että joku normaali asia on noloa. Yks toinen tuttu ei kehtaa käydä lenkillä vaan juoksee kotonansa juoksumatolla koska pihalla ei voi kun muut kuulemma tuijottaa. On mullakin näitä mutta oon psyykannu itteeni pääsemään eroon noista kun mulla vaan tämä yks elämä niin en halua tuhlata sitä noihin neurooseihin

Vierailija
8/8 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi