Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero/Asumisoikeusasuntoon/Lainaa opiskelijalle

EB
27.11.2016 |

Siinäpä ne.Ero näyttää todennäköiseltä,ja asunnon etsintä edessä.Mietin tuota asumisoikeusasuntoa vaihtoehtona (ennenkin asunut,joten periaate sinänsä tuttu).Mahtaako opiskelija saada asuntolainaa aso-sopimusta vastaan,olen valmistumassa keväällä sairaanhoitajaksi,asun isolla paikkakunnalla jossa töitä luultavasti on,joskaan en usko että mitään vakituista heti saan.Kesäksi on jo töitä kyllä luvattu.
Mutta se mutta;Olen opintovapaalla aivan toiselta alalta,jossa minulla on ihan hyväpalkkainen vakityö odottamassa.Tällä haavaa olen menossa tuohon työhon opintovapaan päätyttyä ajalle 1.3-31.5 ja sitten irtisanoutuisin ja siirtyisin hoitoalalle,mutta toki kesätöiden jälkeen riski on että en saa syksyllä heti töitä.
Kaipaisin pallottelua siis,uskallanko hakea noin 25000 euroa lainaa asoon ja maksaa pienissä erissä takaisin.Onko hullua irtisanoutua vakityöstä sh-töiden vuoksi?Tosin muuten menee koko koulutuskin hukkaan:/ Omia säästöjä on noin 10 000 euroa joita en halua asoon käyttää vaan pitää pahan päivän varalla,ja opintolainaa on 7000 euroa.Tällä hetkellä saa aikuiskoulutustukea noin 1450 e /kk (netto),plus lapsilisä ja elatusmaksu 200 euroa.
Kaikkia neuvoja otetaan vastaan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme