Saara oli eilen aivan huikea! Aivan eri tasoa kuin muut.
Kommentit (22)
Itse olen nähnyt häneltä vain yhden esityksen tuossa kilpailussa alussa ja silloin tuli mieleen, että Saara esittää esiintyjää. Tuntui siis, että ei ole ihan oma itsensä. Eilen näin sen ekan laulun ja voi jukra, miten oli meno parantunut. Ero oli ihan huikea. Saara on käsittämättömän hyvä laulaja.
Etenkin se toinen esitys joka sopii johonkin gay yökerhoon kännisten töllisteltäväksi aamuyöstä. Glitterpötkylää pukkaa ja temppuillaan niin että laulu unohtuu, Simon ja muut ei enää sano totuutta. Surkeista surkein veto
Parasta tässä on Saaralle ollut se, että hän on päässyt mukaan tuotantoon jollaista ei Suomen resursseilla koskaan pystyttäsi yhdelle ohjelmalle tuottamaan. Valoshow, lavarekvisiitta ja visuaalinen ilme pukeutumisesta puhumattakaan ovat aivan eri tasolla kuin Suomen VCOF:ssa, Tähdet tähdet, Talent tai vastaavissa ohjelmissa. Kun viikosta toiseen pääsee sellaiseen osalliseksi, niin siihen nähden itse voitto on toisarvoinen.
Se on varma. Ja nyt kun se tahti kiristyy, se kontrasti muihin tässä suhteessa kasvaa.
Ammattilaisena ja varmana saa aina joka tilanteessa esityksen kasaan.
Itse en tykännyt siitä abbasta, ei vaan ole mun juttu. Ja sen esityksen stailaus oli järkyttävä. Saaralla on lihaisa naama ja nyt se kuvakulma ja kampaus ja se ihme kruunu oikein paisutti kaikkia sen huonoja piirteitä. Näytti aivan kuin just saunaata tulleelta emännältä pyyhe päässä.
Sitä toista esitystä odotin. Saaran vahvuus on laulutaito, ei karisma tai sex appeal. Ja siinä Marilynin laulussa idea on karismassa ja sex appealissa ja just ne Saaralta oikein loistaen puuttuu. Surkeeta kun itse ei tajua häivyttää niitä puutteitaan ja korostaa sitä mitä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin se toinen esitys joka sopii johonkin gay yökerhoon kännisten töllisteltäväksi aamuyöstä. Glitterpötkylää pukkaa ja temppuillaan niin että laulu unohtuu, Simon ja muut ei enää sano totuutta. Surkeista surkein veto
Esitys oli hauska. Laulu oli vähän heikompaa mutta kelläpä se ei olisi, jos joutuisi kokoamaan itsensä tunnemyrskystä jollaisen Saara ensimmäisellä vedollaan sai aikaan yleisössä kuin myös todennäköisesti itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nähnyt häneltä vain yhden esityksen tuossa kilpailussa alussa ja silloin tuli mieleen, että Saara esittää esiintyjää. Tuntui siis, että ei ole ihan oma itsensä. Eilen näin sen ekan laulun ja voi jukra, miten oli meno parantunut. Ero oli ihan huikea. Saara on käsittämättömän hyvä laulaja.
Menet voittajan puolelle :)
Sekö sen mahtavan uran määrittelee, että oli eilen aivan huikea tv:n viihdeohjelmassa, jossa taso ei yllä edes edellisten kausien tasolle?
Ei tätä kisaa pelkällä laulutaidoilla voiteta vaan on hurmattava yleisö puolelleen. Matt voittaa
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä on Saaralle ollut se, että hän on päässyt mukaan tuotantoon jollaista ei Suomen resursseilla koskaan pystyttäsi yhdelle ohjelmalle tuottamaan. Valoshow, lavarekvisiitta ja visuaalinen ilme pukeutumisesta puhumattakaan ovat aivan eri tasolla kuin Suomen VCOF:ssa, Tähdet tähdet, Talent tai vastaavissa ohjelmissa. Kun viikosta toiseen pääsee sellaiseen osalliseksi, niin siihen nähden itse voitto on toisarvoinen.
No, en lähtis noin ylipäänsä vertaamaan suomea ja brittejä, jotka on jo väkimäärältään ihan eri luokissa. Totta hitossa briteissä pystytään satsaamaan enemmän.
Saaralle sopii hiukset auki. Sharon tekee kyllä muuten hyvää duunia.
Saara Aalon abba-versio oli huono.
Täällä on moitittu että Saara huutaa. Eilen abba-versioissa ensimmäisen kerran huomasin tämä huutamisen ja pilasi muuten hyvän esityksen.
Vierailija kirjoitti:
Voittaa tai ei, mahtava ura edessä hänellä.
En usko. Koko juttu unohtuu, kun ohjelma loppuu. Kun Saara siis haaveilee omasta urasta, ei musikaaleissa kiertämisestä. Eihän Saaraa jaksa vapaaehtoisesti ja huvikseen kuunnella, eri asia nyt, kun on Suomesta ja suomalaiset haluavat tsempata häntä ja britit taas äänestävät siksi, kun hän on teknisesti loistava. Se taas ei ole tehnyt kellekään yksin vielä suosiota.
Määkii vuohen vibraatolla 90% biiseistä ja korkeissa nuoteissa näyttää siltä, kuin synnytys olisi käynnistynyt.
Nim. Kyllästynyt, paljon odottanut
Vierailija kirjoitti:
Täällä on moitittu että Saara huutaa. Eilen abba-versioissa ensimmäisen kerran huomasin tämä huutamisen ja pilasi muuten hyvän esityksen.
Sama täällä. Laulajan ilme kertoi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Saaralle sopii hiukset auki. Sharon tekee kyllä muuten hyvää duunia.
Vastahan uutisoitiin että Sharon on viikot jenkeissä eikä suinkaan valmentamassa, on vain viikonloput Lontoossa. Taustaryhmän kanssa Saara tekee töitä ja he ovat onnistuneet.
Sharon fanittaa sitä räppäriä jota kehuu vuolaasti esitysten jälkeen. Eilen muut tuomarit ylisti Saaraa moninverroin enemmän mitä Sharon sanoi vaikka on oma "valmentaja"
Vierailija kirjoitti:
Saara on jo voittanut jo pelkästään senkin vuoksi, että on saanut tuolla jo kuukausikaupalla apua alan ammattilaisilta (lauluopettajat, tanssiopettajat jne.), jonka tasoisia Suomesta ei edes löydy. Tuon tasoisten opettajien päiväpalkat on kevyesti nelinumeroisia lukuja.
Tähän päälle Saaran saama näkyvyys ja julkisuus ja mahdolliset tuota kautta luodut kontaktit.
Saara voisi tippua vaikka nyt heti ja silti olisi voittanut jo hurjasti. Tosin en usko, että tippuu sillä Abba-veto oli eilen niin uskomattoman täydellinen.
Itseasiassa Saaralle olisi jopa parempi, jos ei voittaisi kilpailua. Voittaja puristetaan Simonin "tähtipressin" läpi ja unohdetaan vuodessa. Parempi jos Saara saisi itse valita miten jatkaa uraansa X-factorin jälkeen ja saisi päättää myös minkälaisilla ehdoilla on uraa jatkamassa.
Saara on todella hyvä laulaja ja eiköhän hänelle tuosta ura urkene ulkomailla, mutta muistakaa myös se, että x factorin taso ei ole tänä vuonna vuonna mitenkään päätä huimaava. On helppoa erottua tuosta joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara on jo voittanut jo pelkästään senkin vuoksi, että on saanut tuolla jo kuukausikaupalla apua alan ammattilaisilta (lauluopettajat, tanssiopettajat jne.), jonka tasoisia Suomesta ei edes löydy. Tuon tasoisten opettajien päiväpalkat on kevyesti nelinumeroisia lukuja.
Tähän päälle Saaran saama näkyvyys ja julkisuus ja mahdolliset tuota kautta luodut kontaktit.
Saara voisi tippua vaikka nyt heti ja silti olisi voittanut jo hurjasti. Tosin en usko, että tippuu sillä Abba-veto oli eilen niin uskomattoman täydellinen.
Itseasiassa Saaralle olisi jopa parempi, jos ei voittaisi kilpailua. Voittaja puristetaan Simonin "tähtipressin" läpi ja unohdetaan vuodessa. Parempi jos Saara saisi itse valita miten jatkaa uraansa X-factorin jälkeen ja saisi päättää myös minkälaisilla ehdoilla on uraa jatkamassa.
Jos Saaran musikaaliesitys on sitä tyyliä, mitä hän haluaa levyttävänä artistina tehdä, niin ei tule onnistumaan. Ei yksikään levy-yhtiö lähde toteuttamaan samanlaista lavashow'ta, joka on olennainen osa Saaran esitystä, kun kyseessä on ensimmäistä levyään julkaiseva, tositv-ohjelmasta bongattu artisti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin uudestaan.
Hän ei sittenkään huuda kohdassa 150-158 sek. Olin väärässä.
Samaa mieltä.
Olen ällistynyt näistä viimeisimmistä esityksistä.
Parasta suomalaista ikinä.