Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämmenet, sormet, jalkapohjat ja varpaat kutisevat ja niissä on pieniä vaaleita rakkuloita

Vierailija
27.11.2016 |

Mitä tämä on? Kutina on melko voimakasta. Joku rokko vai mikä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai enterorokko ei muka kutise? Just....

Vierailija
22/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuisilla rakkulat voivat olla kovasti kutisevia. Varsinkin taudin alkuvaiheessa enterorokon erottaminen vesirokosta voi joskus olla hankalaa. Paranemisvaiheessa iho voi hilseillä."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
24/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene yksityiselle lääkärille jos olet noin kauhuissasi. Älä mene päivystykseen koska vaivasi ei ole vakava!

Vierailija
25/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne nesterakkuloita? Pompholyx? Mulla on taipumusta ekseemaan ja välillä mun käsiin tulee kutisevia läpinäkyviä vesirakkuloita (tosi pieniä) jotka kutisee ihan älyttömästi. Ja sitten ne häviää jossain vaiheessa (koska vaivaan ei ole varsinaisesti mitään parannuskeinoa).

Vierailija
26/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pustulosis palmoplantaris?

Vierailija
27/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokeliakia.Oletko syönyt gluteeniviljoja?

Vierailija
28/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enterorokkoa ehdotettu? Jos ei, sanon enterorokko: enterorokko.

Vierailija
29/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai parvorokko. Itsellä lääkärit eivät tunnistaneet, kysyin tutulta lääkäriltä ja kummasti tauti selvisi. Arvauskeskuksessa eivät myöntäneet edes kun oireet olivat täysin selkeät. Minulla kuume ei alkanut heti vaan vasta joidenkin päivien päästä.

Vierailija
30/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne nesterakkuloita? Pompholyx? Mulla on taipumusta ekseemaan ja välillä mun käsiin tulee kutisevia läpinäkyviä vesirakkuloita (tosi pieniä) jotka kutisee ihan älyttömästi. Ja sitten ne häviää jossain vaiheessa (koska vaivaan ei ole varsinaisesti mitään parannuskeinoa).

Mullakin tuli näitä jossain välissä pariin sormeen, mutta ei ne kyllä ala niin, että olis yhtäkkiä jalkapohjat, varpaat, sormet ja kämmenet täynnä, ainakin mulla alko yhdestä näpystä, seuraavalla kerralla tuli kaksi jne. Sitten siirty toisen käden sormeen, taas tuli vain yksi näppy aluksi jne.

Vierailija
31/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nyt tullut tästä kovasti viisaammaksi, vai joko meni lääkäriin? :D Keskustelupalstalta saa vastaukeksi koko lääkärikirjan.

Sanottiinko tätä vielä?: Ihosyöpä!

Vierailija
32/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla oireilla pääse lääkäriin, yritetty on. Älkää vitsailko ihmisen terveydellä.

Vierailija
33/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anterorokka.

Vierailija
34/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin sama ongelma. sain lääkäriltä jotain rasvaa jota käytin ja rakkulat katosivat. nyt taas rakkulat palasivat

Vierailija
35/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä nuo pompholyx-rakkulat kuulostaa eniten täsmäävältä. Mulla on myös tällö hetkellä huuliherpes päällä, voiko liittyä jotenkin siihen?

Ap

Vierailija
36/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/38 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin myös miettimään, voiko olla stressistä johtuvaa? Tai muuten psykosomaattista. Huomaan kutinan häviävän, jos keskityn muuhun. Sitten, kun alan taas ajatella sitä, se alkaa uudestaan. Myös ne rakkulat tuntuvat häviävän tosi nopeasti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme