Potkiiko vauva mahassa?
Onko video aito? Voiko vauva tosiaankin liikkua näin paljon mahassa?
Kommentit (14)
Miksei olisi? Meidän keskimmäinen oli aivan samanlainen myllätessään kohdussa. Hauska oli katsella, kun vatsa hyllyi ja hytkyi, samaan tapaan kuin videossa. Napanuora olikin sitten kaulan ympärillä ja piti himmata siinä loppuvaiheessa, kun kätilö pyöräytti ensin napanuoran pois siitä kaulalta.
Potkii, mutta se ei satu vaan tuntuu kivalta
Vierailija kirjoitti:
Potkii, mutta se ei satu vaan tuntuu kivalta
Vai ei satu :D
Ei mua ainakaan sattunut.Lapsi oli 4 kiloa ja ite oon 162
Miten tuollaisen videon saisi feikattua ja miksi joku niin tekisi? Tuo näyttää ihan aidolta. Kyllä ne vauvat juurikin noin siellä mahassa muljahtelee loppuaikoina. Ja pahemminkin vielä. Joillain vauvan liikkeet näkyy niin hyvin, että vatsan läpi pystyy erottamaan jopa varpaat vauvan jalkapohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan sattunut.Lapsi oli 4 kiloa ja ite oon 162
Kyllä minua sattui välillä. Hyi että ne kipakat potkut virtsarakkoon! Ja toinen se kun vauva punki jalkojaan kylkiluiden alle, huh.
Yöllä heräsin herkästi, kun potki voimakkaasti ja sit piti nousta vessaan. Muuten ei häiritse
Vaikka välillä vähän sattuiskin niin kyllä se kipu on sen arvoista
Kyllä mua sattuu etenkin nyt kun istukka on ekaa kertaa takana ja toi potkii luisilla jaloilla välillä kipeästi. On siellä vuorotellen jalka- ja perätarjonnassa joka lisää mun epämukavaa oloa. Välillä venyttelee poikittain ja tosi harvoin tunkee päänsä alas, sillon on kyllä mukavaa kun on hetken niin päin. :D
Rv 35 alkaa huomenna.
Pin kirjoitti:
Kyllä mua sattuu etenkin nyt kun istukka on ekaa kertaa takana ja toi potkii luisilla jaloilla välillä kipeästi. On siellä vuorotellen jalka- ja perätarjonnassa joka lisää mun epämukavaa oloa. Välillä venyttelee poikittain ja tosi harvoin tunkee päänsä alas, sillon on kyllä mukavaa kun on hetken niin päin. :D
Rv 35 alkaa huomenna.
Sehän alkaa olla h-hetki lähellä. Tsemppiä loppu raskauteen
Missä vaiheessa aloitte tuntemaan vauvan liikkeet?
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa aloitte tuntemaan vauvan liikkeet?
Kyllä ne jo ennen 10rv tuntee
Voi liikkua ja liikkuu vielä hurjemminkin. Videon aitouteen en ota kantaa.