En osaa ottaa suihin kun penis on löysä
En vaa osaa. Ja löysä penis on mielestäni todella ällöttävä enkä ollenkaan osaa sellaista imutella. Mutta kovana osaan kyllä homman ja tykkäänkin siitä mutta löysänä en haluaisi lähellekään penistä.
Miten siis oikeasti löysää munaa käsitellään?
N20
Kommentit (25)
Hyi joo, en pysty ottamaan löysää suuhun, niinkuin kuivaa etanaa yrittäisi syödä :P Ensin kädellä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti tajua, miten miehen penis edes voi olla löysä siinä vaiheessa, kun vaatteet lähtee?
Nuorilla ihmisillä siis, sinäkin parikymppinen ja miehesi tuskin ainakaan paljoa vanhempi on.Itse en ole ikinä nähnyt löysää, alastonta kullia muuta kuin juuri seksin jälkeen.
En oikeasti tajua??? Miten ~18-30v miehellä ei seiso jo valmiiksi?N24
Juuri näin luodaan miehelle paineita.
..kukaan täysijärkinen tuommoisen ääliön kirjoittelusta ota paineita.. ..kyllä se joskus siperia vielä opettaa.. =D
Kuvittele et penis on spagettia ja ryystä sitä sillee oikeen äänekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti tajua, miten miehen penis edes voi olla löysä siinä vaiheessa, kun vaatteet lähtee?
Nuorilla ihmisillä siis, sinäkin parikymppinen ja miehesi tuskin ainakaan paljoa vanhempi on.Itse en ole ikinä nähnyt löysää, alastonta kullia muuta kuin juuri seksin jälkeen.
En oikeasti tajua??? Miten ~18-30v miehellä ei seiso jo valmiiksi?N24
Juuri näin luodaan miehelle paineita.
Paineita?
En oikeasti ymmärrä, alkaako jotkut seksiin kulli löysänä ja pillu kuivana?
Miksi ne edes alkaa siihen, kun ei ilmeisesti paneta?
Toisen mieliksi tai jostain "kulta, nyt on lauantai-ilta, tulimme juuri saunasta ja kansainvälinen seksiaika.."-sopimuksesta ilman intohimoa ja kiihkoa ehkä?
Kertokaa, en ole aiemmin kuullut tällaisesta!
Olen luullut, että seksiä harrastetaan kun himottaa (himotus on henkisen lisäksi fyysisiä "oireita") ja että etenkin parikymppisiä himottaa usein.N24
1. Heti seksin jälkeen (kuten sanoit)
2. Yllätä toinen eli mies loikoilee nakuna (tai lähes) ja suuseksi on lähes ensikontakti
3. seisokki haihtunut esim. Naisen hyväilyyn keskittyessä - vaikka on kiihottavaa, voi se kaksi astetta vasemmalle ja ranne tai niska mutkalla hyväily joskus viedä seisokin
4. Vaatii vähän innostamista - ei oiken jaksais kun tulin just treeneistä tms. Muna suuhun niin voi mieli muuttua
5. Jne.
Tätä keskustelua lukiessa täytyy kyllä olla tyytyväinen omaan mieheeni, yhdessä 20 vuotta (ollaan viittä vaille 40v), en ole koskaan nähnyt miehelläni penistä löysänä, en edes saunassa. No seksin jälkeen, mutta aina kun ollaan yhdessä ilman vaatteita niin kyllä kalu seisoo. Luulin, että tämä on ihan normaalia, mutta ilmeisesti mulla on vain käynyt hyvä tuuri.
Olen kyllä joskus miettinyt, että löysän peniksen hyväily voisi olla mukava kokemus, mutta ei tule meillä tapahtumaan. No vanhempana sitten ehkä, mut nyt mennään tällä :)