Uudet Boirotit on tylsiä
Vanhat ovat parempia. Hyviä oli myös vanhat Sherlock Holmesit. Eikö nykyään enää keksitä hyviä juonia?
Kommentit (10)
Oliskin uusia, mutta nämä ovat uusintaboirotteja. Toivoisin, että David Suchet tekisi uusia jaksoja vielä.
Vierailija kirjoitti:
Oliskin uusia, mutta nämä ovat uusintaboirotteja. Toivoisin, että David Suchet tekisi uusia jaksoja vielä.
Ei se oikein voi, kun Poirot jo kuoli viimeisessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia Poirot-kirjoja on kirjoitettu 2010-luvulla. Kirjailija Sophie Hannah perikunnan luvulla. Ihan hyvä poirottunnelma niissä mun mielestä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia Poirot-kirjoja on kirjoitettu 2010-luvulla. Kirjailija Sophie Hannah perikunnan luvulla. Ihan hyvä poirottunnelma niissä mun mielestä on.
Joo, kaivetaan vaan kertaalleen kuollut hahmo henkiin. :D Ei kiitos. Minusta Poirot kuoli tyylikkäästi toteutetussa jaksossa. Sitten jos joku ihan joku muu esittäisi vaikka ns. vähän nuorempaa Poirotia, niin voisi toimia, muttei Suchet enää tee hahmoa.
Sophie Hannahin kirjat ovat minusta huonoja. Ekan kirjan Poirot oli ilkeä, toisin kuin Christien kirjojen pöyhkeä mutta hyväsydäminen dekkari. Toinen kirja jäi kesken, kun alkoi taas se sekava ja järjetön juonikuvion selvittely. Ei ollenkaan Christien tasolla.
Ei nämä nyt nähtävät kai mitään varsinaisen uusia jaksoja ole niin.. Ja pidin kyllä itse tarinoista loppuun asti, siis nimenomaan noista televisioiduista tarinoista. Mielestäni taso ei juurikaan laskenut vuosien aikana ja tunnelma säilyi kivasti.
Holmesiahan tehdään uutenakin mutta se on varmaan ap:n mielestä tosi huono, omasta mielestä lähes parasta mitä tv tällä vuosikymmenellä on tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Ai Hergule Boirotit?
Se on Hergule Boirod, opetelkaa kirjoittamaan!
Kirjailijat ovat jo manan majoilla, eivätkä käsikirjoittajat voi pystyä samaan.