Mistä aikuisille hyviä talvihaalareita?
En oikein googlella löytänyt, tuli joku Bkåkläder, mut olivat tosi rumia. Osaisko joku laittaa linkkiä, mistä löytää haalreita? Reimatecin sivuilta löytyi vain lasten haalareita
Kommentit (15)
siis pilkkuhaalareita, vaikka ovatkin ihan nättejä...
PILKKIHAALAREISTAAN........... =DDDD
Ei tulisi mieleenkään hytistä täällä ilman niitä jossain hienossa laskettelutakissa HAHHAH
Eli pilkkihaalariosastolle vaan katsastelemaan työvaateliikkeeseen =)
Apua, miten mä vois asua sitten Hesassa.
Kyllä nauratti jotkut vastaukset. En kyllä aio mitään kasari- neonvärejä vetää päälleni. Kyllä, haluan itelleni hyvännäköiset talvihaalarit, mut en mitään pilkkisellaisia. Ulkona on mukavampi olla, kun ei tarvi palella.
ap
Mulla on vain käsitys, että kelkkahaalarit on aikas kalliita.. pilkkihaalarit olivat ainakin joskus aikanaan rumia, ehkä ne on sit nykyään paremman näköisiä. Mitä hintaluokkaa ovat?
Just tuota mä hain! Ajattelin, että noita vanhoja reimoja ei enää tehdäkään.
No, hyvä kun löytyi. Odotin vain jotain komeampaa.
T. Valtra-mimmi (haalari samaa luokkaa)
Mistähän muualta saisi noita reiman haalareita?
ap
en löytänyt haalareita valtran sivuilta
ap
Reiman pilkkihaalarit kokoa 50 ja ovat aivan sopivat.....
Tiesitkä, että miesten kokomitoitus on erilainen kuin naisten?? eli tuo koko 44 EI ole sama kuin naisten vaatekoko 44.......
Muuten hyvä, mutten tykkää mustasta väristä haalareissa. Hintakin ihan kohdallaan.
ap
jos kerta tuo 44 on eri koko kuin " normaali" 44. Hintakin ihan ok. Mun vanhat haalarit on yli kymmenen vuotta vanhat, risat ja parsitut, taitaa olla aika ostaa uudet.. mutta nyt pitää mennä kun tenava heräsi.
ap
Urheiluliikkeistä löydät laadukkaimmat.