Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein näkemäsi ihminen?

Meinard
26.11.2016 |

Kuvailuja kehiin! Olen pohtinut tässä, että mikä määrittelee kauneuden. Omasta mielestäni kauneus on toki ulkoista, mutta samalla myös sisäistä(kliseistä). Ihmisestä tekee kauniin sellainen tietty tasapaino ja luonnonlapsimaisuus(jos tiedätte mitä tarkoitan). Sitten taas se, jos joku tiedostaa oman kauneutensa ja käyttäytyy sen mukaan(on röyhkeä, asettaa itsensä jalustalle jne.) rumentaa automaattisesti ihmistä.

Ulkoisesti kauniin ihmisestä mielestäni tekee luonnollisuus, sopivasti erottuva kasvojen luusto sekä kirkkaat silmät. Mulla oli työkaverina sellainen tyttö, joka vastas just mun kauneusihanteita - tummanvaaleat puolipitkät hiukset, hyvä iho, ei ollenkaan meikkiä ja sellaiset meripihkan väriset silmät. Luonteeltaansakin puolesta tosi mukava - ei juoruillut kenestäkään ja todella aikaansaava.

Kertokaas te teidän kauneusihanteista!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Kolumbia Paulina Vega. Kruunattiin Miss Universumiksi muutama vuosi sitten. Oltiin samoissa juhlissa viime vuonna ja Paulina oli uskomattoman kaunis. En silti vaihtaisi vaimoon, oma vaimo on sekä kaunis että erityisen rakas. M29 ja latino

Vierailija
2/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo. Marilyn Monroen näköinen. Tyylikäs. Valloittava hymy. Naisellinen. Sopivasti salaperäinen. Viestii pienillä merkityksillä. Saa sulamaan ja leppymään pelkällä olemuksellaan.

Vierailija
4/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melania Trump.

Vierailija
5/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaverini. Ulkomaalaistaustainen nainen, mustat reisiin asti ulottuvat hiukset, mustat kulmat ja luonnostaan tuuheat sekä pitkät ripset. Suuret, tummanruskeat silmät ja kullankellertävä ihonväri. Erottuva kasvojen luusto ja paksut huulet, valkoiset ja suorat hampaat. Siro ja lyhyt. Sopusuhtainen rakenne.

Luonteeltaankin yksi ihanimmista tuntemistani ihmisistä :)

Vierailija
6/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kun hänet ekan kerran näin.

Vierailija
7/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinard kirjoitti:

Kuvailuja kehiin! Olen pohtinut tässä, että mikä määrittelee kauneuden. Omasta mielestäni kauneus on toki ulkoista, mutta samalla myös sisäistä(kliseistä). Ihmisestä tekee kauniin sellainen tietty tasapaino ja luonnonlapsimaisuus(jos tiedätte mitä tarkoitan). Sitten taas se, jos joku tiedostaa oman kauneutensa ja käyttäytyy sen mukaan(on röyhkeä, asettaa itsensä jalustalle jne.) rumentaa automaattisesti ihmistä.

Ulkoisesti kauniin ihmisestä mielestäni tekee luonnollisuus, sopivasti erottuva kasvojen luusto sekä kirkkaat silmät. Mulla oli työkaverina sellainen tyttö, joka vastas just mun kauneusihanteita - tummanvaaleat puolipitkät hiukset, hyvä iho, ei ollenkaan meikkiä ja sellaiset meripihkan väriset silmät. Luonteeltaansakin puolesta tosi mukava - ei juoruillut kenestäkään ja todella aikaansaava.

Kertokaas te teidän kauneusihanteista!

Odotas kun käyn peilin luona, kerron sitten:D

Vierailija
8/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työkaverini. Ulkomaalaistaustainen nainen, mustat reisiin asti ulottuvat hiukset, mustat kulmat ja luonnostaan tuuheat sekä pitkät ripset. Suuret, tummanruskeat silmät ja kullankellertävä ihonväri. Erottuva kasvojen luusto ja paksut huulet, valkoiset ja suorat hampaat. Siro ja lyhyt. Sopusuhtainen rakenne.

Luonteeltaankin yksi ihanimmista tuntemistani ihmisistä :)

Lisään, että tämä nainen ei meikkaa yhtään ja pukeutuukin varsin vaatimattomasti arkena.

-5

Vierailija
9/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek. 

Vierailija
10/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla oli tässä taannoin blondi naismalli. En löydä häntä enää, mutta jäin kyllä tuijottamaan hänen kasvojaan.

Vierailija
11/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margeaux Hemingway.

Vierailija
12/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein livenä näkemäni ihminen on ollut Prahassa metrossa arviolta nelikymppinen nainen. Vaaleanruskeat hiukset, enkelikasvoinen, ei paljoakaan meikkiä, todella luonnonkaunis ilmestys. Sopusuhtainen vartalo, Hame ja neulepusero. Ei tippaakaan teennäinen. Jännä miten hän jäi mieleen vaikka tästä on jo vuosia.

Kuvista päätellen maailman kauneimpana olen aina pitänyt Jennifer Lopezia. Hän on vain tyrmäävän kaunis.

Vierailija
13/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockalla oli tässä taannoin blondi naismalli. En löydä häntä enää, mutta jäin kyllä tuijottamaan hänen kasvojaan.

Löytyipäs sittenkin:

Vierailija
14/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunikaveri. Hänellä on ihan mieletön perimä, ja sen vuoksi ihan uskomaton ulkonäkö!

Vierailija
15/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja Annika Ollila

Vierailija
16/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein ihminen minun mieheni. Muita saman tyyppisiä on ollut, muttei niin kauniita kuin mieheni. Niin kaunis ettei voi kuvailla. Juuri minun makuuni, joka sentti on minun makuuni. Minäkin kuulemma oken hänen ihanteensa. Tämän takia olenkin ihmetellyt, miksi aina väitetään valehtelijaksi jos oma puoliso on kaikista kaunein, entä jos sattuu niin hyvä tuuri vaan? Tosin olen taiteilija, enkä ehkä ottaisikaan selkaissta, joka ei olisi makuuni just perfekt.

Vierailija
17/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on monta vuotta jo, mutta kerran kauppakeskuksessa vastaan tuli joku nuori, hoikka ja taivaallisen kaunis nainen. Katsoi mua suoraan silmiin enkä ole vieläkään unohtanut sitä. Ne kasvot on niin juuttunut mun mieleen, musta tämä kyseinen nainen on kaunein minkä olen koskaan nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme