Kaunein näkemäsi ihminen?
Kuvailuja kehiin! Olen pohtinut tässä, että mikä määrittelee kauneuden. Omasta mielestäni kauneus on toki ulkoista, mutta samalla myös sisäistä(kliseistä). Ihmisestä tekee kauniin sellainen tietty tasapaino ja luonnonlapsimaisuus(jos tiedätte mitä tarkoitan). Sitten taas se, jos joku tiedostaa oman kauneutensa ja käyttäytyy sen mukaan(on röyhkeä, asettaa itsensä jalustalle jne.) rumentaa automaattisesti ihmistä.
Ulkoisesti kauniin ihmisestä mielestäni tekee luonnollisuus, sopivasti erottuva kasvojen luusto sekä kirkkaat silmät. Mulla oli työkaverina sellainen tyttö, joka vastas just mun kauneusihanteita - tummanvaaleat puolipitkät hiukset, hyvä iho, ei ollenkaan meikkiä ja sellaiset meripihkan väriset silmät. Luonteeltaansakin puolesta tosi mukava - ei juoruillut kenestäkään ja todella aikaansaava.
Kertokaas te teidän kauneusihanteista!
Kommentit (17)
Aishwarya Rai,- Miss World 1994, Bollywood tähti, bisnesnainen, L'Oreal hiusmalli, jne....
Yesterday, Today and Tomorrow!
http://static.koimoi.com/wp-content/new-galleries/2014/01/aishwarya-rai…
http://data1.ibtimes.co.in/cache-img-0-450/en/full/572658/1438593278_ai…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/e6/ee/fe/e6eefeab8b8a02e32797…
Oma vaimo. Marilyn Monroen näköinen. Tyylikäs. Valloittava hymy. Naisellinen. Sopivasti salaperäinen. Viestii pienillä merkityksillä. Saa sulamaan ja leppymään pelkällä olemuksellaan.
Eräs työkaverini. Ulkomaalaistaustainen nainen, mustat reisiin asti ulottuvat hiukset, mustat kulmat ja luonnostaan tuuheat sekä pitkät ripset. Suuret, tummanruskeat silmät ja kullankellertävä ihonväri. Erottuva kasvojen luusto ja paksut huulet, valkoiset ja suorat hampaat. Siro ja lyhyt. Sopusuhtainen rakenne.
Luonteeltaankin yksi ihanimmista tuntemistani ihmisistä :)
Esikoinen kun hänet ekan kerran näin.
Meinard kirjoitti:
Kuvailuja kehiin! Olen pohtinut tässä, että mikä määrittelee kauneuden. Omasta mielestäni kauneus on toki ulkoista, mutta samalla myös sisäistä(kliseistä). Ihmisestä tekee kauniin sellainen tietty tasapaino ja luonnonlapsimaisuus(jos tiedätte mitä tarkoitan). Sitten taas se, jos joku tiedostaa oman kauneutensa ja käyttäytyy sen mukaan(on röyhkeä, asettaa itsensä jalustalle jne.) rumentaa automaattisesti ihmistä.
Ulkoisesti kauniin ihmisestä mielestäni tekee luonnollisuus, sopivasti erottuva kasvojen luusto sekä kirkkaat silmät. Mulla oli työkaverina sellainen tyttö, joka vastas just mun kauneusihanteita - tummanvaaleat puolipitkät hiukset, hyvä iho, ei ollenkaan meikkiä ja sellaiset meripihkan väriset silmät. Luonteeltaansakin puolesta tosi mukava - ei juoruillut kenestäkään ja todella aikaansaava.
Kertokaas te teidän kauneusihanteista!
Odotas kun käyn peilin luona, kerron sitten:D
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaverini. Ulkomaalaistaustainen nainen, mustat reisiin asti ulottuvat hiukset, mustat kulmat ja luonnostaan tuuheat sekä pitkät ripset. Suuret, tummanruskeat silmät ja kullankellertävä ihonväri. Erottuva kasvojen luusto ja paksut huulet, valkoiset ja suorat hampaat. Siro ja lyhyt. Sopusuhtainen rakenne.
Luonteeltaankin yksi ihanimmista tuntemistani ihmisistä :)
Lisään, että tämä nainen ei meikkaa yhtään ja pukeutuukin varsin vaatimattomasti arkena.
-5
Stockalla oli tässä taannoin blondi naismalli. En löydä häntä enää, mutta jäin kyllä tuijottamaan hänen kasvojaan.
Kaunein livenä näkemäni ihminen on ollut Prahassa metrossa arviolta nelikymppinen nainen. Vaaleanruskeat hiukset, enkelikasvoinen, ei paljoakaan meikkiä, todella luonnonkaunis ilmestys. Sopusuhtainen vartalo, Hame ja neulepusero. Ei tippaakaan teennäinen. Jännä miten hän jäi mieleen vaikka tästä on jo vuosia.
Kuvista päätellen maailman kauneimpana olen aina pitänyt Jennifer Lopezia. Hän on vain tyrmäävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Stockalla oli tässä taannoin blondi naismalli. En löydä häntä enää, mutta jäin kyllä tuijottamaan hänen kasvojaan.
Löytyipäs sittenkin:
Mun duunikaveri. Hänellä on ihan mieletön perimä, ja sen vuoksi ihan uskomaton ulkonäkö!
Kaunein ihminen minun mieheni. Muita saman tyyppisiä on ollut, muttei niin kauniita kuin mieheni. Niin kaunis ettei voi kuvailla. Juuri minun makuuni, joka sentti on minun makuuni. Minäkin kuulemma oken hänen ihanteensa. Tämän takia olenkin ihmetellyt, miksi aina väitetään valehtelijaksi jos oma puoliso on kaikista kaunein, entä jos sattuu niin hyvä tuuri vaan? Tosin olen taiteilija, enkä ehkä ottaisikaan selkaissta, joka ei olisi makuuni just perfekt.
Tästä on monta vuotta jo, mutta kerran kauppakeskuksessa vastaan tuli joku nuori, hoikka ja taivaallisen kaunis nainen. Katsoi mua suoraan silmiin enkä ole vieläkään unohtanut sitä. Ne kasvot on niin juuttunut mun mieleen, musta tämä kyseinen nainen on kaunein minkä olen koskaan nähnyt.
Miss Kolumbia Paulina Vega. Kruunattiin Miss Universumiksi muutama vuosi sitten. Oltiin samoissa juhlissa viime vuonna ja Paulina oli uskomattoman kaunis. En silti vaihtaisi vaimoon, oma vaimo on sekä kaunis että erityisen rakas. M29 ja latino