Petin miestäni useasti
Pakko saada avautua jonnekkin.
Olen ollut mieheni kanssa erittäin pitkässä parisuhteessa, lähemmäs 10 vuotta.
Olemme kihloissa, häitä ei olla edes suunniteltu ja lapsia ei ole.
Olen aina kuvitellut, että mieheni on minulle se elämäni rakkaus, jonka kanssa tulen olemaan loppuelämäni.
Viime vuosina meidän parisuhde on kuitenkin muuttunut. Vietämme aikaa yhdessä minkä kerkeämme, mutta yhteinen aika on nykyään "hengailua". Tämä tuntuu pieneltä asialta, mutta mieheni ei halua seksiä nykyään.
Katsomme yleensä elokuvaa, kuntoillaan, teemme yhdessä ruokaa tmv, mutta seksi ei kuulu enää meidän parisuhteeseen.
Tutustuin työni kautta erääseen mieheen, jonka kanssa tulin juttuun heti alusta alkaen. Pikkuhiljaa meidän välit läheni, aloimme tapailla työn ulkopuolella. Kerroin alusta alkaen että olen kihloissa, joten mies tiesi sen.
Hän puhui paljon omista parisuhdeasioistaan, joten estottomasti avauduin myös hänelle minun suhteestani. Yhden baari-illan jälkeen päädyimme hänen kotiinsa ja vietin yhden elämäni parhaimman yön hänen kanssaan.
Naimme koko yön ja hän otti minunkin nautinnon ihanasti huomioon.
Totesin hänelle aamulla, että vaikka olenkin melkein rakastunut häneen, minulla on mies jota rakastan silti enemmän ja menin kotiin.
Päätin silloin, etten tapaa miestä enää mutta harrastamme seksiä edelleen satunnaisesti.
Olen ajatellut kertoa asiasta miehelleni, mutta miten voisin tehdä sen?
"Rakastan sinua mutta tarvitsen munaa, siksi käyn panemassa ystävääni"
Olisiko viisainta vain erota?
Tiedän, tämä nostaa tunteet pintaan ja minut luultavasti haukutaan pystyyn, mutta kuinka moni on ollut vuoden ilman seksiä parisuhteessa?
Aina kun halusi nousee ja haluat miestäsi enemmän kuin mitään, mies kääntää kyljen ja alkaa nukkumaan. Se sattuu.
Kokemuksia?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko keskustelleet miehesi kanssa seksittömyydestä? Eikai miehesi kuvittele että voit loputtomiin olla ilman?
Olemme puhuneet. Mieheni syyt ovat yleensä että hän on liian stressaantunut, väsynyt, ei vain ole fiilistä tai tämä parhain syy; olemme jo niin vanhoja ettei seksiä tarvita. Jep, molemmat alle 30 vuotiaita. :)
Olen sanonut suoraan, että sinusta en tiedä mutta minä tarvitsen. Kuulemma vain höpisen.
Olen koettanut järjestää yhteistä rentoutumista, saunailtoja, romanttisia illallisia, hierontaa miehelleni mutta vaikka ilta menisi kuinka hienosti, kaikki loppuu siihen kun tilanne voisi kääntyä seksiin.
Aikaisemmin meidän seksi oli intohimoista ja ihanaa, molemmat kokeilunhaluisia. Kaikki sujui rennosti ja romanttisesti.
Vaan eipä ole enää, enkä ole syytä saanut miksi seksi kanssani ei kelpaa enää.
- Ap
Jospa hänellä on joku toinen myös jolta saa seksiä?
Mitenkähän tämän sanoisi nyt kauniisti. Oletatko että kumppanisi haluaa vielä sinua ja pimsaa niiden sinun unelmapanojesi jälkeen? Oletko pettänyt aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko keskustelleet miehesi kanssa seksittömyydestä? Eikai miehesi kuvittele että voit loputtomiin olla ilman?
Olemme puhuneet. Mieheni syyt ovat yleensä että hän on liian stressaantunut, väsynyt, ei vain ole fiilistä tai tämä parhain syy; olemme jo niin vanhoja ettei seksiä tarvita. Jep, molemmat alle 30 vuotiaita. :)
Olen sanonut suoraan, että sinusta en tiedä mutta minä tarvitsen. Kuulemma vain höpisen.
Olen koettanut järjestää yhteistä rentoutumista, saunailtoja, romanttisia illallisia, hierontaa miehelleni mutta vaikka ilta menisi kuinka hienosti, kaikki loppuu siihen kun tilanne voisi kääntyä seksiin.
Aikaisemmin meidän seksi oli intohimoista ja ihanaa, molemmat kokeilunhaluisia. Kaikki sujui rennosti ja romanttisesti.
Vaan eipä ole enää, enkä ole syytä saanut miksi seksi kanssani ei kelpaa enää.- Ap
Nuo on niitä samoja syitä, mitä moni mies saa kuulla vaimoltaan. Silloin neuvotaan toimimaan sen eteen, että toisen stressi ja väsymys helpottaisi ja yrittää nostattaa tunnelmaa ilman painostusta seksiin. Selkeästi et ole tässä onnistunut. Ja olet näköjään lopettanut myös yrittämästä. Minusta on vain kaksi vaihtoehtoa. Joko otat eron tai kerrot miehellesi ja yritätte ratkoa ongelmanne. Tuon pettämisen jatkaminen on kaikkein tuhoisin vaihtoehto.
Tsemppiä ei ole helppoja päätöksiä nuo. Itsellä hieman samantapainen tilanne, joten en todellakaan tuomitse toisia vähästä.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro. Avaudu jollekin jolla on vaitiolovelvollisuus, kuten seurakunnassa, jos on pakko. Tuskin olet ainoa joka on tuollaista käynyt läpi kun nykyään niin moni vakiintuu niin nuorena. Näin ainakin itse varmaan tekisin tuossa tilanteessa.
Vuoden paras! Avaudu jollekin seurakunnassa! :D
Siellähän ne kaikkein hulluimmat ja pahimmat juoruilijat pesii! Avaudu ihmeessä!!! :D
Älä ajattele koko asiaa. Jatka toisen miehen tapailua jos haluat. Kaikki eivät halua seksiä aina, joillakin saattaa kuiva kausi syystä tai toisesta kestää pitkään. Jos haluat olla miehesi kanssa, ole hiljaa.
Et ole maailman ensimmäinen nainen, jolla on rakastaja. Etkä viimeinen.
C'est la vie, jatka elämääsi, äläkä piinaa itseäsi syyllisyydentunnoilla. Jos miehesi saa asian selville, kerro silloin avoimesti kaikki, mutta jos ei kysy, älä kerro. Joskus elämässä pitää rakkaus ja seksi pitää erillään toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Et voi jatkaa miehesi kanssa tai siis sun kerrottava ja sitten miehesi voi päättää jatkatteko vai ette.. Ymmärrän sua toisaalta mutta eihän tuo oikein ole, et voi syödä ja säästää kakkua.
Miten niin ei? ;)
Kerro miehellesi koko juttu,kerro että olet ollut pettynyt seksittömyyteen etkä halunnut itse seksitöntä elämää,sitten teraoiaan mikäli mies suostuu.tsemppiä.stressi voi hyvin viedä halut mutta vuosi on jo tosi pitkä aika,onki teillä muuten läheisyyttä,halailua ja pussailua?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tunteita ja ajatuksia nämä tekosi sinussa itsessäsi herättävät? Mitä sanoisit ja tekisit, miten reagoisit, jos kumppananisi olisi tehnyt noin?
Tämä. Mun mies teki mulle sen, mitä sä nyt hänelle teet. Se ei jää ikinä salaisuudeksi - se tulee ilmi aina. Aina. Joskus ja jossain vaiheessa. Meillä ei ollut käsittääkseni seksissäkään ongelmia, pari-kolme kertaa viikossa. Mies ei vaan kertonut, että on tyytymätön tuohon määrään - sitä olisi pitänyt olla joka päivä. Ne muut päivät sitten sitä seksiä harrastettiin 'herkku.net' - deittien kanssa.
Paljastumisesta nyt puoli vuotta. Olen edelleen täysin hajalla - saatan itkeskellä kesken töiden, en edelleenkään saa kunnolla nukuttua, itsetunto on täysin murskana, entisenä 'jouluihmisenä' ei kiinnosta tulevan joulun laitto yhtään jne., Olen 'kone', joka suorittaa pakolliset tehtävät, muulloin käperryn itseeni ja olen itkuinen.
Toivoisin, että joku joskus kykenisi satuttamaan nyt tulevaa ex-miestäni samalla volyymilla.
Että jätä se miehesi ennen kuin koko paska leviää - koska sen se tekee. Sä tuhlaat miehesi elämää.
Vaimo kirjoitti:
Kerro miehellesi koko juttu,kerro että olet ollut pettynyt seksittömyyteen etkä halunnut itse seksitöntä elämää,sitten teraoiaan mikäli mies suostuu.tsemppiä.stressi voi hyvin viedä halut mutta vuosi on jo tosi pitkä aika,onki teillä muuten läheisyyttä,halailua ja pussailua?
Eihän vuosi ole vielä mitään. Jos hankitaan lapsi tai toinen sairastuu masennukseen tai muuten vakavasti (syöpä tms.), niin seksitön vuosi on todennäköistä ja tuskin siihen edes jää.
Miksi pettäjät ovat itsekkäitä ja omaa etua tässäkin vain ajateltiin, miksi olet mies paran takia jos loukkaat teoilla toista? Oletko yhtään ajatellut onko miehelläsi masennus tai sairaus miksi ei pysty harrastamaan seksiä jos et miehellesi ole tosissasi ja rehellinen näytä täältä sun kirjoitus miehellesi kerta huor...na uskallat täällä avautuu...
Pettäjät jos uskallatte pettää niin uskallatte myös kertoo...