en saa ihastusta mielestä
Vuoden ajan jo ollut tämä päällä. Jotenkin vaan hän tuoksuikin niin hyvältä. En ole geneettisesti niin itselleni sopivaan henkilöön törmännyt. Olisimme Varmaan saaneet kauniita lapsia.
Kommentit (5)
Enkä edes halua. Ihastuminen voimaannuttaa. Huomaan tekeväni asioita ihastumiseni kohdetta varten ja saan paljon enemmän aikaiseksi. Tämä on aivan fantastinen olotila:)
En mäkään. Hänen tuoksunsa on aivan kestämättömän ihana. Saan jonkinlaisia flashbackeja esim. missä tämä mies tulee mua kohti ja suutelee. Sitten havahdun taas todellisuuteen.
Itse sain ihastuksen pois mielestä keskittämällä ajatukset muuhun, eli kehitin itselleni toisen obsession. Luin jostain amerikkalaiselta sivustolta että toinen pakkomielle auttaa syrjäyttämään toisen. Olin siis äärettömän ihastunut yhteen mieheen, se kesti monta vuotta ja miten naurettavalta kuin se kuulostaakin niin rupesin katsomaan Game of Thronesia, koukutuin sarjaan (sairaalloisen paljon) ja ihastus unohtu kokonaan. Oikeesti, olin niin lääpällään siihen tyyppiin 2011-2014 että en enää kestäny itteeni mutt sitt katoin gotin kaudet 1-4 putkeen ja oli vaan pakko googlettaa kaikki niistä näyttelijöistä ja sarjaan liittyvistä teorioista ja miten kaikki eroaa kirjasarjoista yms ett siinä got-huumassa lähes tulkoon unohin ihastukseni nimen!
En ole ihastunut montaa kertaa ja tällä kerralla sain hieman vastakaikuakin,mutta osoittautuikin vain joksikin peliksi.
Oma parisuhde on vielä ihan perseestä,ahdistaa ja vituttaa.
En minäkään.