"Kahvila on huonoin mahdollinen treffipaikka"
Mitä mieltä olette väitteestä? Koskee kahvillaa ensimmäisten treffien paikkana. Olen käynyt usein treffeillä ja pakko myöntää, että nämä kahvilassa aloitetut treffit eivät ole koskaan johtaneet mihinkään.
Kommentit (10)
No mikä sitten on hyvä ensitreffipaikka esim. netissä tutustuneille ihmisille? Kun ihmisten ilmoilla kuitenkin pitäisi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette väitteestä? Koskee kahvillaa ensimmäisten treffien paikkana. Olen käynyt usein treffeillä ja pakko myöntää, että nämä kahvilassa aloitetut treffit eivät ole koskaan johtaneet mihinkään.
Mikä kahvilassa sitten on huonoa treffipaikkana? Musta kuulostaa ihan hyvältä, koska kahvilasta voi tarvittaessa nopeasti liueta jos ei tunnu toimivan.
Mikä vika kahviloissa? Minne sitten pitäisi mennä treffeille? Mielestäni on parempi tavata jossain neutraalissa paikassa. Kotiini en ketään puolituttua kutsuisi. Leffateatterissa ei voi jutella. Minne siis pitäisi mennä treffeille?
Minä tapasin mieheni Tinderissä, vaikka kaikki sanovat, että sieltä ei mitään parisuhdetta löydä. Ensimmäinen tapaaminen kasvokkain oli kahvilassa, vaikka nyt sanotaan, että se on huonoin mahdollinen treffipaikka. Mies jopa on sellainen kiltti mies, joka kuulemma ei kelpaa kenellekään.
Minä heitän roskakoriin kaikki typerät yleistykset. Maailma ei ole mustavalkoinen.
Tapasin kumppanini aikanaan matchissa ja ekan kerran livenä kaupungilla ja tsuppailimme yhdessä museoon. Kivaa oli. Syötiin vielä lounas päälle ja käytiin kahvillakin.
Mielestäni hyvää treffipaikkaa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kumppanini aikanaan matchissa ja ekan kerran livenä kaupungilla ja tsuppailimme yhdessä museoon. Kivaa oli. Syötiin vielä lounas päälle ja käytiin kahvillakin.
Nuo kuulostavat kivoilta treffeiltä, ja teillä ilmeisesti synkkasi keskenänne. Valitettavasti niin käy yleensä aika harvojen ihmisten kanssa, joten kahvila on mielestäni hyvä treffipaikka siinä mielessä, että tarvittaessa sen kahvin jälkeen on helppo lähteä tilanteesta eri suuntiin.
Huomannut aivan saman.Nyt jos ei käy muu kuin kahvila niin sitten jätän treffailematta.
Mun mielestä parasta treffailua on yhdessä kävely vaikka puistossa. Siinä ei tarvitse tuijottaa toista silmiin jos jännittää ja voi keskittyä ihan vain jutusteluun. Ja yleensä ympäristöstä tulee virikkeitä puheenaiheiksi.
Totta. Mieluummin heseen kuin juomaan ylihintaista litkua