Hyi helv, olen alkanut katsomaan aika kaameita leffoja, katsoin äsken..
Spit on your graven.. oksettaa vieläkin ihan tajuttomasti. Jännä etten oikein tuntenut sääliä raiskaajia kohtaan, olivat sen verran kaameita.. yleensä alan säälimään myös pahiksia jos heille tehdään tosi tosi pahaa ja ovat kauhuissaan, mutta tuossa leffassa kyseiset herrat olivat loppuun asti ällöjä.
Mutta siis, minua kuvottaa..
Kommentit (10)
Katso Irreversible seuraavaksi. Se on semmonen kevyt komedia, niin piristyt.
Ihan hirveä leffa ! Itse olen katsonut 1-3 osat. Kävi niin sääliksi Jenniferiä, kun idiootit kiusasivat, nöyryyttivät, raiskasivat ja melkein tappoivat hänet.
Mä katsoin sen toissa päivänä. Kamala oli. Katso sellainen kun would you rather, on myös todella kamala.
A serbian film on kuulemma hirvein ja sairain kaikista. Katsoin kyllä itse eikä tuntunut oikeen missään, ku ei mua tällaset asiat hetkauta.
Minua ei niinkään jäänyt ahdistamaan tuossa leffassa kohtaukset jossa Jennifer kosti miehille, vaikka niitä katsoessa meinasi tulla oksennus suuhun. Enemmän vaivaa se miten miehet riistivät Jenniferiltä ihmisarvon, pilkkasivat kirjoituksia, pakottivat hirnumaan ja näyttämään hampaita... ja muutenkin vain pahoinpitelivät huvikseen (pää veden alle, pesismailalla päähän) ja raiskasivat, pakottivat sen kehitysvammaisenkin raiskaamaan hänet jne..
Ne kostohommat oli aika saw/hostel kamaa. Mutta jopa pahempia.
Vierailija kirjoitti:
A serbian film on kuulemma hirvein ja sairain kaikista. Katsoin kyllä itse eikä tuntunut oikeen missään, ku ei mua tällaset asiat hetkauta.
Ei se mustakaan ollut ihmeellinen. Tuo I Spit On Your Grave oli mielestäni kamalampi. Vähän helpotusta toi se kosto, mutta koko raiskausnöyryytys oli hirveää katseltavaa.
En ymmärrä miksi joku katselee tuollaisia, sairasta
Siis katsoitko sen alkuperäisen vai myöhemmän remaken? Siinä alkuperäisessä aika "uskottava" se anaaliraiskauskohtaus. Jätkä heiluu sivulta toiselle ja karjuu. :D
Katsoppas joku komedia perään.