Tapailumies feidasi "treffit", miten suhtautua?
Olemme nähneet nyt kymmenisen kertaa, joista vain pari ensimmäistä olivat ns. perinteisiä treffejä, ja sen jälkeen olemme viettäneet aikaa ihan muuten vain rennosti toistemme luona, harrastettu seksiä, käyty ravintoloissa, leffassa, tutustuneet toistemme ystäviin ja niin edespäin. Kumpikin on tunnustanut ihastuneensa toisiimme vahvasti, ja alusta alkaen tapailu on tuntunut aika vakavalta. Eilen puhuimme tunnin ajan puhelimessa ja siinä sovimme myös näkevämme tänään. Pistin hänelle tänään iltapäivällä viestin, että moneltako nähdään ja mitä hän haluaisi tehdä silloin. Tunti sitten mies vastasi viimein, että joi eilen hirveän humalan kaverinsa juhlissa ja että hänestä ei ole seuraksi tänä iltana. Ei edes pahoitellut, ilmoitti vain. Itse olin jo laittautunut huolella valmiiksi ja odotellut vastausta aikataulusta, joten petyin ja olen nyt aika loukkaantunut enkä ole vielä vastannut mitään sillä suutuspäissäni olen usein turhan temperamenttinen. Mutta toisaalta, emmehän olleet sopineet mitään varsinaista yhteistä tekemistä tälle päivälle, niin reagoinko nyt liian vakavasti? Millä lailla te suhtautuisitte tilanteeseen?
Kommentit (30)
Ethän nolannut itseäsi? Veikkaanpa, että lähetit jonkun tosi itkuisen viestin.. Ei kannata tulla sitten valittamaan tänne jos on itse käyttäytynyt kuin typerys ajatellen tuollaisen pienen alkoholistin alun olevan ainoa mies maailmassa. Tuollainen hyvin kännihakuinen juominen tietää huonoa. Pystyykö poju edes juttelemaan muista asioista kuin "juhlimisesta" ja seuraavan viikonlopun viinoista? Ja tietenkin tosi reteästi myös naisista ja naimisesta..? Ihana poikaystävä siis, yök.
Pikkumaista valittaa tuollaisesta.
Holtiton alkoholin käyttö on huono asia. Omalta osaltani nämä tapailut loppuisi siihen.
Vanha ketju, mut olikohan mun edellinen säätö...
Vierailija kirjoitti:
Ääh, kertokaa nyt näkemyksiänne. -ap
Sillä on krapula. Mitä kohtaa tuosta et ymmärtänyt?
On minullakin ollut joskus sellaisia kankkusia, etten todellakaan ole halunnut nähdä ketään...
Olisko 3 vuodessa asia jo ratkennut?
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin ottaisin aika rennosti, jos mitään tarkempaa suunnitelmaa ei ollut eikä itselleni tullut esimerkiksi kustannuksia tästä feidaamisesta. Saattaisin mainita, että harmittaa, mutta että huomenna sitten tms.
Feidaaminen ei ole ok, kertoo kunnioituksen puutteesta. Mies ei arvosta sua. Jos jotain sovitaan, se pitää, ja jos ei pidetä niin sitten ei sovitakaan mitään.
Me on oltu nyt miehen kanssa puoli vuotta kimpassa ja on täysin normaalia, ettei heti reagoida viesteihin, tai että sovitut asiat peruuntuu/siirtyy, mutta ei ilmoittamatta tai ilman hyvää syytä. Toinen pitää huomioida, vaikka omat aikataulut muuttuu.
Esimerkki: Tapailun alussa mun oli tarkoitus mennä miehen luo viikonlopuksi, mutta miehelle tulikin töitä. Eka ajatus oli, että se oli tekosyy, mutta mies sitten toivoi silti että tulisin. Kysyin heti suoraan, että käyttääkö se töitä tekosyynä, ettei halua nähä, niin kuulemma ei. Ja toivoi, että tulisin silti. Toki pyyntö oli hassu, mut vietin sitten päivän kaupungilla ja kokkailin sen luona, oli hyvin kotoisa olo. :D
Menin sinne siis viikonlopuksi ja odotin häntä töistä kotiin, antoi avaimensa (oltiin siis tunnettu tyyliin kaks viikkoa) ja oli hyvin rento. Meillä oli tosi kiva viikonloppu ja sen jälkeen on alettu seurustelemaan ja vakavoitumaan.
Nyt puolen vuoden jälkeen olen nähnyt miten paljon mies tekee töitä ja että se ei tosiaankaan ollut tekosyy, sillä hän oikeasti halusi nähdä. Tällaisia työviikonloppuja on ollu pari muutakin, ne on sellaista yhteiselämän harjoittelua. Sitähän se arkikin olisi, toinen on töissä viikonloppuna (mun vknloput aina vapaat), ja mä saisin sitten omaa aikaa.
Jos ap sun miehes nyt olisi tosissaan, se laittaisi leikkisästi viestiä että "tuu hoitaa mun krapulaa" tai haluaisi mennä vaikka krapulapitsalle. Toi on tekosyy ja voi olla, että on jopa tavannut jonkun mimmin bileissä, kerta viestii vasta nyt.
Joka tapauksessa TOSI epäkunnioittavaa. Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin ottaisin aika rennosti, jos mitään tarkempaa suunnitelmaa ei ollut eikä itselleni tullut esimerkiksi kustannuksia tästä feidaamisesta. Saattaisin mainita, että harmittaa, mutta että huomenna sitten tms.
Feidaaminen ei ole ok, kertoo kunnioituksen puutteesta. Mies ei arvosta sua. Jos jotain sovitaan, se pitää, ja jos ei pidetä niin sitten ei sovitakaan mitään.
Me on oltu nyt miehen kanssa puoli vuotta kimpassa ja on täysin normaalia, ettei heti reagoida viesteihin, tai että sovitut asiat peruuntuu/siirtyy, mutta ei ilmoittamatta tai ilman hyvää syytä. Toinen pitää huomioida, vaikka omat aikataulut muuttuu.
Esimerkki: Tapailun alussa mun oli tarkoitus mennä miehen luo viikonlopuksi, mutta miehelle tulikin töitä. Eka ajatus oli, että se oli tekosyy, mutta mies sitten toivoi silti että tulisin. Kysyin heti suoraan, että käyttääkö se töitä tekosyynä, ettei halua nähä, niin kuulemma ei. Ja toivoi, että tulisin silti. Toki pyyntö oli hassu, mut vietin sitten päivän kaupungilla ja kokkailin sen luona, oli hyvin kotoisa olo. :D
Menin sinne siis viikonlopuksi ja odotin häntä töistä kotiin, antoi avaimensa (oltiin siis tunnettu tyyliin kaks viikkoa) ja oli hyvin rento. Meillä oli tosi kiva viikonloppu ja sen jälkeen on alettu seurustelemaan ja vakavoitumaan.
Nyt puolen vuoden jälkeen olen nähnyt miten paljon mies tekee töitä ja että se ei tosiaankaan ollut tekosyy, sillä hän oikeasti halusi nähdä. Tällaisia työviikonloppuja on ollu pari muutakin, ne on sellaista yhteiselämän harjoittelua. Sitähän se arkikin olisi, toinen on töissä viikonloppuna (mun vknloput aina vapaat), ja mä saisin sitten omaa aikaa.
Jos ap sun miehes nyt olisi tosissaan, se laittaisi leikkisästi viestiä että "tuu hoitaa mun krapulaa" tai haluaisi mennä vaikka krapulapitsalle. Toi on tekosyy ja voi olla, että on jopa tavannut jonkun mimmin bileissä, kerta viestii vasta nyt.
Joka tapauksessa TOSI epäkunnioittavaa. Vaihtoon!
OMG en huomannut ketjun olevan 3v vanha. Kertoo tosin vaan siitä, että tää on ikiongelma. :DD Aivan täydestä meni. <3
Ois muuten oikeasti kiva tietää, miten tää päättyi. :D
t. itse itseäni lainaten
Älä laita viestejä!! Älä ole nolo!! Äläkä roiku WhatsApissa, vaan kiireellä nyt lähipubiin vaikka kaljalle. Ei tuo mikään mies ole, vaan kurja kakara. Et saa hänestä mitään hyvää jos alkoholi kiinnostaa enemmän kuin sinä. Etsi parempi Mies ja jätä tuollaiset möllit pikkupojat läträämään viinalla ihan yksin.