Mies 29v + 2v miettii; naiset eivät pelkää miehiä
Vaan ainoastaan miehiä, jotka eivät tunnu seksikkäiltä sillä hetkellä ja se kattaa suuren osan miehistä; tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa kiinnostavia miehiä voi näkyä enemmän.
Kun epäkiinnostava perusmies kävelee hämärällä samaa katua pitkin, nainen rupeaa kiihdyttämään mutta jos jännittävä mies tulee takana, niin nainen hidastaa ja haaveilee samoista asioista, joita pelkää perusmiehen haluavan tehdä. Perusmies on pelottavampi, vaikka olisi pienempi ja heikompi kuin jännittävä mies, koska naisen ja perusmiehen välillä on intressiristiriita.
Samalla tavalla mies antaa tavisnaiselle mahdollisuuden tulla lähelle tai yrittää kävellä samaa matkaa tavisnaisen kanssa, mutta käyttää sellaista kehonkieltä ettei naisten vähiten suosittuun kymmenekseen kuuluva nainen lähestyisi häntä.
Kommentit (32)
Enhän mä tiedä millainen mies takana kävelee.
En erityisesti pelkää miehiä, mutta pimeän aikaan sydän pamppaa jos kuulen tai näen ihmisiä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jättää naisten pohtiminen niille, joilla on naisista jotain kokemuksiakin?
Ihan sama kuin mä luennoisin jostain kiinalaisista puupiirroksista - valitse aihe, josta sinulla on vähiten tietoa ja kokemusta, kirjoita siitä. Hyvä logiikka.
Joo ja hanki elämä.
Naispohdintojen jättäminen naistenmiehille on sama kuin antaisin talouden kokoomuslaisten käsiin. Hyvä saada näkemyksiä ja kokemuksia eri puolilta
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset pelkäävät kaikkea. Varsinkin minua, vaikken edes päästele yhtä sekavia kuin ap. Olen usein miettinyt miksi. Sitten taas näissä keskusteluissa naiset valittavat että miehet ovat ujoja. Voin kertoa että todellinen syy on pelokkaat naiset jotka itse karkoittavat luimistelulla ja solvauksilla ne tervejärkisimmät miehet. Jäljelle jäävät jännämiehet ja sosiopaatit jotka eivät välitä, eivätkä loppupeleissä välitä kuin itsestään. No, sitä saa mitä tilaa.
Ulkomailla on toisin. Siellä voi ihan oikeasti ryhtyä juttelemaan naisten kanssa ilman pelkoa kenenkään mielen pahoittamisesta.
Täällä on niin toivotonta, että olen itse heittänyt täysin pyyhkeen kehään Suomi-naisten osalta.
Eivät naiset oikeastaan pelkää minua. Vasta viikko sitten räjäytin tanssilattian ja joku mies vieressä sanoi että "tänään on naisensaanti varmaa". En tiedä kenestä hän puhui mutta luulen että minusta, koska ympärilläni oli kymmenen naista ja tanssilattia oli todella iso.
Ootko saanut monoa munaskuille stalkkeroidessasi vai miksi sä aina korostat tuota miesten elimien kosketusherkkyyttä ja haavoittuvuutta? Ja meidän naisten elimet on "lättänät ja tunnottomat", buahaha.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset pelkäävät kaikkea. Varsinkin minua, vaikken edes päästele yhtä sekavia kuin ap. Olen usein miettinyt miksi. Sitten taas näissä keskusteluissa naiset valittavat että miehet ovat ujoja. Voin kertoa että todellinen syy on pelokkaat naiset jotka itse karkoittavat luimistelulla ja solvauksilla ne tervejärkisimmät miehet. Jäljelle jäävät jännämiehet ja sosiopaatit jotka eivät välitä, eivätkä loppupeleissä välitä kuin itsestään. No, sitä saa mitä tilaa.
Ulkomailla on toisin. Siellä voi ihan oikeasti ryhtyä juttelemaan naisten kanssa ilman pelkoa kenenkään mielen pahoittamisesta.
Täällä on niin toivotonta, että olen itse heittänyt täysin pyyhkeen kehään Suomi-naisten osalta.
Eivät naiset oikeastaan pelkää minua. Vasta viikko sitten räjäytin tanssilattian ja joku mies vieressä sanoi että "tänään on naisensaanti varmaa". En tiedä kenestä hän puhui mutta luulen että minusta, koska ympärilläni oli kymmenen naista ja tanssilattia oli todella iso.
No saitko?
Vierailija kirjoitti:
Ootko saanut monoa munaskuille stalkkeroidessasi vai miksi sä aina korostat tuota miesten elimien kosketusherkkyyttä ja haavoittuvuutta? Ja meidän naisten elimet on "lättänät ja tunnottomat", buahaha.
Korostan vain silloin kun se on asiayhteyden kannalta aiheellista.
Naisen pannukakku on herttainen, mutta ei tuossa yhteydessä vaarassa. Sen sijaan esim.joku vesiliukumäki voi olla naiselle vaarallisempi kuin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saitko?
Emme puhuneet mitään ja olin jo puolenyön aikaan takaisin kotona, koska baariympäristö on niin raskas. Minusta vain sanallinen kommunikaatio on merkityksellistä ja baarissa se on vaikeaa mölyn takia.
Eiköhän ap jo Kuopion tapaisessa pikkukaupungissa tunneta niin, että osataan varoa. Asuin nuoruuden Tampereella ja jo sen kokoisessa kaupungissa oudot hiipparit kyllä tunnettiin ja sana kiiri.
Ja oudoimmat hyypät tulivat baareihin juurikin yksin ja menivät sitten tyhjälle tanssilattialle yksinään imItoimaan Twin Peaksin kääpiön tanssimuuvsseja. Kenties kyseiset hyypät sitten harhaisessa mielessään tulkitsivat tämän "tanssilattian räjäyttämiseksi".
Seksi on paljon vaarallisempaa miehelle kuin naiselle joten naiset eivät voi pelätä seksiä jos vain mies on jännittävä. Mies seuraa naista seksin takia.
Jos taas miestä seurataan kadulla niin hänet halutaan ehkä ryöstää, hakata tai tappaa.
Täydellinen pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Korostan vain silloin kun se on asiayhteyden kannalta aiheellista.
Naisen pannukakku on herttainen, mutta ei tuossa yhteydessä vaarassa. Sen sijaan esim.joku vesiliukumäki voi olla naiselle vaarallisempi kuin miehelle.
Just. Onko useillakin miehillä luulo, että naisen alapäälle ei voi seksissä käydä mitään pahaa ja siitä johtuu myös surkeat raiskaustuomiot? Että vielä kun oikein väkisin runnotaan penistä sisään niin "pannukakulle" ei käy mitään, mutta penis on vaarassa?