Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 2v miettii; naiset eivät pelkää miehiä

26.11.2016 |

Vaan ainoastaan miehiä, jotka eivät tunnu seksikkäiltä sillä hetkellä ja se kattaa suuren osan miehistä; tietyssä vaiheessa kuukautiskiertoa kiinnostavia miehiä voi näkyä enemmän.

Kun epäkiinnostava perusmies kävelee hämärällä samaa katua pitkin, nainen rupeaa kiihdyttämään mutta jos jännittävä mies tulee takana, niin nainen hidastaa ja haaveilee samoista asioista, joita pelkää perusmiehen haluavan tehdä. Perusmies on pelottavampi, vaikka olisi pienempi ja heikompi kuin jännittävä mies, koska naisen ja perusmiehen välillä on intressiristiriita.

Samalla tavalla mies antaa tavisnaiselle mahdollisuuden tulla lähelle tai yrittää kävellä samaa matkaa tavisnaisen kanssa, mutta käyttää sellaista kehonkieltä ettei naisten vähiten suosittuun kymmenekseen kuuluva nainen lähestyisi häntä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh.

Vierailija
2/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin oudolta ettei ihme että naiset pelkää sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä niin kujalla, kun voi olla.

Jos "jännittävä" mies seuraa pimeällä, niin 95 % naisista kyllä pelkää enemmän tai vähemmän.

Vierailija
4/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Just.

Vierailija
5/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenien levittämisen kannalta rationaalista. Muuten ei voisikaan olla.

Vierailija
6/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä niin kujalla, kun voi olla.

Jos "jännittävä" mies seuraa pimeällä, niin 95 % naisista kyllä pelkää enemmän tai vähemmän.

No sitten mies ei ole naisen mielestä komea ja jännittävä.

Vierailija
7/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on paljon vaarallisempaa miehelle kuin naiselle joten naiset eivät voi pelätä seksiä jos vain mies on jännittävä. Mies seuraa naista seksin takia.

Jos taas miestä seurataan kadulla niin hänet halutaan ehkä ryöstää, hakata tai tappaa.

Vierailija
8/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät kilteistä tavallisista miehistä. Ne, jotka heitä julistavat netin keskustelupalstoilla olevansa, ovat yleensä kaukana sellaisista.

Tästä tulee mieleen yksi oma kokemukseni. Olin joskus kylässä miehellä, johon olin jonkin verran tutustunut. Tämä mies alkoi yhtäkkiä riehumaan ja otti veitsenkin esiin. Syytti minua siitä, että kiinnostun vain hulluista ja naisia huonosti kohtelevista miehistä. Lähdin nopeasti pois, vaikkei se meinannut ensin onnistua. Arvaatte varmaan, tavattiinko enää uudelleen?

Vierailija
9/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin lähen kaks kertaa nopeammin kävelee jos "jännittävän" näköinen mies takana.

Vierailija
10/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ seuraa naisia.

Vierailija
11/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi lopettaa miettiminen. Et selvästikään ole siinä kovin hyvä.

Vierailija
12/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap... poistu täältä. Parempi jättää tämä foorumi naisille. Hulluja täällä on kaikki

Vierailija
13/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin voi kyse olla myös huumorista, jolloin molemmat osapuolet ruokkivat stereotypioita leikkimielessä.

Muistan erään syys- tai talvi-illan vuodelta 2010 kun asuin isolla asuntola-alueella ja kävelin omalle asuntolalle. Etäisyydessä näin minulle etäisesti tuttuja tyttöjä ja sitten he muka rupesivat puhumaan hätääntyneesti ja kirkumaan ja karkasivat asuntolaan kun näkivät että joku on tulossa. Muistan nauraneeni silloin asialle ja hupi oli varmasti molemminpuolista.

Vierailija
14/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten pelkään jokaista miestä.

N22

Vierailija
15/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät kilteistä tavallisista miehistä. Ne, jotka heitä julistavat netin keskustelupalstoilla olevansa, ovat yleensä kaukana sellaisista.

Tästä tulee mieleen yksi oma kokemukseni. Olin joskus kylässä miehellä, johon olin jonkin verran tutustunut. Tämä mies alkoi yhtäkkiä riehumaan ja otti veitsenkin esiin. Syytti minua siitä, että kiinnostun vain hulluista ja naisia huonosti kohtelevista miehistä. Lähdin nopeasti pois, vaikkei se meinannut ensin onnistua. Arvaatte varmaan, tavattiinko enää uudelleen?

Ikävää mutta ei kyllä liity mitenkään tämän ketjun aiheeseen.

Vierailija
16/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sun jutut on välillä sillä lailla huolestuttavia että kun nyt ei kenellekään naiselle sattuisi mitään.

Vierailija
17/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää yhtäkään miestä. Ja seksi on naiselle vaarallisempaa kuin miehelle. Mies ei voi tulla raskaaksi ja menettää raskauden ja synnytyksen takia terveyttään.

Vierailija
18/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

En pelkää yhtäkään miestä. Ja seksi on naiselle vaarallisempaa kuin miehelle. Mies ei voi tulla raskaaksi ja menettää raskauden ja synnytyksen takia terveyttään.

Seksiä varten on erilaisia (jälki)ehkäisymuotoja. Raskaudesta ei ole pakko kärsiä nykyaikana.

Toki raskaus on iso juttu mutta seksi itsessään, jos naisella on luotettava ehkäisy tai jompikumpi hedelmätön tai seksi ei sisällä yhdyntää, ei ole vaarallisempaa naiselle. Seksin kontekstissa miehen sukuelimet ovat paljon haavoittuvaisemmat vammoille.

Vierailija
19/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Miksi muuten naiset lähtisivät yöllä miehen matkaan baarista

Vierailija
20/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko jättää naisten pohtiminen niille, joilla on naisista jotain kokemuksiakin?

Ihan sama kuin mä luennoisin jostain kiinalaisista puupiirroksista - valitse aihe, josta sinulla on vähiten tietoa ja kokemusta, kirjoita siitä. Hyvä logiikka.

Joo ja hanki elämä.