En kestä miten nykyään kaikesta pahoitetaan mieli ja jaetaan nyyhkytarinat Iltalehdessä! :D
Mitä näitä nyt on.. Se tyttö jätettiin bussipysäkille, elokuussa oli sähkökatkos ja lasten piti leikkiä pihalla, vieras nainen sanoo lasta kaupassa tuhmaksi..
OIKEESTI. Missä pumpulissa ihmiset nykyään elää? Mistä kaikesta minäkin olisin voinut kitistä somessa?? :D
Olen melko nuori ja on sitä itsekin lapsena odoteltu bussia tai koulukyytiä enemmänkin kuin tunti. 30 asteen pakkasessa. Joskus oli oma vika, mutta joskus kyyti oli "vähän" etuajassa.. Ei auttanut vaikka miten yritti vilkutella kuskille, ohi mentiin ja seuraavaa kyytiä sai jäädä odottamaan tai kävellä 8 kilometriä kouluun :D
Oivoi, olen niiiin traumatisoitunut. Nyyyh. Saisko Iltalehden numeron?
Kommentit (24)
Nämä nykyajan someäidit eivät ajattele nenäänsä pidemmälle. Kaikki huudetaan medialle. Lapsi on se kärsijä. Netissä tiedot pysyvät ikuisuuden, lapsi kasvaessaan joutuu kärsimään näistä äitiensä avautumisista. Kiusatuksi tulemista, työnantajien torjuntaa yms. Esim. Case Valtteri pysäkkipoika, joka varmasti kantaa stigmaa loppuikänsä. Asiat voi selvittää ilman medialle huuteluakin.
Ja tapaus Valtteri ja muut etnisiin vähemmistöihin kuuluvat. Syy on aina ihon värissä ja kantasuomalaisten rasismissa. Esim. ravintolasta poisto kourimisen takua tai ettei tule palkatuksi -> rasismia, someen valittamaan. Ja sitten kauhistellaan kun on nìiiiiiiiiiiin väärin.
Oliko eilen vai milloin juttua siitä 13-vuotiaasta joka teki 170€ puhelinlaskun kuukaudessa ostamalla automaateista limua, karkkia, sipsejä jne. Äidin mielestä ostokset olisi pitänyt jättää veloittamatta. Mitä helvettiä, pentuhan täysin tietoisesti tilasi ja söi ne joten ihan hyvä opetus että joutuu maksamaan.
Mutku on pakko saada huomiota!
Minä olen tärkeä ihminen!