Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuiko mieheni minulle eilen pikkujoulujen jälkeen aiheesta?

Vierailija
26.11.2016 |

Yritän selittää tilanteen lyhyesti, toivottavasti mitään tärkeää ei jää mainitsematta.
Olimme eilen mieheni kanssa pikkujouluissa erään ystäväni luona. Mieheni ja minä emme juoneet. Paikalla oli noin 10-15 ihmistä, suurinta osaa emme tunteneet entuudestaan - kaikki vaikuttivat kuitenkin todella ystävällisiltä.
Jossain vaiheessa iltaa mieheni alkaa tuhahtelemaan erään toisen miehen puoleen, toteaa esimerkiksi pilkallisesti melko kovaan ääneen "Ei vittu, kato nyt totakin". Hän sanoi tämän niin kovalla äänellä, että kyseinen mies luultavasti itsekin kuuli sen - ja jos ei kuullutkaan, niin ainakin usea muu ihminen kuuli. Tämä mies ei tällöin tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Sanoi hän paljon muutakin vastaavaa. Ei siis varsinaisesti mitään ilkeää, mutta todella ilkeään äänensävyyn ja kovalla äänellä. mieheni ja tämä toinen mies eivät tunteneet entuudestaan, eivätkä myöskään pikkujouluissa jutelleet keskenään. Juhlien aikana en viitsinyt sanoa asiasta mitään, koitin vain katsoa miestäni "lopettaisit jo" -ilmeellä aina, kun hän sanoi jotain pahasti (ajattelin, että jos tämä toinen mies ei ollut kuullut tätä mieheni paheksuntaa, tilanteeseen puuttumiseni ainakin kertoisi hänelle, että häntä kohtaan on suhtauduttu alentavasti. Ehkä olisi silti pitänyt jo tällöin puuttua..)

Juhlista lähdettyämme totesin miehelleni, että ei noin voi puhua toisesta ihmisestä, joka ei edes ollut tehnyt mitään väärin. Tästä mieheni suuttui minulle. Kuulema "on niin mälsää olla hiljaa, mutta aina ku lähtee juttuun mukaan tulee sanomista" (tämä toinen mies ei kuitenkaan selkeästi ollut "jutussa mukana", eikä mieheni ilmaisema paheksunta häntä kohtaan ainakaan kuulostanut huumorilta). Mieheni oli _todella_ vihainen ja surullinen tämän jälkeen. Myöhemmin hän lisäsi olleensa valmis eroon siinä vaiheessa, kun minä näiden juhlien jälkeen pyysin häntä käyttäytymään kunnioittavammin muita ihmisiä kohtaan.

En kuitenkaan vihaisesti käskenyt miestäni olemaan ihmisiksi, vaan ihan sovittelevaan sävyyn koitin ilmaista kokeneeni hänen käytöksensä epäsopivaksi.. Toiminko kuitenkin väärin, kun puutuin mieheni käytökseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on typerä moukka. Jonkinlaista vallankäyttöä ja ihan suoraa idioottimaisuutta. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ongelmia, tehdään niitä väkisellä.

Vierailija
4/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi masentaa minua.

Vierailija
5/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli homoseksuaalisesti kiinnostunut tästä toisesta miehestä. Miten voit suhtautua asiaan noin välinpitämättömästi?

Vierailija
6/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi??? Aikuinen nainen, ja joudut netistä kysymään tällaista?! Miehesi on ääliö mulkku, ja kaiken lisäksi vielä mitä ilmeisemmin kehitys on pahasti vaiheessa, jos hänestä muiden ihmisten haukkuminen tai vähättely on huumoria. Sinulla on ilmeisesti heikko itsetunto, sillä normaalin itsetunnon omaava tietää kyllä tasan tarkkaan, että sinä toimit asiallisesti, mies taas ei. Ainut virhe minkä teit oli se, ettet antanut miehen kuulla kunniaansa, vaan yritit keskustella sovittelevasti. Älä tee samaa virhettä uudelleen.

Vierailija
7/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehnäsitkö koko ajan ukossasi kiinni vai saitko jutella vapautuneesti muiden kanssa. Ehkä huonoitsetuntoinen pellemiehesi suuttui jostain tuollaisesta, että juttelit muiden kanssa tms.

Vierailija
8/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi ja tulevaisuuden itsellesi iso palvelus!

Tulevaisuuden Sinä on kiitollinen tämän päivän Sinulle, jos nyt lakkaat tuhlaamasta aikaasi.

Vierailija
9/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako hypit miehesi silmille. Toivottavasti mies tosiaan jättää sinut.

Vierailija
10/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toinen mies oli vielä sellainen hiljaisen ja ujon oloinen. Ainakaan hän ei mitenkään ilmaissut kuulleensa mieheni sanoja, mutta ihmettelisin kyllä suuresti, jos hän ei niitä kuullut :( Koitin siinä sitten välillä jutella tämän ujon oloisen miehen kanssa mukavia. Tällä tavoin pyrin ehkä näyttämään hänellä, ettei minulla ainakaan ole mitään häntä vastaan... Mukavalta mieheltä hänkin vaikutti, mutta näytti ehkä hieman ahdistuneelta siinä kaikkien ihmisten keskellä (hänkään ei tuntenut montaa paikalla olijoista entuudestaan).

Ap

Vierailija
11/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi??? Aikuinen nainen, ja joudut netistä kysymään tällaista?! Miehesi on ääliö mulkku, ja kaiken lisäksi vielä mitä ilmeisemmin kehitys on pahasti vaiheessa, jos hänestä muiden ihmisten haukkuminen tai vähättely on huumoria. Sinulla on ilmeisesti heikko itsetunto, sillä normaalin itsetunnon omaava tietää kyllä tasan tarkkaan, että sinä toimit asiallisesti, mies taas ei. Ainut virhe minkä teit oli se, ettet antanut miehen kuulla kunniaansa, vaan yritit keskustella sovittelevasti. Älä tee samaa virhettä uudelleen.

Mitä teet juuri nyt itse? Haukut, mitätöit ja vähättelet miestä ja aloittajaa.

Palstamammat on ihan vitun anaalista.

Vierailija
12/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako hypit miehesi silmille. Toivottavasti mies tosiaan jättää sinut.

Oih kun olet söpö.

Vierailija
13/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet juuri nyt itse? Haukut, mitätöit ja vähättelet miestä ja aloittajaa.

Palstamammat on ihan vitun anaalista.

Minustakin tuollaiset kommentoijat joilla on ensimmäisenä tarve päästä haukkumaan aloittajaa on h*lvetin rasittavia. Samalla paasaa miehestä joka haukkuu muita ihmisiä. :D

Vaikka totta on se että miehesi ei Ap kuulosta kivalta ihmiseltä.

Vierailija
14/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehnäsitkö koko ajan ukossasi kiinni vai saitko jutella vapautuneesti muiden kanssa. Ehkä huonoitsetuntoinen pellemiehesi suuttui jostain tuollaisesta, että juttelit muiden kanssa tms.

Istuin lähes koko ajan mieheni vieressä. Juttelin kyllä paljon muidenkin ihmisten kanssa, mutta yritin aina saada miehenikin (ja muitakin ihmisiä) mukaan siihen keskusteluun, ettei kukaan jäisi ulkopuoliseksi. Paikalla oli lähinnä pariskuntia, enkä jutellut kenenkään miehen kanssa "liian tuttavallisesti", vaan ihan sellaista small talk tyylistä keskustelua ihmisten työstä, opinnoista yms...

Ap

Vierailija
15/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität selvästi kasvattaa aikuista miestä kuin pikkupoikaa. Mielestäni se on älytöntä ja typerää.

Itse olisin todennut käytöksen typeräksi ja kertonut että en ajatellut sellaista katsella. Ellei mis osaa käyttäytyä en lähde hänen kanssaan vastaisuudessa minnekään vaan menen mieluummin yksin.

Vierailija
16/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Arvosteliko miehesi toiselle miehelle kolmatta miestä? Vai sinulle?

Vierailija
17/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääosin kai minulle. Arvosteli kuitenkin niin kovaan ääneen, että kyllä ne "kolmannet osapuoletkin" sen kuuli.

Selitän lyhyesti nimillä, niin ei mene sekaisin. Minun mieheni = Juha, haukuttu mies = Iiro.

Juha toteaa kovaan ääneen "ei vittu, kato nyt totakin" viitaten Iiroon. Tämä lausahdus on sanottu kai pääosin minulle, mutta lisäksi myös vieressä istuvillemme miehille, vaikkapa Matille ja Tepolle.

Ap

Vierailija
18/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääosin kai minulle. Arvosteli kuitenkin niin kovaan ääneen, että kyllä ne "kolmannet osapuoletkin" sen kuuli.

Selitän lyhyesti nimillä, niin ei mene sekaisin. Minun mieheni = Juha, haukuttu mies = Iiro.

Juha toteaa kovaan ääneen "ei vittu, kato nyt totakin" viitaten Iiroon. Tämä lausahdus on sanottu kai pääosin minulle, mutta lisäksi myös vieressä istuvillemme miehille, vaikkapa Matille ja Tepolle.

Ap

Miehesi käytös oli todella moukkamaista. Aikuisten ei kuulu käyttäytyä seurassa noin.

Vierailija
19/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, kiitos:) Miehesi käyttäytyi huonosti. Onko hänellä huono itsetunto? Sinä et tehnyt mitään väärää.

16