Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään asia ei ole noloa, jos et anna sen olla.

Vierailija
26.11.2016 |

Vähän ajatuksia. Jos esim koukukiusaaja haluaa nöyryyttää sinua muiden edessä ja vetää housusi alas, jos sitten ajattelee "Voi ei, nyt kaikki näki yhyy" niin se on noloa. Mutta mitä jos siihen reagoikin näin: "Hehe, kattokaa, mulla ei oo housuja, enkös ookkin seksikäs?" *heiluttelee alavartaloa ja nauraa itselleen* mites mun kiusaaja? Sillä on niin pieni mulkku ettei se uskaltais ees vessassa vetää housuja kinttuun, saatikka sitten käteen!" *huutonaurua*
Nolous on asenteesta kiinni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajattelutavassa on kyllä pointtia.

Vierailija
2/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuule asennevamma. Multa on yritetty kiskoo housuja koulunkäytävällä, eikä tullut mieleenkään hetkutella seksikkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
4/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kuule asennevamma. Multa on yritetty kiskoo housuja koulunkäytävällä, eikä tullut mieleenkään hetkutella seksikkäästi.

Idea onkin kapinoida yleistä asennetta vastaan, jos teet tuon niin sinua ei voi alistaa henkisesti

AP

Vierailija
5/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea onkin kapinoida yleistä asennetta vastaan, jos teet tuon niin sinua ei voi alistaa henkisesti

AP

Mitä se yleinen asenne on? Anna joku toinen esimerkki jos oot vielä palstalla :)

Vierailija
6/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mitä se yleinen asenne on? Anna joku toinen esimerkki jos oot vielä palstalla :)

Sitä että pidät asiaa jotenkin häpeällisenä. Toinen esimerkki on vaikka jos pudotat ruokaa housuillesi syödessä, yleisellä asenteella ajattelet näin: "Voi hemmetti! Nyt kaikki luulee et oon kussu housuihin! Kukaan ei saa nähdä, mulle nauretaan!"

Mutta jos sen sijaan nouset ylös ja joku huomauttaa tahrasta, hymyilet ja sanot: "Voi vitsi, ehkä mä lorautinkin housuun, no ainakin paikat toimii", *naurua*. Suurin osa näkee sinut vain hauskana heppuna ja nauravat mukanasi, kyseessä on tilanteen manipulointi.

Vierailija
7/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voidaan kääntää omaksi eduksi, jos vaan itse hoksaa toimia nopeasti. Kaikki on kiinni omasta asenteesta ja toimintaripeydestä.

Vierailija
8/8 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en itse siis ole pelännyt tyttöystävälle lähettää nakukuvia kun ollaan oltu erossa toisistamme, koska jos hän kiristäisi niillä minua niin sanoisin vain "levitä mun kuvat! Mä haluan että koko maailma saa nähdä mun ison peniksen. Sun pillunkuvia en kyllä kellekään lähetä, koska ei kukaan sitä kuitenkaan halua nähä."