Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako eroamassa olevaa/juuri eronnutta naista yrittää iskeä?

Vierailija
25.11.2016 |

Vai olisiko parempi antaa hieman ajan kulua? Tässä odottelussa on se ongelma, että joku toinen saattaa keretä aiemmin pokailemaan naista ja peli on menetetty. Muutoin tietysti odottelisin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kiinni vaan!

Vierailija
2/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkotat, että eroamassa?? Onko varmaa, että eroaa vai haluaako vain jotain säpinää ja sen varjolla sanoo, että eroomassa ollaan.

Vierailija
4/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty naista, jos olet oikeasti kiinnostunut. Mutta tee jotenkin naiselle selväksi, että muukin kuin ystävyys kelpaa, jos hän on siihen valmis.

Kauanko naisen erosta on?

Vierailija
5/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
6/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä antaisin pölyn hieman laskeutua ensin. - Olen sanonut tämän ennnenkin, että tilanne on vaikea, koska mistä sitä tietää, että milloin sitä on oikea hetki ja mahdollisuus löytää "se" oikea elämän kumppani. - Mutta, vastaeronneen, puhumattakaan jos eroprosessina on vielä kesken on, ehkä todennäköi-sempää mahdollisesti päätyä vain laastariksi.

Eikä tämä laastariksi (hetken kestävään suhteeseen) päätyminen tarkoita edes automaattisesti sitä, että sinussa tai teistä kummasssakaan olisi varsinaisesti mitään vikaa. Syytä vain voi olla yhtä monta kuin tapausta.

Osa voi yllättää itsensäkin siitä, että ajatus vapaudesta ja elämästä ilman ulkoisia rajoitteita, joiat mahd. edellsiessä suhteessa on ollut ei ole pidättelemässä ja kuinka huumaavalta tällainen vapaus tuntuukaan 

Mutta yhtä hyvin toinen voi mahdollisimman pian löytää sen uuden kumppanin, kun on tottunut elämään jonkun toisen kanssa ja yksinoelminen tuntuu merkityksettömältä.

Joskus tuntuu, että osa saattaa haluta uutta kumppania -valitettavasti- vain siksi, että kuvittelee voivansa näyttää ja näpäyttää uudella kumppanilla vanhaa kumppania, ikäänkuin osoittaen, että hei kato mitä menetit heti sain rinnalleni tällaisen saaliin. (-Joka toki voi oikeasti olla hyvä ja erinomainen, mutta yhtä hyvin valitettavasti jotain  ihan muuta).          

Vierailija
7/18 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aattelit lähestyä? Tai ootteko millä asteella tuttuja?

Vierailija
8/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin kyllä, mutta ehkei kannata edetä vauhdilla. Onhan noita, joilla on uusi heti eron jälkeen. Kysyn samaa kuin edellinen, että mitä ap on ajatellut tehdä seuraavaksi ;-)

Vierailija
9/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eronneena sanoisin, että on hyvä ja virkistävää jos toinen tekee itsensä näkyväksi. Voi tehdä vaikutuksen ja jäädä toisen mieleen. Suhteeseen tai tapailuun ei kannata painostaa, tai avautumaan/luottamaan liikaa. Teet itsesi näkyväksi ja osoitat olevasi hyvä,luotettava ja mielenkiintoinen, kunnioittava tyyppi. Voit pitää yhteyksiä ja jonkin ajan kuluttua koittaa sit niitä treffejä. Jos nainen on siinä välissä ehtinyt jo sitoutua muualle niin ei ollut sun nainen.

Vierailija
10/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, ja sehän on helppoa, tarjoudu tueksi sydänsuruissa 😉

Vierailija
11/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko siis kohteen paremminkin? Mistä tiedät että aikoo erota? Mun neuvo on, että tutustu naiseen paremmin, jotta tiedät onko muita suhdekuvioita, mutta odottele rauhassa hetki. Ole mukava ja kohteluas, jotta saat hänet kiinnostumaan. Myöhemmin voit pyytää kahville, lenkille tms... Kun aika on kypsä, lähtevät asiat varmasti rullaamaan jos asia on edetäkseen. Tsemppiä!

Vierailija
12/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kimppuun vaan kuin sika limppuun. Nopealla reagoinnilla, hyvä!

Vierailija
13/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko riittävän kiinnostunut ja vahva kestääksesi tulevan myllytyksen? Nainen empii, haluaa pitää uuden suhteen salassa, exä heittäytyy hankalaksi, syyttää sinua erosta, sukulaiset kääntyvät sinua vastaan, sinua mustamaalataan lapsille, nainen haluaa erosta selvittyään unohtaa myös sinut jne. Jos hän on elämäsi rakkaus, niin siitä vain, mutta vaatii kovaa tahtoa.

Vierailija
14/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei kannata aikailla tai joku muu korjaa sadon. Kauniilla naisilla on kysyntää.

Vierailija
15/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut laastariks, niin ehdottomasti kiinni heti ja nopeasti! Mut jos jossain vaiheessa haluaisit jonkun oikeamman suhteen, niin kannattaa ruveta kaveriks. Jelpata kaikessa arkisessa ja kuunnella ne sydänsurut ja kaikkee sellasta. Tehdä pikkuhiljaa ittestään korvaamaton.

Vierailija
16/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, jos elämä laastarina kiinnostaa!

Vierailija
17/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän olet kiinnostunut juuri tästä naisesta, sitä paremmin mielestäni kannattaa. Alussa voi olla jonkinlaisia vaikeuksiakin läpikäytävänä, mutta jos oikeasti pidät hänestä, pääsette niistä kyllä yli. Olettaen siis, että olette fiksuja, kypsiä ja aikuisia ihmisiä kumpikin.

Minä olen eronnut pari kertaa elämäni aikana pitkästä suhteesta enkä ehtinyt kummallakaan kerralla olla kovin pitkään sinkkuna, vaikka kiirettä uuteen suhteeseen ei ollutkaan. Jos tapaan ihanan miehen, en kieltäydy seurustelusta vain siksi että erosta ei ole kulunut tarpeeksi aikaa - elämää kun ei voi suunnitella ja aikatauluttaa loputtomiin. 

Nyt olen tekemässä irtiottoa lyhyemmästä jutusta miehen kanssa, joka ei ollutkaan oikein hyvää seuraa (emme ole siis enää yhdessä mutta erosta niin vähän aikaa että en ole ylikään siitä ihan vielä) ja olen kertonut asian niille miehille, jotka pyytelevät minua ulos. Kenellekään heistä tämä tilanteeni ei ole ollut ongelma. Liikaa ei siis kannata jäädä odottelemaan. Paitsi tietysti jos nainen selkeästi ilmoittaa että ei halua tapailla ketään juuri sillä hetkellä.

Vierailija
18/18 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei, jos elämä laastarina kiinnostaa!

Mun "laastarini" on viihtynyt roolissaan jo yli 6 vuotta.. Onnelliselta vaikuttaa.