Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde epävakaan kanssa

Vierailija
25.11.2016 |

Onko mitään järkeä? Tuntuu että persoonallisuushäiriö puskee läpi joka välissä: jos aamu menee hyvin, niin viimeistään illalla alkaa syyttely ja riidanhaastaminen mitä pienimmistäkin asioista. Omassa itsessä ei ikinä ole mitään vikaa, vaan kaikki johtuu siitä että minä en välitä tarpeeksi, en kuitenkaan rakasta, en tee kaikkea juuri niin kuin hän haluaa ja että ylipäätään minulla on muutakin elämää kuin parisuhde. Hän on aina uhri, kärsijä ja se loukattu kun taas minun niskaan saa syytää paskaa sen minkä jaksaa, mutta silti minun pitäisi aina vaan jaksaa tukea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tai jätä. Epävarmuus sieltä puskee läpi, kenties menneisyyden haamut kolkuttelee.

Vierailija
2/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä itse tiedät kuinka kauan jaksat katsella tuollaista käytöstä. Kannattaa lähteä ennen kuin palat itse loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuontyyppisessä suhteessa ja jaksoin yrittää ja ymmärtää. Sitten tulin jätetyksi, pisteeksi iin päälle. Ja aika monta kertaa siihen mennessä olin saanut kuulla, miten paska ihminen olen, niin monilla eri tavoilla.. Ei koskaan enää. Seuraavan kerran jos osuu samanlainen ihminen kohdalle, kuuntelen niitä ensimmäisiä hälytyskelloja. Ne ei soi turhaan.

Vierailija
4/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde epävakaan kanssa voi onnistua, jos olet itse vahva ja osaat pitää omat rajasi, näytät kumppanille, ettet siedä häneltä mitä tahansa. Jos joudut kysymään asiaa täällä, niin pahoin pelkään, ettei nuo ehdot täyty. :/

Vierailija
5/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuontyyppisessä suhteessa ja jaksoin yrittää ja ymmärtää. Sitten tulin jätetyksi, pisteeksi iin päälle. Ja aika monta kertaa siihen mennessä olin saanut kuulla, miten paska ihminen olen, niin monilla eri tavoilla.. Ei koskaan enää. Seuraavan kerran jos osuu samanlainen ihminen kohdalle, kuuntelen niitä ensimmäisiä hälytyskelloja. Ne ei soi turhaan.

Epävakaata nimenomaan ei pidä ymmärtää loputtomasti, vaan asettaa tiukat rajat kuin lapselle. Valitettavan usein epävakaat naiset näyttävät pariutuvan kiltin tossukkamiehen kanssa, eikä siinä suhteessa kumpikaan ole onnellinen. (Ja huom! En sano, että sinä välttämättä olisit tällainen, tämä on yleinen huomio.)

Vierailija
6/7 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yli 7v takana ja vaimolla epävakaa diagnoosi saatu pari vuotta sitten. Yhdessä taistellen pahimmat karikot ehkä jo ylitetty ja lapsiakin tullut kolme. Itse en ole hissukka vaan aikamoinen jäärä mikä on saattanut auttaa tai haittaa,paha sanoa. Se että toisella on epävakaa vaatii molemmilta paljon töitä,minulta meni vuosi tajuta ennenkuin ymmärsin hakea/lukea mitä kaikkea epävakaa oikeasti tarkoittaa ja se auttoi minua ymmärtämään mitä tarvitsee tehdä. Onneksi meillä vaimo tekee myös työtä sen eteen ja esim. paskamyrskyn jälkeen muistaa tulla pyytämään anteeksi ym. Kun tunteet on rauhoittunut. Neuvoa en osaa antaa muuta kuin jutelkaa ja kerro miltä sinusta tuntuu. En tiedä teidän tilanteesta tarkemmin niin muuta en osaa sanoa(kauan on epävakaadiagnoosi ollut,onko lääkitys/terapia missä vaiheessa ym. Vaikuttaa niin paljon)

Vierailija
7/7 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap haluaisit käyttää elämäsi epävakaan paskasankona olemiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän