Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sievä pienehkö kissani voi vääntää niin paksua paskaa?

Vierailija
25.11.2016 |

Kissani jonka takapuoli karvoineen on hädintuskin 10cm levyinen vääntää jöötejä jotka ovat melkein tuuman paksuisia. Jos itse vääntäisin suhteessa samankokoisia köntsejä niin pythonilla olisi paksuutta15-20cm!
Miksi kissa tekee suhteessa jättimäisiä kakkoja???
M

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on lihansyöjä, ei edes sekasyöjä, EIKÄ VARSINKAAN VILJAN SYÖJÄ! Mieti ny perkele ja lukekaan pussin kyljessä oleva tuoteseloste! :/

Pitäisikö minun nuhdella kissaani siitä että penseänä nuuhkii esimerkiksi kinkun paloja, vähän pyörittelee niitä ja menee sitten mieluummin ahmimaan Friskies-raksuja. Saa myös silloin tällöin Shebaa ja sekin maistuu. Mutta esim kalanperkeistä se ei ole ymmärtänyt mitään toisin kuin wanha kolli joka veteli niitä innolla.

"Tuorelihaa" se saa ulkoa saalistamalla. Vai pitäskö sisäfilettä alkaa tarjota?

-ap

Onhan kissa leikattu, rokotettu  ja säännöllisesti madotettu jos kerran saa kylillä juosta?

Leikattu on. Pysyy kiltisti kotinurkissa ja lähin naapuri useamman sadan metrin päässä. Osallistuu maatilan hommiin pitämällä viljavarastolla rotat kurissa ja kissan nuhteessa.

Eli ei ole rokotettu eikä madotettu? 

Ahmiminen voi viitata myös matoihin. Kissa ressu :(

Vierailija
22/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on lihansyöjä, ei edes sekasyöjä, EIKÄ VARSINKAAN VILJAN SYÖJÄ! Mieti ny perkele ja lukekaan pussin kyljessä oleva tuoteseloste! :/

Pitäisikö minun nuhdella kissaani siitä että penseänä nuuhkii esimerkiksi kinkun paloja, vähän pyörittelee niitä ja menee sitten mieluummin ahmimaan Friskies-raksuja. Saa myös silloin tällöin Shebaa ja sekin maistuu. Mutta esim kalanperkeistä se ei ole ymmärtänyt mitään toisin kuin wanha kolli joka veteli niitä innolla.

-ap

Onhan kissa leikattu, rokotettu  ja säännöllisesti madotettu jos kerran saa kylillä juosta?

Leikattu on. Pysyy kiltisti kotinurkissa ja lähin naapuri useamman sadan metrin päässä. Osallistuu maatilan hommiin pitämällä viljavarastolla rotat kurissa ja kissan nuhteessa.

Eli ei ole rokotettu eikä madotettu? 

Ahmiminen voi viitata myös matoihin. Kissa ressu :(

Ei se mitään ahmi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on pantu perseeseen ja suoli väljentynyt. Voi toki olla yksilöllinen ominaisuus.

Minulla on ollut kissoja eikä niiltä ole tullut paksua jöötiä koskaan, raakaa lihaa ja valmisruokaa ovat syöneet.

Vierailija
24/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan aina ylijäänyttä perunamuusia kissalle. Päälle kaadan kermaa.

Syö se paljon myös pullaa. :) Semmonen herkkusuu on että syö sokeriseen kahviin kastettua vehnästä mielin määrin.

Vierailija
25/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä esimerkiksi Royal Canin tuotesarjasta leikatulle 10v tyttökissalle, aktiivinen, hoikka, ulkoilee ja saalistaa ulkosalla? Sterilized 37? Näyttäis kyllä tuossakin olevan viljoja raaka-aineena.

Vierailija
26/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö se paljon myös pullaa. :) Semmonen herkkusuu on että syö sokeriseen kahviin kastettua vehnästä mielin määrin.

Ei kissalle  saa antaa sokeria. Vaikka kuinka tykkäisi niin on iso riski että haima pettää (diabetes) ja sitten on lopetus edessä.

En usko että kahvikaan (kofeiini) tekee hyvää kissalle.

Miksi haluat ruokkia kissaasi niin että se pahimmillaan jopa sairastuu vakavasti? Kyllähän kissan voi opettaa tykkäämään vaikka viinasta mutta se ei ole sille hyväksi. Ei edes se perunasose joka on kissalle vain turhaa mättöä josta se ei saa käytännössä mitään ravintoaineita.

Vierailija
27/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. :) Laitan kissalle oman "kahvikupin". Kahvia, paljon sokeripaloja ja kermaa. :3

Vierailija
28/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset anaaliyhdynnät levittävät kissan peräsuolta ja -aukkoa niin, että sieltä mahtuu suurempikokoinen uloste ulos. Tästä lienee kysymys tässäkin tapauksessa.

Vierailija
29/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapitoinen märkäruoka/liha sekä raksut joissa ei ole viljaa ja lihapitoisuus on 80-90 %. Ei haise juurikaan tuotokset. Sen huomaa heti, jos on annettu viljapitoisia raksuja meidän kissoille. Tulee isot, haisevat jöötit.

Vierailija
30/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos kissasi tykkää raksuista niin vaihda raksut laadukkaisiin raksuihin! Zooplus tai Bitiba tarjoavat laadukkaita vaihtoehtoja kuten eläinlääkäriasemillakin myynnissä olevat Hillsin ja Royal Caninin. Friskiesissä on paljon turhaa kissasi elimistöä rasittavaa kuonaa ja viljaa.

Kiitos vinkistä, pitää tutustua. Kilohinnat näyttää alkavan noin neljästä eurosta. Sillä saa lähisalestakin usein tarjouslihoja kanankoivista jauhelihaan mutta nappulat on joissain tilanteissa näppärämpiä.

Nämä ilmeisesti netistä halvempia kuin kivijalkalemmikkeläinkaupoista? -ap

Juu on paljon halvempia tuolta netistä tilattuna kun tilaa ison satsin kerralla niin, ettei tule postimaksuja. Mä tilaan aina n. 3-4 kk ruoat ja kissanhiekat kerralla, sekin on autottomalle plussaa että tavarat toimitetaan kotiovelle. Kissanhiekkaa saisi muuten kahdelle kaupunkilaiskatille raahata selkä vääränä 😜

Vierailija
31/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applaws, Thrive ja Feline porta ovat hyviä, lihaisia raksuja. Meidän suosikit.

Vierailija
32/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kunnolliset raksut tulevat edullisemmaksi, kuin halvat markettiraksut. Ostan 2kg pussin raksuja 19 eurolla ja se kestää yli kaksi kuukautta.

Tottakai se kissa haluaisi syödä Friskiesiä, jos antaa valita. Ei se siitä tee terveellistä! Söisihän lapsikin aina ranskalaisia ja hampurilaisia, jos saisi valita...

Vierailija
33/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani syö kuin hevonen ja paskoo kuin norsu.

Kaunis ja hieno hän on. :)

Vierailija
34/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä vaihtoehto on myös porsaan sydän, saksit vain pieniä palasia raakaa sydäntä kissankuppiin.

Vierailija
35/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos kissasi tykkää raksuista niin vaihda raksut laadukkaisiin raksuihin! Zooplus tai Bitiba tarjoavat laadukkaita vaihtoehtoja kuten eläinlääkäriasemillakin myynnissä olevat Hillsin ja Royal Caninin. Friskiesissä on paljon turhaa kissasi elimistöä rasittavaa kuonaa ja viljaa.

Kiitos vinkistä, pitää tutustua. Kilohinnat näyttää alkavan noin neljästä eurosta. Sillä saa lähisalestakin usein tarjouslihoja kanankoivista jauhelihaan mutta nappulat on joissain tilanteissa näppärämpiä.

Nämä ilmeisesti netistä halvempia kuin kivijalkalemmikkeläinkaupoista? -ap

Juu on paljon halvempia tuolta netistä tilattuna kun tilaa ison satsin kerralla niin, ettei tule postimaksuja. Mä tilaan aina n. 3-4 kk ruoat ja kissanhiekat kerralla, sekin on autottomalle plussaa että tavarat toimitetaan kotiovelle. Kissanhiekkaa saisi muuten kahdelle kaupunkilaiskatille raahata selkä vääränä 😜

Tuo mun leidi kakkii tyytyväisenä hiekkapuhallushiekkaan. Halpaa kuin makkara ja verovähennyskelpoista :]

-ap

Vierailija
36/36 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne Hill'sin ja Royal Caninin kuivaruuat on aikamoista kuraa, katsokaa vaikka tuoteselostetta. Ratsastavat vaan brändeillään. Hyvä, että kisu syö myös hiiriä.