Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako kukaan

Vierailija
25.11.2016 |

Miksi minä maisteritutkinnon omaava en pysty hakemaan töitä yllättävän työpaikan menetyksen vuoksi. Että 10 vuoden työsuhteeni on täysin unohdettu eikä kukaan sanonut minulle mitään hyvää. Että mulla on suuri kynnys ilmottautua edes TE toimistoon enkä uskalla hakea edes toimeentulotukea. Että kohta lapseni ja minä näemme nälkää. Kukaan, ei kukaan ole ottanut entiseltä työpaikaltani yhteyttä. En uskalla edes hakea tavaroitani työpaikalta. Miksi kukaan tekee ihmiselle joka on kokenut suurta surua niin pahaa? Miksi minä tein töitä lähes 10 vuotta paikassa, jossa heitettiin mut kurjuuteen kuin märkä rätti? Hyvää joulua. Lapselle ostan kalapuikkoja ja itse en syö mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko eräs opettaja Lahdesta?

Vierailija
2/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon!

Vaikka mitään muuta et saa aikaiseksi, etsi nyt pankkitunnuksesi ja ilmoittaudu heti MOL:n oma asiointi-sivun kautta työttömäksi. Olethan saanut työtodistuksen? Sitä tarvitaan, skannaa se valmiiksi ja myös palkkatodistus, jos olet jonkun kassan jäsen.

Tuollainen tilanne on tavallinen sellaiselle, joka on ollut turvatussa työpaikassa ja potkut tulee yllättäen. Kai sinä sentään puet joka päivä vaatteet päälle ja laitat ruokaa itsellesi ja lapsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomiset ovat niin yleisiä, etteivät ne ole enää mikään järisyttävä uutinen muille kuin irtisanotulle itselleen. Surullista, mutta totta. Työkaveruuskin on vain työkaveruutta ja kun työsuhde syystä tai toisesta päättyy, päättyy tämä kaveruuskin. Et ole noiden tunteidesi kanssa yksin, sulla on tässä maassa monta kohtalotoveria ja lisää tulee koko ajan. Työkkäriin sun pitää kuitenkin ilmoittautua työnhakijaksi, vaikka miten ahdistaisi. 

Vierailija
4/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mutta silti, todellakin ilmottaudut työttömäksi, siitä se lähtee. Olet ollut ilmeisen matalapalkka-alalla, jos ei ole säästöjä yhtään jäänyt? No, kalapuikot ovat ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän