Gallup: Millainen joulukalenteri sinulta löytyy?
Kerro millaisen joulukalenterin olet hankkinut tai hankkimassa itsellesi. Mikä on mielestäsi paras joulukalenteri? 🎅
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
En voinut äänestää, kun itsellä on 2 kalenteria, makeiskalenteri (haribo) ja lelukalenteri (Lego star wars). Ikää 30+v, lapsi vielä liian pieni (syntyi kesällä), niin molemmat äidille.
Hienot kalenterit sinulla! Olisit voinut äänestää myös sitä itsellesi kaikkein mieluisinta kalenteria, jos valinta ei ole liian vaikea :)
Minulla on yksi kuvakalenteri hankittuna, mutta aikomuksena olisi ostaa vielä teekalenteri sekä maidoton suklaakalenteri (ovat kylläkin oman kaupunkini Ruohonjuuressa jo loppuunmyyty, mutta netistä ehtisi vielä tilata).
se mistä voi voittaa rahaa on vielä parempi.
Joka vuosi muistan alkohoilijuoman sisältävän joulukalenterin (esim. viinikalenterin) liian myöhään, enkä ehdi tilata joulukuuksi. Ja onhan ne myös aika kalliita. Ehkä pitäis itse askarrella? :D
Body Shopilta olen joskus nähnyt kosmetiikka-/kauneudenhoitoon liittyviä joulukalentereita, mutta nekin pirun tyyriitä.
Tänä jouluna mennään ilman kalenteria.
Raamattu on paras Joulukalenteri ja Isoimmassa Luukussa on maailmankaikkeuden paras lahja ikinä: ILOSANOMA SYNTYNYT JEESUS KRISTUS VAPAHTAJA TÄHÄN MAAILMAAN.
Maailmanlaiva tulee uppoamaan ja se joka pysyy Kristuksessa tulee pelastumaan hukkumiselta.
en oo hankkinu itelle vielä yhtään, mutta koiralle kyllä ostin 😊
Mistä noita salmiakkikalentereita myydään? Kiinnostaa! En niinkään välitä suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
en oo hankkinu itelle vielä yhtään, mutta koiralle kyllä ostin 😊
Minulla on kissalle.
Mulla on Mielensäpahoittaja-joulukalenteri. En tiedä mitä luukkujen takana on..Veikkaan, että kuvan sijasta mielensäpahoittajan ajatuksia tekstinä :-) Haukutaan joulukoristeet, lumisade, lahjat, tortut ja muut? :-)
Ei oo mitään, mut seuraan netistä Salkkareiden Persikka-Pete -joulukalenteria.
Tämä uutuus oli pakko tilata tänä vuonna. Tämä on Kärkkäisellä tarjouksessa 6.10.2021 asti (19,90€) Normaalisti 25,90€ (Fazerilla 26,50€) 😊🤩😋
Aika äkkiä loppuu nuo myyntiennätys, kun tulee lisäaika välillä. Eli aika suosittu on 😶🤗
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/fazer-patukat-660-g-joulukalent…
Mitähän väliä sillä on jos aikuinenkin ostaa joulukalenterin itselleen??? 😌☺️
Vierailija kirjoitti:
Tämä uutuus oli pakko tilata tänä vuonna. Tämä on Kärkkäisellä tarjouksessa 6.10.2021 asti (19,90€) Normaalisti 25,90€ (Fazerilla 26,50€) 😊🤩😋
Aika äkkiä loppuu nuo myyntiennätys, kun tulee lisäaika välillä. Eli aika suosittu on 😶🤗
Siis myyntierät loppuu äkkiä.
Ihan tavallinen suklaakalenteri, sekä Myyrä(Krtek) -kuvakalenteri, jonka sain veljeltä 3 vuotta sitten.
kätevästi ite askarreltu olutkalenteri.
😁
Ennakoiva tekstinsyöttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis myyntierät loppuu äkkiä.
Lisää korjauksia eli, kun tulee lisää välillä.
En voinut äänestää, kun itsellä on 2 kalenteria, makeiskalenteri (haribo) ja lelukalenteri (Lego star wars). Ikää 30+v, lapsi vielä liian pieni (syntyi kesällä), niin molemmat äidille.