Ostaisitko sinä?
Ostaisitko ebaysta tarvitsemasi n. 100 euron hyväkuntoiseksi luvatun harrastusvälineen, jota ei saa Suomesta, ja joka ko. myyjällä on hiukan (n. 20-40 euroa) halvempi kuin ko. välineen arvo hyväkuntoisena käytettynä yleensä. Myyjä ei kuitenkaan anna mahdollisuutta palautukseen. Tuote on esitelty ihan hyvin kuvissa.
Järjen ääni sanoo minulle että jätä ostamatta, mutta tietty mietin että menetänkö tässä sittenkin nyt hyvän tarjouksen.
Kommentit (8)
Mistä maasta tuote tulee? Sisältääkö 100 euroa shippingin?Jos se tulee EU:n ulkopuolelta, sadan euron päälle tulee alvi.
Italiasta. Myyjällä on kyllä 100% positiivinen palaute. Mutta enpä tiedä, tuntuu vähän liian riskiltä. ap
Vierailija kirjoitti:
Italiasta. Myyjällä on kyllä 100% positiivinen palaute. Mutta enpä tiedä, tuntuu vähän liian riskiltä. ap
Ai niin, ja hinta ei sisällä postitusta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, ja hinta ei sisällä postitusta. ap
Ostaisin, jos hinta olisi selvästi edullisempi. 100 prossan positiivisuuspalaute on (liian?) hyvä. Takuun voi unohtaa.
Löytyikö tuotetta myös Aliexpressistä ja Dhgatesta, voi olla edullisempia siellä. Ja tuote voi olla Italiaan tilattu Kiinasta, Italian myyjä ottaa kahvirahat välistä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö tuotetta myös Aliexpressistä ja Dhgatesta, voi olla edullisempia siellä. Ja tuote voi olla Italiaan tilattu Kiinasta, Italian myyjä ottaa kahvirahat välistä.
En ole katsonut noista, pitää tutustua. Kiinasta tilaaminen tuskin on mahdollista tästä tapauksessa, koska kyseessä on itse asiassa vintage tavara, jonka valmistaminen lopetettiin n. 30 vuotta sitten. ap
Ebaylla on buyers protection joka takaa että saat rahasi takaisin jos et saa tuotetta. Maksu vielä paypalin kautta niin on taatusti turvattu.
Mä olen ostanut ebaysta paljon (harrastuksen vuoksi juuri sitä kamaa mitä ei Suomesta saa) ja kaikki on sujunut 100% hyvin.
Rahasi menetät