Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun elämä on solmussa?

Vierailija
11.03.2006 |

Elämäni on mennä alta kokonaan. Olen tehnyt vääryyttä ja puolisonikin on. Olen hoitovapaalla ja työpaikkani menee. Menetän ehkä myös puolisoni. Ainoa asia joka saa minut jatkamaan on lapseni. Miten muut työttömät yh-vanhemmat pärjäävät? Olen aikaisemmin menestynyt hyvin, hyvä työpaikka, puoliso, lapsi, oma asunto, autot ym. Nyt menee asunto velkojeni tähden. Miten ihmeessä voi selvitä hengissä? Auttakaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa myöskin hahmottamaan tilannettasi. En kysy nyt mitä olet tehnyt vaan hae apua kaikista mahdollisista paikoista ja mene sosiaalitoimistoon juttelemaan.

Vierailija
2/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä siitä selviää! Meillä oli isot talot, autoja, veneitä yms. ja kaikki meni alta! Kunnon maksusuunnitelmat velkoihin, muutat pieneen asuntoon ja yrität vaan jaksaa oman helvettisi läpi:( Jossain vaiheessa pääset kyllä taas jaloillesi (vaikka siihen menisikin vuosia). Etsit mitä tahansa työtä ja otat vastaan kaiken avun, mitä nyt vaan saat! Voimia koko sydämestäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Turussa on, jonne pääsee noin viikon viivellä keskustelemaan psykiatrisen sh:n taikka sosiaalihoitajan kanssa. Vastaavasta paikasta sinullekin varmaan löytyisi keskusteluapua - joku joka kuuntelee ja osaa anta aohjeita. Se ei ole mikään mielenterveystoimisto, vaan minusta enempi muunlainen neuvontapaikka.