Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö silmistä jos syö masennuslääkettä?

Vierailija
25.11.2016 |

Näkeekö sen silmistä. Aloitin escitalopran, syön 15mg. Ennen olin aina hermoherkkä. Nyt olen miehen mukaan normaali. Näkyykö sen syöminen silmistä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy.

Vierailija
2/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas erikoinen kysymys. Miksi tuollaista mietit? Tuntuuko että omat silmät näyttävät eriltä? Punoittaako ne vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus näkee jotain vakavasti sairaita silmät seisoo ja olenus sairaan näkönen. Lääkärini sanoi ettei edes huomaisi minusta. Pelkää kuitenkin että jos työkaverit näkevät silmistä.

Vierailija
4/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
5/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joskus näkee jotain vakavasti sairaita silmät seisoo ja olenus sairaan näkönen. Lääkärini sanoi ettei edes huomaisi minusta. Pelkää kuitenkin että jos työkaverit näkevät silmistä.

Kuulostaa että ko. tyypeillä lääkitys puuttuu tai on väärä lääkitys, käyttää huumeita tai liikaa rauhottavia. Masennuslääke näkyy siinä että olet normaali oma itsesi.

Vierailija
6/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet saattavat oikeasti suurentaa pupilleja. Kenenkään lääkitystä ei voi kuitenkaan arvailla pupillien takia.

Vierailija
7/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaamasi ilme kertoo neuroleptien käytöstä, käsittääkseni esim. skitsofreenikoiden käytössä. Ei liity millään lailla masennuslääkkeisiin. Masennuslääkkeillä ei ole ulkoisia vaikutuksia.

Vierailija
8/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan näy. Luulisi, että erityisherkkä mieheni olisi huomauttanut, jos muutoksia olisi.

Vierailija
9/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy

Vierailija
10/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet syövät

Vierailija
11/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
12/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy. Jotkin masennuslääkkeet saattavat suurentaa pupilleja, mutta niiden koko nyt vaihtelee ihmisillä muutenkin. Yhdellä ystävälläni ne on aina ihan lautasmaisen suuret, eikä syö lääkkeitä. Minulla pienemmät kuin hänellä, mutta silti koen valon arkuutta silmissäni nykyään. Se siis ehkä ainoa ulospäin näkyvä oire, mutta kukapa sitä tietää miksi mun silmät vetistää joskus. Sellaiseen on paljon muitakin syitä.

Vierailija
13/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessä, että lääkityksen on todennäköisemmin huomannut siitä, että voit paremmin? Entä sitten vaikka huomaisi? Kuten lääkäri sanoi, SSRI-lääkkeiden käyttö ei näy päälle päin. Pääasia on, että voit paremmin. Lääkitys ei ole häpeä. Vaatii rohkeutta ja voimaa myöntää tilanne ja pyytää apua. Hienoa, että sen teit.

Vierailija
14/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupillit on oudot. Liian isot tai pikkuruiset. Toki käytöksestäkin huomaa, jos on muuttunut. Minä näen tutustani, milloin on ottanut rauhoittavia.

Vierailija
15/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
16/26 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääke ei ole rauhottava

Vierailija
17/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
18/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
19/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää kaikki lääkkeen haittavaikutukset, lue netistä muiden ihmisten kokemuksista jne. Monesti nuo lääkkeet muuttavat ihmisen persoonaa, yms. Todella pelottavia haittavaikutuksia. Jos pystyt elämään ilman lääkettä, suosittelen että lopetat käytön saman tien.

Vierailija
20/26 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hermoheikolta sä vaikutat edelleenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän