Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos meikkaaminen on noloa, niin

Vierailija
25.11.2016 |

Miksi kauniiden vaatteiden käyttäminen ei ole noloa? Tai topattujen, kohottavien rintaliivien käyttäminen? Mikä siinä meikissä on niin kamalan noloa muuhun kaunistautumiseen verrattuna? Samalla tavallahan kauniit vaatteet peittää vartalon epäkohtia ja korostaa parhaita kohtia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo meikkaamisen olevan noloa? Itse en meikkaa, mutta kyse on lähinnä puhtaasta laiskuudesta, millä ei taas ole mitään tekemistä oletetun nolouden kanssa.

Vierailija
2/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneepäs se meikkaamisen arvostelu tunteisiin. Naamasi on pelkkä feikki, meikkaava nainen. Sillä on yhtä paljon syvyyttä kuin persoonallasi! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikina ajatellut meikkaamisen olevan jotenkin noloa. Oikeastaan painvastoin. Minusta naisen tulisi meikata enemman tai vahemman, oman mielialan ja ympariston iloksi.

Vierailija
4/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut kenenkään sanovan, että meikkaaminen olisi noloa. En nyt oikein ymmärrä aloitusta.

Vierailija
5/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan taas suomalaista vaikeutta hyväksyä sellaista mitä itse ei tee. Jos minä en meikkaa, et sinäkään saa. Jos minä en välitä ulkonäöstäni pätkääkään niin sinäkään et saa. Naurettavaa se on. Puhdasta suomalaista kateutta. Mitä ylipäätään muiden ulkonäkö kenellekään kuuluu. Ai niin paitsi suomalaiselle kuuluu. On se perkele kumma kun ei uskota että meikkaaminen on huorien hommaa!

Vierailija
6/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneepäs se meikkaamisen arvostelu tunteisiin. Naamasi on pelkkä feikki, meikkaava nainen. Sillä on yhtä paljon syvyyttä kuin persoonallasi! :D

Luultavasti et edes tajua monen naisen olevan meikattu, kas kun se meikki voi olla myös huomaamaton ja luonnollinen.

Vierailija
7/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kyllä. Olen herkkä ihminen.

Ap

Vierailija
8/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi määritellä ylipäätään meikki. Toiset ymmärtää meikiksi esim.  huomaamattoman meikkivoiteen ja huulikiillon. Toiset ajattelee että se on heti kova sotamaalaus, maski naamassa.

Miehet ei yleensä edes tajua että naisella on meikkiä, kun meikki on tehty taiten. Netissä on välillä julkkisten meikillä/ilman meikkiä -kuvia. Selvästi näkee, että ilman meikkiä -kuvissakin on tasoitettu ihoa ja laitettu aavistuksen verran puuteria, poskipunaa ja luomiväriä yms. Se on vain tehty maltilla ja taidolla. Ja onhan se iso ero, jos meikki kuvassa on mustat kulmat, tulitikun paksuiset ripset ja tumma silmämeikki, kirkkaanpunaiset huulet.

Vierailija
9/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on noloa niistä jotka ei itse osaa eivätkä uskalla kokeilla. Onneksi itse aloitin 13-vuotiaana ja tein yläasteaikana pahimmat överit. Siitä sitä sitten oppi, kokeilemalla.

Vierailija
10/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse meikkaa kolmesta syystä, eli koska en jaksa, en osaa enkä myöskään koe tarvitsevani ainakaan vielä meikkiä.

En kyllä käytä kauniita vaatteita (arkiasuni on verkkarit ja yksivärinen t-paita) tai topattuja rintaliivejäkään, mutta en silti näe missään näistä mitään noloa.

You do you.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme