Lomalla "aurinko"kohteessa ja vettä sataa vaakasuoraan!
Että voi v----aa jonnin verran. Matka ostettu toukokuussa, odotettu ja säästetty.
Tilanne: Vettä satanut melkein joka päivä, yhtään kokonaan pilvetöntä päivää ei ole osunut kohalle. Joka päivä jotain.
Jos pitää istua sisällä kattomassa telkkaa voin sen tehdä kotonakin.
En ehdi ennen kotiinlähtöä millään saamaan rusketusta.
Mies alkoi heti nukkumaan kun vesisade alkoi. Mä istun huoneessa ja ainoa hupi on av. Ei hyvin mee...
Kommentit (15)
Tuu kotio sieltä. Täällä on parempi sää.
Voi sua. Mee nyt katseleen nähtävyyksiä vaikka sataakin.
Eikös se sade ole kuitenkin lmmintä? Ulos vaan!
Sataako koko maassa? Vuokrataan auto ja Ajakaa jonnekin missä on aurinkoisempaa.
No sen siitä saa jos valitsee matkakohteensa pelkän sään perusteella. Siitä kun ei voi saada mitään takuita. Mutta kai siellä jotain nähtävää on, vuokraa vaikka auto? Vai oletko jossain missä ei ole satoihin kilometreihin muuta kuin hotelliresortteja?
Ceylon. Monsuunikausi piti vaihtua lokakuussa, mutta siirtynyt jostain syystä tällain kuukaudella.
Että sitä vettä tosissaan sataa näillä säädöillä täällä.
Kohta suomeen back. Töihinkin pitää mennä.
Varmasti harmittaa jos oli tarkoitus loikoilla auringossa ja vain relata. Mutta heti ekana päivänä olisi kannattanut tehdä uudet suunnitelmat sillä kai siellä on jotain nähtävyyksiä ja kulttuuria ja shoppailua ym.
Hyvää ruokaa ja juomaa ja seksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Ceylon. Monsuunikausi piti vaihtua lokakuussa, mutta siirtynyt jostain syystä tällain kuukaudella.
Että sitä vettä tosissaan sataa näillä säädöillä täällä.
Kohta suomeen back. Töihinkin pitää mennä.
Onko se koko saaren päällä? Miten ois tosiaan toi siirtyminen jonnekkin mualle? Monsuunisade on tosiaan SADE, ei mitään pikkutihutusta.
Monsuuni on kyllä hieno kokemus sekin! Eihän sellaista Suomessa ole. Itsellä ei monsuunista kokemusta, mutta Japanissa olen ollut taifuunien aikaan ja oi se sade oli jotain todella majesteettista!
Vierailija kirjoitti:
Monsuuni on kyllä hieno kokemus sekin! Eihän sellaista Suomessa ole. Itsellä ei monsuunista kokemusta, mutta Japanissa olen ollut taifuunien aikaan ja oi se sade oli jotain todella majesteettista!
Olen ollut monsuuniaikaan etelä-Intiassa ja siellä mua haittasi sen älyttömän sateen lisäksi se,että halpojen bungalowien läämitys(??), kuivatus(??), eikä ilmanvaihto toiminut riittävästi eli sitä ei ollut ollenkaan.
Ja autolla ei todellakaan tee mieli lähteä luistelemaan saareen uurtamille ja liukkaille teille.
En jaksais kovin positiivisesti suhtautua, jos loma loppumassa ja vettä tulee taivaan täydeltä.
Sri Lankalla on vaikka mitä nähtävää, ei pieni sade pilaa reissua sinne! Itse ollut siellä sadekautena ja aivan ihana reissu oli.
Missä olet :D Onko vielä paljon matkasta jäljellä? Onko yhtään aurinkoisia päiviä enää tiedossa?