Miksi jokaisen puolison kanssa on lisäännyttävä?!
Eikö voi olla vaan suhteessa, miksi se rakkauden hedelmä on tehtävä jokaisen puolison kanssa? Sitten on lapsia joka sormelle ja uusioperheviritelmiä suuntaan ja toiseen, nyxiä, exiä jne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Niinkö sä oot mennyt tekemään? Huh huh.
Itsellä 2 lasta, ex-aviomiehelleni. Erottu 10v sitten ja mulla on uusi puoliso ollut pitkään. Mutta ei ole kyllä koskaan tullut mieleen tehdä lasta enää. Ihan jo vanhenpienkin lasten vuoksi ja heitä ajatellen. Ap
Samaa minäkin ihmettelen. Olen toista kertaa naimisissa, eikä mieleemme tule tehdä mitään, mikä riskeeraksi tämän onnen. Pikkulapsiaika on liian riskialtista.
Myin eilen vaunut 47- vuotialle miehelle, jolla on viides tulossa kolmannen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Myin eilen vaunut 47- vuotialle miehelle, jolla on viides tulossa kolmannen kanssa. :D
Ja menit vielä myymään? Sama kuin olisi antanut juopolle viinapullon.
Miettinyt myös samaa. Itse olen lasteni isän kanssa yhdessä, mutta jos ero tulisi, en uuden puolison kanssa tekisi lapsia. Tuskin edes muuttaisin yhteen. Olen itse nähnyt uusperhekuviot omassa lapsuudessa, joten ei kiitos.
Miehen ja naisen välinen seksi on lisääntymistä. Muu on luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen välinen seksi on lisääntymistä. Muu on luonnotonta.
Okei, saa sitä joskus harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit vielä myymään? Sama kuin olisi antanut juopolle viinapullon.
Joo ja miettiikö nää naiset olleskaan sitä millaset elatusmaksut sillä äijällä on jo valmiiksi kuukausittain, puhumattakaan uudesta lapsesta. Ja sit nää on vielä useimmiten jotain ihme puuhastelija-duunareita, jotka löytää taas uuden naisen about parin vuoden sisään kunhan ehtivät kyllästyä.
Huhheijaa, järki päähän naiset. Olkaa edes te järkeviä!
Samaa olen miettinyt että miksi pitää lisääntyä jokaisen vastaantulevan kanssa. Tutulla kohta 7 lasta, 4 eri miehen kanssa. Ensimmäisen sai teininä.
Koulutuksena peruskoulu
Mutta auta armias mikä ihmisperse olet taas jos et tee lasta kenellekään.
Mä olen nelikymppinen ja yhäkin ensimmäisessä avioliitossani. Ollaan tosin yhteisestä päätöksestä lapsettomia - liekö tässä pitkän onnen salaisuus? ;)
Mä olen vissiin tosi tyhmä kun en edes kuvittele että mulla riittäisi kapasiteetti miettiä mitään uusperheasumisia. Ei siinä, kohtalaisen moni muukin näyttää menevän aivan lukkoon kun miettii että lapsia kolmelle entiselle puolisolle, on sinun minun meidän lapsia, näillä lapsilla on mitä ihmeellisimpiä isovanhempivirityksiä jne ja joka joulunalus itketään kun esikoinen sai parempaa/huonompaa/ jäi ilman joululahjaa ja kaikilla on paha mieli.
Jännää, kun yksikään ketjussa ei lisäänny uuden puolison kanssa, mutta kuulemansa mukaan kaikki muut niin tekevät. Tunnen vain yhden useamman "lapsisetin" tehneen, hän olikin uskovainen.
Samaa miettinyt. Ymmärrän jos lapsia on esim. 4 kahdelle eri miehelle mutta eräällä työkaverillani on 5 lasta neljälle eri miehelle. Sitä en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, kun yksikään ketjussa ei lisäänny uuden puolison kanssa, mutta kuulemansa mukaan kaikki muut niin tekevät. Tunnen vain yhden useamman "lapsisetin" tehneen, hän olikin uskovainen.
Joillain on järki päässä. Tuskin tähän ketjuun ne kirjoittelevat, jotka lisääntyvät jokaisen vastaantulijan kanssa. Eivät kehtaa myöntää tekevänsä ankkurilapsia ja tulevia elatusapuvauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että joku neljä lasta kolmelle miehelle tehnyt tulisi tänne kertomaan miten elämä on helppoa ja ihanaa ja kaikki tulevat mahtavati toimeen keskenään eikä ikinä ole mitään kränää exien nyxien ja tulevien kesken?
Niinkö sä oot mennyt tekemään? Huh huh.