Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL

Vierailija
25.11.2016 |

Boys

Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)

Girls

Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)

Overs

Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)

Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)

Groups

5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)

Kommentit (1815)

Vierailija
121/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän kuuluisien laulajien kanssa finalistit laulaa duetot?

Tuskin tänä vuonna nähdään niin isoja staroja kuin aikanaan, kun kisa oli suosionsa huipulla.

Jos siis kaikki artistit saisi vetää dueton niin se olisi varmaan jotenkin näin:

Nicole S ja Matt.

Snoop Dogg ja Honey G :)

Muita en keksi :D

Vierailija
122/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Loppuuko X factorilla ideat Saaran kappaleisiin?"

Varmaankin esitysoikeudet loppuu tai ei haluta maksaa uusista, paitsi Simonin valmennettavien kohdalla.

Niin, tai Saaralle ei ole etukäteen edes suunniteltu kappaleita, kun ei ole ajateltu, että hän pääsee näin pitkälle alun kehnon suosion takia. :D Nyt sitten jotain hätäratkaisuja kehitellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexin ja Sierran Toxic on hyvin esitetty. Kummankin laulu kuulostaa hyvältä ja soivat hyvin yhteen. Kaiken lisäksi herttainen pari. Hmm.. Mitenköhän Emily saisi tästä biisistä loistavan. Mielenkiinnolla odotan.. Jos esittää kitaran kanssa, mun mielestä se on yhtä tylsää seisoskelua paikallaan kuten ennenkin, mutta kyllä sekin osaan katsojista uppoaa. Mutta mä en yleensäkään välitä soittimien mukaanotosta näissä esityksissä.

Vierailija
124/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis vaikuttaa symppikseltä. Ystävällinen hymy.

Musta se vaikuttaa pedarilta suoraan sanottuna. Pikkupoikien ystävä.

Vierailija
125/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran olisi pitänyt valita edes yksi modernimpi kappale.

Vierailija
126/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 ainoa, jossa 2 kilpailijaa vielä... Veikkaisin, että jompi kumpi lähtee. Toivob mukaan Honey G, jokavolis sietäny tippua jo viikko sitten....

Kappalevalinnat ei herätä oikein suuntaan tai toiseen. Perus hyvät, mutta ei yllättävätään.

Vierailija
127/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä näitä Louis viikon valintoja. Saaralle Abbaa, minkä jo esittänyt ja Emilylle Toxic, minkä aijemmin vaihtanut pois. Muutenkin mä odotin erilaista

Vierailija
128/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara voisi soittaa pianoa ja tehdä WTIA:sta oikein superherkän version. Ja herkällä en tarkoita hidasta.

Vierailija
129/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä Saara Aallolle tapahtuu. Voittaa tai tippuu, mutta ei vaan enää jaksa tätä, että joka paikka on täynnä yhtä tytöntylleröä ja sen biisivalintoja. 

Ei vaikuta mun elämään millään tavalla. On vaan pitänyt Facesta pahimpia fanittajia poistaa, koska tätä Saara sitä, Saara tätä- höpötystä on niin rasittava lukea.  Jostain syystä Saaran dissaajat ei ihan niin pahoja ole. 

Vierailija
130/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän kuuluisien laulajien kanssa finalistit laulaa duetot?

Tuskin tänä vuonna nähdään niin isoja staroja kuin aikanaan, kun kisa oli suosionsa huipulla.

Olisi ihana jos Saara saisi duettokaveriksi Adam Lambertin, jota Saara on toivonutkin. Adamilla just loppui Australiassa X Factor valmentajanpesti voittoon, niin nyt vois tulla käväseen Englannin XFactorissa.

Adamhan on jopa kehunut Saaraa Twitterissä!

Vierailija
131/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy Honey G:tä kuvissa. Mutta nuo muuthan lauloivat siellä, eikä Honey G:stä ole lauluesityksissä mitään hyötyä. Ilmeisesti häntä ei haluttu sinne viuhtomaan sitten ollenkaan.

Se oli laulutunneilla. :DDDD

“She didn’t come tonight because she wanted to stay at home and learn all her lyrics.”

http://www.ok.co.uk/tv/the-x-factor/949101/x-factor-2016-exclusive-matt…

Vierailija
132/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran olisi pitänyt valita edes yksi modernimpi kappale.

Ei Saara niitä edelleenkään valitse.

Vierailija
133/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara halua ehkäpä ABBAn myötä näyttää kehitystään esiintyjänä, koska häntä moitittiin tuossa kappaleessa vähän kylmäksi.

Vierailija
134/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexin ja Sierran Toxic on hyvin esitetty. Kummankin laulu kuulostaa hyvältä ja soivat hyvin yhteen. Kaiken lisäksi herttainen pari. Hmm.. Mitenköhän Emily saisi tästä biisistä loistavan. Mielenkiinnolla odotan.. Jos esittää kitaran kanssa, mun mielestä se on yhtä tylsää seisoskelua paikallaan kuten ennenkin, mutta kyllä sekin osaan katsojista uppoaa. Mutta mä en yleensäkään välitä soittimien mukaanotosta näissä esityksissä.

Itse en kyllä tykännyt Alexista ja Sierrasta, liian tavallisia ja kaikki heidän menevien kappaleiden slowarikitaraversiot oli ihmeellistä äänellä keinotekoisesti kikkailua. En tykkää

Vierailija
135/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Loppuuko X factorilla ideat Saaran kappaleisiin?"

Varmaankin esitysoikeudet loppuu tai ei haluta maksaa uusista, paitsi Simonin valmennettavien kohdalla.

Niin, tai Saaralle ei ole etukäteen edes suunniteltu kappaleita, kun ei ole ajateltu, että hän pääsee näin pitkälle alun kehnon suosion takia. :D Nyt sitten jotain hätäratkaisuja kehitellään.

Ei No more tears, My heart will go on yms todellakaan olleet mitään hätäratkaisuja. Saara saa suuria biisejä laulettavakseen mikä kertoo siitä että häneen uskotaan.

Vierailija
136/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boys

Matt Terry

Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)

Ihan kiva uudehko nuorisoon vetoava kappale, jossa voi esitellä hienoa ääntä. Minulle oli kylläkin tuntemattomampi, mutta tuskin Mattin kohderyhmälle Briteissä.

Sia - Alive (Own choice)

Hieno kappale, ja varmasti sopii Mattin äänelle. Kuultu jo Saaran laulamana, mutta se ei haittaa. Matt pääsee varmasti finaaliin.

Girls

Emily Middlemas

Britney Spears - Toxic (Louis Loves)

Olisi pitänyt olla Emilyn eka livebiisi, mutta vaihdettiin viime hetkellä. Miksiköhän.. Emilyn tyyliä muutetaan varmasti viimekertaisten epäonnistumisten ja istuen tai paikallaan hitaiden kappaleiden laulannan jälkeen, koska ihmisiä alkoi tylsistyttää samanlaiset vedot. Veikkaan että Emily ottaa kitaran takaisin ja esittelee räväkämpää puolta itsestään. Kuten joku epäili, uskon myös Emilyn laulavan Toxicin hidastetusti persoonallisella tavalla.

Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)

Vaikutti ihan mielenkiintoiselta laululta, vaikka minulle tuntematon. Emily voi joko epäonnistua kunnolla ja tippua lauantaina tai päästä jopa finaaliin jos onnistuu yllättämään positiivisesti.

Overs

Honey G

Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)

Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)

Jaah, nämä entisiin verrattuna samaa sarjaa olevat laulut Honey G:lla on jäänyt vielä esittämättä. Cant touch this - kukapa ei olisi arvannut että hän tuon esittää. Hänellä on varmaan taas massiiviset taustat ja esitys, mikä kompensoi taitojen puutetta. Yksin esiintyessään oli vähän surkuhupaisa näky. Hankala sanoa tippuuko vai ei lauantaina.

Saara Aalto

The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)

Olin pettynyt, kun kuulin että Saara esittää tämän, koska hän lauloi sen jo, ja kappale on liian tunnettu klassikko, mikä lisää paineita esittäjälle. Se voi olla tylsähkö valinta, eikä vetoa nuorempiin äänestäjiin. Toivotaan, että versiossa ja esityksessä on jotain mielenkiintoista ja persoonallista, koska muuten se helposti menee tylsän puolelle. (Loppuuko X factorilla ideat Saaran kappaleisiin...)

Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)

Aika mielenkiintoinen yhdistelmä, ja parempi todennäköisesti kuin Abba. En oikein osaa vielä sanoa, mitä tästä tulee. Saara voi onnistua todella hyvin tai sitten tuo homma ei toimi. Kappalevalinnat huomenna kosiskelee vanhempia katsojia Saaralla. Se voi olla huono idea, tai hyvä. Ainakin erilaista muihin esiintyjiin nähden. Saa nähdä. Ei ole varmaa, että Saara pääsee jatkoon.

Groups

5 After Midnight

Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)

Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)

5am laulaa nykyajan menevää poppia ja kappaleissa he pääsevät taas tanssimaan, mikä on heidän vahvuutensa (laulamisesta voi olla montaa mieltä). Toisaalta nuokaan kappaleet ei välttämättä takaa menestystä lauantaina, jos esitykset mitäänsanomattomia tai tylsiä. Todennäköinen finalisti.

Sinun ei kyllä kannata analyytikoksi ruveta. "Esitys voi olla mahtava tai sitten täysi katastrofi" "Hän saattaa vetää kappaleen mainiosti tai sitten erittäin huonosti" "Kaksi mahdollisuutta, joko Y pilaa kappaleen tai sitten tekee siitä omansa. Todennäköisyyttä on vaikea sanoa".

Vierailija
137/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian Alive oli mielestäni yksi Saaran parhaista kappalevalinnoista ja esityksistäkin, koska hän ei ole juurikaan esittänyt mitään aikuiseen makuun olevaa nykymusiikkia. Siksi olenkin vähän myrtynyt siitä, että Matt nyt sai tämän kappaleen ja Saara saa kuluneen ABBA-biisin. Toisaalta olen utelias kuulemaan mihin Matt pystyy, kuullaanko taas falsettia..?

Ja ainahan Saaran esitykset herättävät mukavan odotuksen tunteen olkoon kappaleet mitä tahansa. Diamonds are forever ja Diamonds are a girl's best friend kuulostaa äkkiseltään hajuvesi ja lihapullat -yhdistelmältä mutta yhdistelmästä voikin tulla taas yksi ikimuistoisen dynaaminen Saara-show. 

Vierailija
138/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mitä Saara Aallolle tapahtuu. Voittaa tai tippuu, mutta ei vaan enää jaksa tätä, että joka paikka on täynnä yhtä tytöntylleröä ja sen biisivalintoja. 

Ei vaikuta mun elämään millään tavalla. On vaan pitänyt Facesta pahimpia fanittajia poistaa, koska tätä Saara sitä, Saara tätä- höpötystä on niin rasittava lukea.  Jostain syystä Saaran dissaajat ei ihan niin pahoja ole. 

Silloin kun viimeksi katsoin jotakin television laulukilpailua, Internetiä ei vielä ollut. Jostakin kohtalon oikusta ajauduin katsomaan tätä X Factor UK -kautta ja samantien kiinnostuin Saarasta ja olen seurannut hänen etenemistään kisassa. En ollut kuullutkaan Saara Aallosta ennen tätä kisaa. 

Hämmästyttävin ilmiö minulle on kuitenkin ollut viha ja trollaus joka velloo koko ajan lähes kaiken tähän kilpailuun liittyvät keskustelun ympärillä.  En ole koskaan havainnut jääkiekkoilijoiden tai formulakuskien tai urheilijoiden tai ylipäätään kenenkään miespuolisten urallaan eteenpäin pyrkivien ja menestystä hakevien ympärillä  vastaavaa. Minulle ei ole koskaan ollut minkäänlainen ongelma, jos muut innostuvat jostakin, josta en itse välitä. Se että minua ei kiinnosta samat asiat kuin 'suurta yleisöä'  on yleensäkin enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ovatko nämä ärsyyntyneet sellaisia ihmisiä jotka ovat tottuneet siitä että maailma pyörii heidän mieltymystensä ympärillä? Vai mikä tässä on taustalla? 

Vierailija
139/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner takes it all on suunnilleen heikoin abbalaulu ever.

Number one in the UK in 1980. Joten britit tykkäs

Eihän tuosta olekaan kuin 36 vuotta aikaa...

Vierailija
140/1815 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha, ai vain teinit, ei-koulutetut ja matalapalkkaiset ja työttömät? Höpö höpö. Ihan tavallista keskiluokkaista porukkaa on suuri osa yleisöstä. Asun Briteissä.

No kun lukee twiittejä ja FB-kommentteja, niin harvassa ovat viestit, joissa edes yksi lause olisi kieliopillisesti oikein kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän