X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
Matt itsekin vaikuttaa jotenkin vähän pettyneeltä? :D vai luenko kasvoilta ihan väärin
Oli kyllä hyvin erilainen versio kuin Saaran. Mielestäni tässä täytyisi olla sitä pientä voimakastahtoisuutta ja dramaattista henkeä, Mattilla oli vain iloinen humppa.
Nyt Saara - Vedä vielä tämä toinen esitys nappiin niin hypin ilosta :)
Emily oli aivan järkyttävä sori. Ite taas tykkäsin Mattista vaikka onhan siinä petrattavaa
En halua voittaa autoa, kiitos tarjouksesta. Saisko niitä esityksiä?
Matt ei saanut ihan varauksettomia kehuja tuomareilta, paitsi tietysti Nicolelta joka osaa hehkuttaa omiaan.
Slay it, Saara.
Olin varma että Simon mainitsisi Saaran sing offin kun sanoi Mattille "it was a bit of a risk, because..."
Loppuisko nää mainokset jo? 4 minuutti jo pelkkiä mainoksia.
Jaa, toinen kierros ei tulekaan samassa esiintymisjärjestyksessä, höh. Monentenakohan Saara nyt laulaa.
Mä en tajua miksi noi tuomarit vaan hehkuttaa, vaikka olihan toi nyt huono esitys Mattilta. Matt on hyvä laulaja, mutta tää esitys oli kehno... Muutenkin aika riski valinta laulaa sama biisi kuin Saara, koska kilpailijoiden tasoero tulee niin selvästi näkyviin - ja Saaran Alive oli aivan todella kirkkaasti parempi.
Honey G:täkin vaan hehkutettiin. Mun mielestä ainakin olisi mielenkiintoisempaa kuulla myös rakentavaa palautetta, eikä vaan pelkkiä kehuja.
Ööh ei ollut ihan Mattin paras viikko.