X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simon on roolittanut Emilyn aivan väärin!!!!! Miksi haluaa tehdä siitä sellaista masentavan kuuloista hönkijää???
Sehän on vaan Saaralle parempi että toiset sössii
Minä ainakin haluan Emilyn pärjäävän. Saaran menestys ei kiinnosta minua suoraan sanoen tippaakaan.
Mä tykkäsin Emilysta alkukarsinnoista saakka paljon, mutta liveissä kiinnostus lässähti totaalisesti. Tänään tulee hänelle olemaan varmasti paras ilta tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan todellakin Emilyn esitystä, luvassa on takuuvarmaa komiikkaa!!! Ei ikävä kyllä tyttösellä ääni riitä mihinkään muuhun kuin siihen samaan hapettomaan henkäilyyn jota on nyt nähty joka ikinen viikko. Surkeata katsottavaa mielestäni. Ei saa biiseihin mitään eloa ja toistaa todella pahasti itseään. Äänessä ei ole mitään tekniikkaa ja tästä syystä luulenkin, että hänellä tulee olemaan isoja vaikeuksia sitten kun alkavat varsinaisen kiertueensa. Ääni ei vaan kestä, näkee jo nyt siitä yskimisestä. Melkein toivoisin, että Emily lähtisi nyt kotiin.
Vähän tylsää että tuotanto nyt laittoi Saaralle saman biisin joka on jo aiemmin ollut ohjelmassa. Näillä nyt mennään kuitenkin. Mielenkiintoista nähdä millainen versio nyt nähdään.
Emilyhän on ollut flunssassa, se selittää yskimisen. Kyllä hänen äänensä riittää myös nopeampaan musiikkiin. Jos Emily tekee Toxicista samantyyppisen version kuin Alex & Sierra, hän pärjää oikein hyvin.
Emily mitään flunssassa ole ollut. Sen ääni ei vaan kestä muuta kuin kuiskausta. Ja jos se tekee Toxic biisistä samantyyppisen version kuin Alex ja Sierra, niin edelleenkään se ei ole tarpeeksi menevää, vaan Emily jatkaa samalla nukuttavalla kaavalla kuin tähänkin asti.
Miksi hän sitten yski myös sunnuntain lähetyksessä, vaikka ei silloin laulanut tavuakaan?
Ihan varmasti oli flunssassa, kuuntelin jo hänen esiintyessään, että taitaa olla kipeä. En ole aiemin huomannut, että olisi yskinyt esitystensä perään. Vaikka kannattaakin Saaraa ja toivoo hänelle menestystä, niin ei tarvitse olla pahansuopa muita kilpailijoita kohtaan. Mä kyllä tykkään siitä Emilyn omasta pirskahtelevasta tyttömäisyydestä, jota nähtiin kisan alkupuolella ennen livejä. Tykkään Saarastakin. Saara on ollut uskomattoman monipuolinen ja hallitsee äänensä mielettömän hyvin. Emily om ollu liveissä todella tylsä ja olin jo varma, että putoaisi huomenna, mutta nyt kun olen nähnyt ukulele kuvan, niin veikkaan menevän jatkoon tänään. Toivottavasti Honey putoaa tänään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Emily pesee ulkonäössä ja nuorekkuudessa ja tyylissä Saaran 100-0.
Kalpea, väkäleukainen finninaama? Tissitön ja perseetön.
Onpa rumasti sanottu! Mitä vikaa ensinnäkin on kalpeudessa? Minusta on parempi näyttää luonnolliselta eikä oranssilta. En ymmärrä myöskään, mitä tekemistä ulkonäöllä on X Factorin kanssa. Emilyn vartalossa ei ole mitään vikaa kuten ei leuassakaan.
Juuri näin. Ainut jäljellä oleva esiintyjä, joka ei osaa laulaa on Honey G, ja hänen paikkansa on tänään takaisin kotona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei lahjakkuudessa.
Emilylla on 12 vuotta aikaa ottaa Saara kiinni.
Ja miltäköhän sitten mahtaa näyttää? Rupsahtaneelta stereotypiseltä wt-brittieukolta joka kittaa kaljaa aina in the räksäduunien jälkeen?
Kyllä on taas ilkeästi puhuttu nuoresta tytöstä! Alkuperäinen postaaja puhuu Emilyn laulu- ja esiintymistaidosta, mutta sinä haukut ulkonäköä. Millä perusteella Emilystä edes tulisi tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valkoviinii ❤️❤️❤️
Nyt näiden sekavien tulenkatkuisten keskustelujen syyllinen löytyi :D
Minkä keskustelujen?
Emily on selvästi aito ja hänen ääntänsä on mukava kuunnella. Tarkemmin kun ajattelee, niin olen jokaisen muun kisaajan kohdalla jossakin vaiheessa irvistänyt :D kannustan silti Saaraa ja toivon että voittaisi, koska hän todellakin ansaitsisi sen.
Hahhah, et löytänyt tätä versiota. Voit kelata suoraan tuonne 1:00 tienoille jos uskallat etkä menetä helposti yöunia.
[/quote]Aivan hirveä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helloimrosa kirjoitti:
Saara ja Emily on kummatkin kauniita naisia omalla tavallaan. Emily on nätti ja söpö nuori nainen ja Saara taas ehkä hieman klassisen kaunis enemmän. On ollut aikoja jolloin Saaran ohuet huulet on olleet hyvinkin viehättävät naisella, nyt vaan on sellainen Kardashian buumi että kaikilla pitäisi olla sellaset kumihuulet niikun nukella.
Saara on erittäin kuvauksellinen ja muuntautumiskykyinen. Saaran värit mm. näyttää aina hyvältä valokuvissa. Saara on yksi niistä harvinaisista suomalaisista, joiden ihon väriin tummat hiukset sopii.
Harvinaisista suomalaisista? Et ole koskaan ilmeisesti käynyt Lapissa?
Tiedoksi, että täällä Lapissa asuu meitä lappilaisia (kuka tahansa, joka asuu läänin alueella, myös suomalaiset) ja saamelaisia sekä kolttia. Saamelaisista osa on blondeja ja sinisilmäisiä, tunnen useamman. Moni nuori saamelainen elää Helsingissä, joten varo vaan, saatat tunteakin jonkun.
Minä yhdistän tumman suomalaisen aina itä-suomalaisuuteen.
Totta kai, mutta ei todellakaan ole harvinaista, että suomalaiselle sopii tummat hiukset (kuten tuolla edellä väitettiin), kun moni suomalainen syntyykin tummahiuksiseksi.
Mä oon vähän ihmeissäni, ku oikeasti täällä Suomessa on hirveän paljon porukkaa, jotka ei usko ja ymmärrä, että toiset syntyvät tummatukkaisina. Mulla oli syntyessä aivan mustat hiukset, nykyään tumman ruskeat, enkä värjää näitä. Mun iho on melkein maidon valkea + kylmän ruskea tumma tukka, väritys kuin lumikilla (tai eskimoilla). Ihan oikeassakin elämässä törmään ihmisiin, jotka eivät usko, että en värjää hiuksiani.
Mä ymmärrän hyvin mitä alunperin tolla haettiin. Itse olen syntyjäni tummahiuksinen ja mulle tää väri ei sovi ollenkaan. Nykyään olen porkkanapää ja se sopii mulle täydellisesti, kaikista ei ole kantamaan tummaa tukkaa, vaikka sellainen olisi suotu.
On kyllä todella harvinaista, että oma luonnollinen hiustenväri ei sopisi omaan luonnolliseen ihonväriin.
Mä en sanonutkaan mitään ihonväristä, vaan hiustenväristä. Meillä on äidin puolella sukua punapäitä ja mun isän geeneistä saadut tummat hiuspigmentit eivät sopineet ollenkaan yhteen mun pisamaisen ja vaalean ihon kanssa, joka sopii paremmin punapäille.
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa nähdä kauniina tuon Emilyn kasvoja. Mutta nämähän on vain makuasioita. Emilyn ikäisenä on sitä paitsi vielä helppo olla luisevan laiha. Niinhän se vaan on.
Mitä tekemistä kenenkään ulkonäöllä tai painolla on X Factorin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalpea, väkäleukainen finninaama? Tissitön ja perseetön.
Onpa rumasti sanottu! Mitä vikaa ensinnäkin on kalpeudessa? Minusta on parempi näyttää luonnolliselta eikä oranssilta. En ymmärrä myöskään, mitä tekemistä ulkonäöllä on X Factorin kanssa. Emilyn vartalossa ei ole mitään vikaa kuten ei leuassakaan.
Samaa mieltä! Hyi mikä kommentti.
Huh! Sain just katsottua Texasin moottorisahamurhaajan niin on aistit taputeltu vallan herkilleen. Tota tota. Minä odotan nyt illalta paljon, toivon kaikille parasta. Jos Honey G ei ala jo pikkuhiljaa muuttumaan ja vetää shown taas tanssijoilla, nimensä hokemisella ja taustalaululla läpi niin uskoni ihmiskuntaan kuolee. Ei ansaitse kertakaikkisesti olla tuolla, koska ei ole lahjakas sillä tavalla kuin muut. Vaikka ihan kiva että erilaisuuttakin on. En vain jaksa jos taas mennään samalla kaavalla. Kuten moni muukin niin toivon ettei Saarasta tule liikaa euroviisuviboja. Hienot biisivalinnat kyllä muuten ja varmasti hoituu hyvin. Hmph.. Sit ei kun jännittämään!
Onko linkkiä suoraan lähetykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei lahjakkuudessa.
Emilylla on 12 vuotta aikaa ottaa Saara kiinni.
Ja miltäköhän sitten mahtaa näyttää? Rupsahtaneelta stereotypiseltä wt-brittieukolta joka kittaa kaljaa aina in the räksäduunien jälkeen?
Kyllä on taas ilkeästi puhuttu nuoresta tytöstä! Alkuperäinen postaaja puhuu Emilyn laulu- ja esiintymistaidosta, mutta sinä haukut ulkonäköä. Millä perusteella Emilystä edes tulisi tuollainen?
Edellinen hurskas kommentti on oikein kirsikka trollin perustaman paskakasan päällä. Mistä alkuperäinen postaaja oikein puhuikaan? Laulutaidosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan todellakin Emilyn esitystä, luvassa on takuuvarmaa komiikkaa!!! Ei ikävä kyllä tyttösellä ääni riitä mihinkään muuhun kuin siihen samaan hapettomaan henkäilyyn jota on nyt nähty joka ikinen viikko. Surkeata katsottavaa mielestäni. Ei saa biiseihin mitään eloa ja toistaa todella pahasti itseään. Äänessä ei ole mitään tekniikkaa ja tästä syystä luulenkin, että hänellä tulee olemaan isoja vaikeuksia sitten kun alkavat varsinaisen kiertueensa. Ääni ei vaan kestä, näkee jo nyt siitä yskimisestä. Melkein toivoisin, että Emily lähtisi nyt kotiin.
Vähän tylsää että tuotanto nyt laittoi Saaralle saman biisin joka on jo aiemmin ollut ohjelmassa. Näillä nyt mennään kuitenkin. Mielenkiintoista nähdä millainen versio nyt nähdään.
Emilyhän on ollut flunssassa, se selittää yskimisen. Kyllä hänen äänensä riittää myös nopeampaan musiikkiin. Jos Emily tekee Toxicista samantyyppisen version kuin Alex & Sierra, hän pärjää oikein hyvin.
Emily mitään flunssassa ole ollut. Sen ääni ei vaan kestä muuta kuin kuiskausta. Ja jos se tekee Toxic biisistä samantyyppisen version kuin Alex ja Sierra, niin edelleenkään se ei ole tarpeeksi menevää, vaan Emily jatkaa samalla nukuttavalla kaavalla kuin tähänkin asti.
Miksi hän sitten yski myös sunnuntain lähetyksessä, vaikka ei silloin laulanut tavuakaan?
Kuuntelepa ihan huviksesi, niin Emily on yskinyt useamman viikon (2 vai 3vkoa?) jo esityksensä jälkeen, joten epäilen vahvasti ettei mistään flunssasta ole kyse, sillä muuten Simon olisi maininnut asiasta ja kertonut kuinka hyvin Emily vetää flunssastaan huolimatta. Ääni vain ei yksinkertaisesti kestä ilman yskimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä välissä Saaran vanhoja esityksiä. Kumpi veti mielestänne My heart will go onin ja Enough is enoughin paremmin, Saara vai Sam Bailey?
Pidin kummassakin tapauksessa enemmän Saaran esityksistä.
Sam Bailey on valtavan hyvä laulaja mutta hänellä on minun makuuni hieman samea/mutainen äänen väri ja esitykset etenivät hieman tylsästi kuin juna, ilman merkittäviä nousuja ja laskuja. Saaran esityksiin oli rakennettu paremmin erottuvia jännitystä tihentäviä suvantoja ja sitten mahtavia nousuja ja huippuja. Katsoja tulee ihan väkisin vedetyksi mukaan.
Suomalaisena en taida olla ihan pätevä arvostelemaan tätä, mutta minusta Sam Bailey myös artikuloi jotenkin sameasti.
Minä taas olen pitänyt Samin esityksistä enemmän. En oikein välitä Saaran vibrasta ja minusta hän myös huutaa korkeimmissa kohdissa. Kaipaisin häneltä myös syvempää tulkintaa.
Puhuttaisiinko suomalaisten hiusten väristä? Tai hei, kohta alkaa X Factor, puhutaankin siitä!
Toivon, että nähdään hienoja esityksiä kaikilta, vaikkakin joidenkin kohdalla hieman epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helloimrosa kirjoitti:
Saara ja Emily on kummatkin kauniita naisia omalla tavallaan. Emily on nätti ja söpö nuori nainen ja Saara taas ehkä hieman klassisen kaunis enemmän. On ollut aikoja jolloin Saaran ohuet huulet on olleet hyvinkin viehättävät naisella, nyt vaan on sellainen Kardashian buumi että kaikilla pitäisi olla sellaset kumihuulet niikun nukella.
Saara on erittäin kuvauksellinen ja muuntautumiskykyinen. Saaran värit mm. näyttää aina hyvältä valokuvissa. Saara on yksi niistä harvinaisista suomalaisista, joiden ihon väriin tummat hiukset sopii.
Harvinaisista suomalaisista? Et ole koskaan ilmeisesti käynyt Lapissa?
Tiedoksi, että täällä Lapissa asuu meitä lappilaisia (kuka tahansa, joka asuu läänin alueella, myös suomalaiset) ja saamelaisia sekä kolttia. Saamelaisista osa on blondeja ja sinisilmäisiä, tunnen useamman. Moni nuori saamelainen elää Helsingissä, joten varo vaan, saatat tunteakin jonkun.
Minä yhdistän tumman suomalaisen aina itä-suomalaisuuteen.
Totta kai, mutta ei todellakaan ole harvinaista, että suomalaiselle sopii tummat hiukset (kuten tuolla edellä väitettiin), kun moni suomalainen syntyykin tummahiuksiseksi.
Mä oon vähän ihmeissäni, ku oikeasti täällä Suomessa on hirveän paljon porukkaa, jotka ei usko ja ymmärrä, että toiset syntyvät tummatukkaisina. Mulla oli syntyessä aivan mustat hiukset, nykyään tumman ruskeat, enkä värjää näitä. Mun iho on melkein maidon valkea + kylmän ruskea tumma tukka, väritys kuin lumikilla (tai eskimoilla). Ihan oikeassakin elämässä törmään ihmisiin, jotka eivät usko, että en värjää hiuksiani.
Mä ymmärrän hyvin mitä alunperin tolla haettiin. Itse olen syntyjäni tummahiuksinen ja mulle tää väri ei sovi ollenkaan. Nykyään olen porkkanapää ja se sopii mulle täydellisesti, kaikista ei ole kantamaan tummaa tukkaa, vaikka sellainen olisi suotu.
On kyllä todella harvinaista, että oma luonnollinen hiustenväri ei sopisi omaan luonnolliseen ihonväriin.
Mä en sanonutkaan mitään ihonväristä, vaan hiustenväristä. Meillä on äidin puolella sukua punapäitä ja mun isän geeneistä saadut tummat hiuspigmentit eivät sopineet ollenkaan yhteen mun pisamaisen ja vaalean ihon kanssa, joka sopii paremmin punapäille.
Tunnen naisen, jolla on luonnostaan todella tummat, melkein mustat hiukset ja valkoinen pisamainen iho. Mielestäni todella kaunis yhdistelmä. Ohis.