Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmein ryhmäyhtymisleikkikokemuksesi?

Vierailija
24.11.2016 |

-

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ryhmäytymisleikit on kauheita. Ja kaikki teeskentelee, että ei ole. :D Kaikki haluais a) kotiin b) kaljalle.

Vierailija
2/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäyhdyntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muistella mitään niistä. Liian tuskallista.

Vierailija
4/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:n ekana päivänä tutorit pitivät meille leikin, jossa menimme kaikki n. 30-40 henkeä suureen rinkiin. Jokaisen osallistujan piti vuorollaan sanoa nimensä ja keksiä tanssiliike. Esim "minä olen Kaisa ja tanssin näin...". Liikkeen nähtyään muut ringissä sanoivat "Hei Kaisa!" Ja toistivat samalla tanssiliikkeen :D:D siis muutun vieläkin hyytelöksi kun muistelen sitä vaivaantuneisuuden määrää :D :(

Vierailija
5/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua, että miksi näitä väkisin väännetään joissakin koulutuksissa/palavereissa? Aivan hirveää joka kerta. Kamala pelko että jotenkin epäonnistuu, olen aika huonomuistinen, niin joskus esim. töissä piti aina sanoa edellisten nimet sekä oma päälle, olin ihan kusi sukassa että jos en muista, olin kuitenkin jo 3 vuotta ollut töissä siellä, mutta en vain ollut ollut kaikkien kanssa tekemisissä niin että olisin kovin usein heidän nimiään kuullut.

Toisella kerralla oli ihan tuntematon tyyppi parina ja piti kertoa toisillemme omasta elämästämme 5 minuutin ajan ja sitten myöhemmin sanoa ääneen kaikkien kuullen mitä muistin. Ei jumalauta, kun se toinen muisti sanasta sanaan kaikki ja minä en mainennu muistaa mitään. Hyyyyiii

En tajua, että kenestä nuo on jotenkin mukavia ja miksei voi kieltäytyä osallistumasta?

Vierailija
6/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK:n ekana päivänä tutorit pitivät meille leikin, jossa menimme kaikki n. 30-40 henkeä suureen rinkiin. Jokaisen osallistujan piti vuorollaan sanoa nimensä ja keksiä tanssiliike. Esim "minä olen Kaisa ja tanssin näin...". Liikkeen nähtyään muut ringissä sanoivat "Hei Kaisa!" Ja toistivat samalla tanssiliikkeen :D:D siis muutun vieläkin hyytelöksi kun muistelen sitä vaivaantuneisuuden määrää :D :(

Apuaaa :DDDD

Vierailija
7/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin julmasti voi kukaan toimia! Tuo on järkyttävää toimintaa! Nolouden huipentuma. Haluaisin vajota maan alle, jos joutuisin tuollaiseen tilanteeseen!

Vierailija
8/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näissä tilanteissa tapana joko esittää tyhmää, tai sitten vain huumorintajuttomasti kieltäytyä leikistä.

Vierailija
9/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä keskustelussa on koko ajan eri vastaukset?

Vierailija
10/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ryhmäytymisleikit ovat ihan tuubaa.. Aivan järkyttävää, noloa pelleilyä. Ne pitäisi lopettaa. Niistä ei ole mitään hyötyä. Tekisi mieli vajota maan alle aina, kun joku ryhmäytymisleikki alkaa. Siis aikuisillakin ihmisillä teetetään tällaisia... Ei mitään järkeä.

Anti-Nobel sille, joka keksi ryhmäytymisleikit!

Vierailija
11/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saakin hyviä vinkkejä mitä leikkejä käytän ensi vuonna fuksien kans

Vierailija
12/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä keskustelussa on koko ajan eri vastaukset?

Se on vähän niinku keskustelun idea, että vastataan erilailla eikä toistella samaa

Vierailija
13/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki. Noilla leikeillä ei ole kertakaikkiaan mitään arvoa ryhmäytymisen edistäjinä. Kukaan muu ei ole niissä oma itsensä paitsi ne naminami-pusipusi psykoottiset yliampuvat-ekstrovertti-teatteripersoonat.

Vierailija
14/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin vaikea heittäytyä? Ai niin, aikuiset voi leikkiä vain kännissä.

Vierailija
15/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen "ottakaapa siitä vierestä pari ja jutelkaa 5min, minkä jälkeen saatte kertoa koko porukalle, mitä saitte parista selville"-leikki on kamala. Vaivaannuttavaa kuulustelua, että mikähän sun nimi ja lempiväri ja -harrastus ja mistä tuut minnemeetketähäh...

ja kun tulee kauhulla odotettu oma vuoro kertoa parista, kaikki katoaa...

"ööööö, täs on Minna, joka tulee Vaasasta..kai..vai oliks Minna?"

"Niin, siis mä oon Rauno ja Pyhävedeltä kotosin."

Fiksuimmat on kirjoittaneet paristaan muutaman faktan lapulle (eivät kuuntele esittelyjä, kun keskittyvät kertaamaan faktoja, etteivät vuorollaan mokaisi) ja muut itkee hiljaa sielussaan, kun ei tajunnet kirjoittaa lunttilappua.

Kukaan ei opi mitään ja kaikki on kauhuissaan. Tosi hauskaa <3

16/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki! Etenkin aikuisten ihmisten kesken. Toi nimi+tanssiliike on myös koettu, kuten monia muitakin. Yhtä perseestä ovat tyhy-päivien "koskettele itseäsi ja halaa muita" -pelleilyt.

Vierailija
17/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Kaikki! Etenkin aikuisten ihmisten kesken. Toi nimi+tanssiliike on myös koettu, kuten monia muitakin. Yhtä perseestä ovat tyhy-päivien "koskettele itseäsi ja halaa muita" -pelleilyt.

Koskettele itseäsi ja halaa muita!? :O Tästä en ole kuullutkaan.

Vierailija
18/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen alku:

"Kaikki nousee vuorotellen seisomaan ja kertoo kaikille nimensä ja lisäksi yhden hyvän ja huonon puolen itsestään."

Ei, ei, eiiiiiiiiihiiiei!!!!! Tilanteen pelasti yksi poika, joka pokkana ilmoitti, että hänen hyvä puoli on kauniit kasvot ja huono puoli helvetin ruma perse xD Täydellinen vastaus, minkä seurauksena joutui ulos luokasta...

Vierailija
19/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen alku:

"Kaikki nousee vuorotellen seisomaan ja kertoo kaikille nimensä ja lisäksi yhden hyvän ja huonon puolen itsestään."

Ei, ei, eiiiiiiiiihiiiei!!!!! Tilanteen pelasti yksi poika, joka pokkana ilmoitti, että hänen hyvä puoli on kauniit kasvot ja huono puoli helvetin ruma perse xD Täydellinen vastaus, minkä seurauksena joutui ulos luokasta...

Hauska juttu, mutta mitä karmeaa tossa on? Ei ole noloa seistä yksin ja kertoa pari itse valitsemaansa asiaa itsestään.

Vierailija
20/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ilmeisesti ole pannut merkille tämän ketjun otsikkoa :D (sanaleikki)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi